Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
A mi Sportage-ünkkel annyi volt 8 év alatt, hogy kb. fél évesen cseréltek rajta váltogombot, mert lekopott a bőr róla. Meg nem rég volt valami visszahívás rá.
Mondjuk kb. 59e km van benne...
Olyan szervíz tapasztalatokról és árakról beszélgetnek, hogy a maradék hajam kihullik tőle.
Hátul kicsi. Meg nem is tetszik. Beleültem, nem igazán győzött meg, no meg az a 140 ló...hát...ölég halovány.
Mazda 6 marad, amit az elejétől mondunk. Mi a ba a Civic-cel?
A végén még az ATS-t nem tudod megugrani.. belelülhetsz az enyémbe, s berreghetsz egy kicsit, ha erre jársz..
Néztem Hondát is. Kilenc gen Civic kombi, vicc...Nem kell. A sedan nem játszik. 8 gen Accord csak 2.4-gyel kellene, azok meg már öregek és zabálják az olajat...Toyotának olyan semmilyen autói vannak, harmatos teljesítménnyel (már ami a kombikat illeti). Mi marad? Semmi.
Biztos van olyan, akinek semmi baja sem volt vele.
A főnököm is vett egy vatta új kiá sportage-t, aztán fél év múlva eladta, mert olyan semmilyen az egész szerinte, meg kényelmetlen, meg mű....
Egy ismerősöm vett egy kia sportage-t, 40 Ekm-rel, rokontól, tehát végig ismeri az előéletét.
Állandóan szopik vele, mindig világít valami hibalámpa benne, alig javították az egyiket, már jött a másik hiba. Volt, h nyaralásról hazafelé tiltott le, alig értek vele haza. Pedig szinte új. A múltkor már ott tartott, ha még egyszer egyetlen hiba előjön, eladja a picsába.
A 2.4-est itthon nem árulták tudtommal, tehát az csak külföldről behozott lehet.
A 2.0 turbóssal én is szemeztem. Itt le lettem hurrogva, amikor Kia-kat nézegettem, de nekem továbbra is benne van a lehetőségek között.
Most volt szerencsém meglesni egy Kia Optima kombit. Az azért már elég nagynak mondható!
Belőttem magamra (186 cm), így is táncikolni tudtam volna magam mögött. A csomagtér is bőven jó, szóval ez sem lenne rossz választás, szerintem. Csak hát milyen motorral...?
De legalább megnézted
Az én 159-esemben sem volt mögöttem sok hely a hátsó ülésen ülőnek, és ez volt egyik barátomnak is a baja, hogy emiatt családnak kicsi. De ezt az ember legegyszerűbben személyesen látja, mert bármennyire is objektív egy lábtér, de mégis tud szubjektív lenni
Pl. Kawabazsynak volt mx5-je, én meg egyáltalán nem férek be magasságom miatt az mx5-be, pedig kb. azonos lehet a testmagasságunk. Csak valószínű nekem hosszabb a felsőtestem, neki meg a lábai, vagy valami ilyesmi
Ezek szerintem ugyanazok belül, nincs több kivitel, kicsit variálták a felszereltséget és ennyi.
Ennél kevesebb alkatrészből nem lehet autót gyártani, képtelenség.
Nekünk egyébként a 2016. év limitált kiadása van, egy 1.0 X-cite, az akkori full-full felszereltség, szép rikító sárga színben. Már ha látni a színét a kosztól és portól. Nem ismeri sajnos a garázs jelentését, kapja rendesen az ívet az időjárás viszontagságaitól.
akkor az masik modell, itt csuklóból nem tudok váltani, mert a csuklóm alatt van a váltókar 1 és 3 ban tehát , még üresbe kilököm de onnan már tovább nem.
182 cm vagyok. Nekem nem akad a kezem, tökéletes a váltási érzet, simán lehet csuklóból váltani szinte. Nem kell a kezet rángatni. Nem is tudom, hogy váltasz te sebességet. Vagy így hadonászol közben ? A klímának van hangja ez tény, más autóknál is van ugye.
Én ezt csak viccnek szántam. Mivel a legtöbb ilyen extrém alacsony teljesítményű autóban megérzed ha megy a klíma. Van hogy lassul emelkedőn, ha kikapcsolom meg gyorsul.
Mesélj már milyen magas vagy ??
Mert én 176 centi (177 voltam de megyek össze) és nem tudok benne váltani.. Ha 2-be vagy 4be húzom a könyököm megakad az ülésben, így minden ilyen váltás teljes vállemeléssel jár..
Ilyen botrányos autóban én még nem ültem.
A klímáról ne is beszéljünk, ordít visít és sivít is, és közben izzadok benne..
A többi funkciót nem próbáltam, de ez is elég volt.
Én egyszer, amikor még a Maximám volt meg, csere autóként kaptam egy Aygo-t. A közel 5 méteres autó után vicces volt ez a kis dodgem, de az úton se igen vettek észre. Kicsit más volt vele közlekedni.
Hát igen, a turbómotor nagyon kell ebbe az autóba. Attól tartok levesz az élvezeti értékéből erősen, mert nem lehet állandóan padlógázon (nyilván üzem meleg motornál) járkálni vele büntetés veszélye nélkül.
De látni se bírom, nemhogy hozzányúlni.. Olajat cseréltem benne, de azt is csak azért mert nem akartam megduplázni a kilométert azzal ,hogy szerelőhöz viszem.
Mentem vele vagy 25km-t már, de arra a következtetésre jutottam, hogy a kispolszki egy vicces autó, ez meg az igazi anti autó, arra jó hogy eljussunk A és B pont között ha nagyon nagyon kell.
Hát nekünk rendszer nincsen a kompresszor kapcsolgatásában szerintem. Ha ezt figyelné a valóságban, sosem hűlne egy kicsit sem a kabin. Nagyon max padlógázkor kapcsolhatja le, esetleg. De akkor meg olyan sebesen szalad a fordulatszám felfelé, meg olyan hangzavar van, hogy senkit sem érdekel mit tesz a kompresszor. Csak fröcsög kifelé az ember fülén az adrenalin.
2023. augusztus 14. 12:02:10: megválaszolva Tonx + által,
→ #32231
Ezek már úgy vannak megcsinálva hogy a klímakapcsolóval nem direkt kapcsolod a klímát hanem van benne egy vezérlőegység ami figyeli a gázpedál a sebességfokozat a motorfordulat és a út emelkedését lejtését, és annak megfelelően kapcsolgatja titokban a klímakompresszort. Igy lefelé simán megy a klíma de dombnak felfelé kikapcsolja hogy egyáltalán feljuss a dombtetőre
Nem. El kéne vinni lemosni , azt fotózni . De nincs hozzá kedvem. Pedig könnyű mosni eső nem érte soha csak kis por van rajta, meg poros a szőnyeg benne
Ez biztos, h 2.4-es, 5 hengeres volt? A 2.0 diesel Fiat motornak van ilyen traki hangja, az 1.9 is halkabb.
A mi Sharanunk se a szép hangjáról volt híres, az újabb, CR motoros, amit próbáltál, már sokkal kulturáltabb.