Elvileg ugyanaz a szoftver majdnem mint az FK8 csak van benne valami plusz védelem. JDM verzióban nincs benne ez a védelem. Ennyi amit eddig hallottam, de Paul is baszta átküldeni a fájlt
egy aktív futóműnél nem biztos megoldás lenne...
itt sztem a csillapítás ami kemény...
ami még érdekes lehet az az FK8 és FK8 LE ADS-e...(venni egyet, vagy bontóból nézni...elég sok FK8-at törtek már össze...)
valszeg az is kompatibilis vele és könnyebb megszerezni, mint az integráét...
Tuti ott is puhàbb lesz. Szerintem a honda kicsit szarul programozta a FL5 csillapitokat. Tul kemény valoban minden àllàsban. Most Hungaroringen R+ ban mentem ,ott nem tünt fel,de amugy igen ,lehetne 10-20%-al puhàbb. Én ha puhitani akarnék , spoon vagy eibach rugo. Ugy tudom,olvastam ,hogy azok a gyàrihoz képest puhàbbak. Kb. mint az FN2 volt anno , eibach rugo segitett ott is a hàtso futomü butasàgàn kicsit.
Ha R módban is puhább lenne, az azért fura lenne. (de lehet így van, csak mondom, hogy számomra az kissé vicces lenne avagy a logikával kissé szembemenne^^)
Mindenképpen le kell adni, kivéve, ha azt mondod, hogy ellopták (közben megtartod) és azért cseréled, de az tuti macerásabb eljárás mint simán leadni a cserekor.
(meg nem tudom mi a kérdés, így is, úgy is le kell szedned, ha leadod, ha nem, csak nem teszed rá az előzőre az újat..... )
Na ,ma lekérdeztem. A MR SW 200 rendszàm még szabad ,ugyhogy azt megprobàlom 40. szülinapomra. SW20 amugy az 1990-1999 között gyàrtott MR2 tipusszàma ,mint EK4,EP3,FN2 .... stb...
Azért az már picit jobb mint az FK8 gumi oldalfal magassága: 73,5 vs 79,5mm.
Én most 245/40 R18-ra lementem, így a 2 cserélendő 20-as gumi árából kijött a 4 db 18-as Másrészről 98mm-lett az gumi oldalfal és ez jótékony hatással lett a használhatóságra. Plusz ET60-ról végre ET33-ra váltottam így végre normálisan állnak a felnik is nem olyan, mintha 2 számmal nagyobb kasztnit építettek volna az autóra.
2018-as Yokohama Advan Slick 250/640 R18 (Zengő Zolis ledobott edzőgumik) még a 370Z-n volt fent 2019-ben nyílt napon. A gyári 20-as diszkófelnik nem ide valók, az utcai gumik áráról már nem is beszélve. Mivel még ismerkedés volt az autóval, úgy voltam vele, hogy ezeket el lehet játszani, nem sajnálom őket. Ez így nagyságrenddel olcsóbb játék. A felnik meg a téli szettem ENKEI felnijei.
PS: Én a gyári 20-as felniket is ledobtam és kapott végre normális ET-vel rendelkező 18-as felniket. Így a budapesti közlekedés sem egy agyrém, sőt kimondottan kellemes lett tőle a futómű. Amúgy láttam az új CTR-en is már csak 19" lett a gyári méret.
Szintén első Hring ezzel az autóval. 2:18:08 lett a legjobb, fék, futómű jól vizsgázott. Viszont a 8.gen után a féktávokat újra kell tanulni, mert így rengeteg marad benne, mert túl korán fékeztem. Volt a piros zászló is bőven (2 futamban is ugyanaz a BMW volt a ludas). Viszont ahogy melegedett az idő, úgy kellett egyre sűrűbben hűtőköröket menni, mert ment fel minden az egekbe. Az utasaim viszont végig élvezték, tetszett nekik, bár egyikükkel egyszer félre kellett állnom .
Megvolt az elsö Hungaroring pàlyanap is. Az auto nagyon jo , a soför talàn a gyenge pontja,aztàn a gumi. 6 kört mentem 3 melegitö ,hütö (olaj max 132 C) kört és 3 gyors. 2:21 / 2:20 aztàn egy 2:19,02
Ez nekem jonak szàmit nagyon ,elégedett vagyok vele. A LogR és a rev mach is jol müködik