A fórum közössége nem kíváncsi politikai tartalmú hozzászólásokra, kérjük tartózkodj ezektől, ellenkező esetben szankciókat alkalmazunk.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 5000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Kezdő-, és képet vagy linket beszúrni nem tudó userek számára egy kis használati utasítás képekben:
Streetfire.net video flash url-je: https://www.streetfire.net/vidiac.swf?video=**********
(természetesen a csillagozott részt mindig annak a videó kódjára cseréld ki, amit linkelsz! Valahogy így... )
Reméljük ezek után már több sikerrel jártok!
Az a raid pedig pont ezek ellen a nagy hangyák ellen rohadt jó. Nem azonnal öl, hanem a hangya beviszi a testén a port a fészekbe, és azok is döglenek. Ha kinyírja az anyát, akkor elhúznak a picsába. Nekem eddig tökéletesen bevált, de olyan nincs, amitől soha többet nem lesz hangyád. Sztem használd ezt, és látni fogod, h szépen elfogynak. De azért néha cseréld is ki, és rakjál a vonulási útjukba újat....
Egy rovarirtótól kérdezed, hogy milyen praktikám van hangyákra/rovarokra.
Az a praktikám, hogy kimegyek, bekeverem az anyagot és leirtom őket a rákba.
De az általad felsoroltakra:
-Ha a Raid használt, rengeteg megdöglött, akkor ne hagyd abba, folytasd tovább míg annyi megdöglik, hogy megtizedelődnek, mert akkor "eltűnnek".
-A porok egy rakás kalap-kabátok, jól látod, helyi érzéstelenítést tudnak, ami önmagában is kevés, DE még annak is kevesek amúgy. Van jó por is amúgy, de azt te nem veszed meg.
-A házi praktikákat hagyd a 'csába. Sütőpor, szódabikarbóna, kitudjamégmif'sz, szart se érnek, valamit igen, de rövid időn belül a hangyák kerülik, nem kajálják már be, főleg ezek az "erdei hangyák". Hivatalos nevén Lóbaszónagy hangyák.
Ha Raid-del nem tudod őket lefojtani tizedelésig, hívjál engem és oda*szunk.
Ennyi.
Kurva sok hangya van amúgy és ez csak növekedni fog, idén már január/februárban is voltam hangyairtásokon. Egyre enyhébbek a telek, februárban már vannak olyan idők, hogy majdnem rövid ujjasban kimehetsz a kertbe és ez mind segít nekik, nem pusztul/döglik meg/fagy meg a megfelelő számú belőlük és így egyre több lesz, durva.
gyerekkoromban Balatonon egy tálkába öntöttem sört és megcukroztam és abba kibaszott sok hangya belemászott. teleraktam vele a kertünket ilyen csapdákkal amíg nagyapám nem adott egy taslit hogy pocsékolom a balatoni világost
Tudooood, hogy szeretleeeeek és szükségem van Rááááád (mindez annak a régi nyálas híg fos számnak a dallamára). Felteszem itt a kérdést hátha más is hasonló cipőben jár mint én.
Megjelentek a ház körül hangyák. De ám nem ezek a kis aranyos hangyák, ezek nagy pitbullhangyák és imádják zabálni a fát, konkrétan a gyerekek mászókájának megették az egyik oszlopát. Ilyesmik:
Amit már próbáltam több kevesebb sikerrel:
- Raid hangyairtó. Ez egy ideig használt, rengeteg megdöglött de megint megjelentek
- Hintőpor formátumú valami, ez szerintem lóf@szt sem ér.
- Összekevertem cukrot és féktisztítót, ezt is hamikázzák de nem az igazi.
Van esetleg valami praktikád ezen dögök ellen? Esetleges segítségedért küldök csöcsöt cserébe, tudom hogy nincs ellenedre
Ó, hidd el, hogy van az alsó képnél rosszabb rész is Afrikában. Bejártam elég sok olyan helyet arra, ahova sima turistaként el se jut az ember. Tudnék mesélni... Nyilván mondjuk Kairó az város, de ott is 3 sávban 5 jármű megy, a belsőben egy szamaras kocsi stb... Nem egy Székesfehérvár
A 27 éves Legacyval még esőbe se mentem, inkább BKV, sózott utat nem látott a 10 év alatt, míg használtam, talán csak sejted akkor a BRZ-val hogyan bánok. :-) De egy kis mindset igazítás kellett mert az már tényleg beteg, ahogy hozzáállok.
Megvizslattam egy hozzám jobban értővel és ő is ezt válaszolta. Alaposabban megnézve látható az egész motortérben. Csak a zsírra-olajra lerakodó sok por meg dzsuva most kezd látszódni.
Esetleg a tengeri szállítás miatt lekezelik valami ilyen ragacsos viaszos olajos cuccal a dolgokat, az én Bubumon is a piros beömlőnek sötétbordó színe volt a cucc miatt. És esetleg ez az anyag eddig nem látszódott, most pedig a km ahogy kerül bele, a por beleül ebbe a viaszos anyagba, és az öltött most látható formát?
Vagy ha új olajos permet, és nem akarod bevinni a márkaszervízbe megkérdezni, hogy mi az, akkor töröld le, vagy törölj le belőle egy jól meghatározható csíkot, és figyeld, hogy a tiszta rész újra olyan lesz-e.
Ha jól láttam netes képeken, akkor ott nincs nagyon semmi feszítő, vagy szíj, vagy mozgó alkatrész, ami így bepermetezhetné... szóval érdekes.
Na, rég volt 2 hét kihagyás, de most így alakult. Részletek majd a pozitívban. ;-)
Ami viszont egyáltalán nem pozitív, hogy ez fogadott a motortháztető felnyitása után. 8000 km van az autóban (BRZ) és ez az olajos, ragacsos dzsuva még nem volt benne, mikor pár hete benéztem. Most dobtam bele kétezret egy Olaszország oda-visszával, de nemhogy ennek, úgy alapból semmi ilyesminek nem kéne ott lennie. Vagy megint túlreagálom?
Ebben igazad van, de az egyén döntése az egyéni kockázat vállalás Én ennyit be merek kockáztatni, tudom hogy addig jár a korsó a kútra míg be nem vezetik a vizet.
Ha belegondolok, ami a korábbi motorjaimon volt, ráadásul több ezer km-es nemzetközi túrákon, ez ahhoz képest lepkef@ng
Ha elveszi a forgalmidat, meg útvonal engedéllyel hazaküld az sovány vigasz hogy te vissza cseréled, a kpm mint kiderült nem sieti el behívni a kocsid, a kiesett időről meg a 300 ezer körüli bírság és kpm miatt fizetendő összegről nem is beszélek. Kifogsz egyet akinek jó napja van, és vagy geci akkor lefőtt.
Már állítottak meg szondázni, semmi baj nem volt. Szerencsére elég gyárias, nomeg a típus felénk elég ritkának számít a 12 ezres városban amennyire tudom az enyém az egyetlen, gondolom nem erre van a szemük ráállva. Pedig melóba jövet menet is elmegyek elég osztrák meg magyar rendőr mellett napi szinten. Mindegy, ha nagy gebasz lenne, visszacserélném műszakira, más kérdés hogy sz@rrá öregedett projektoros a gyári amivel semmit sem látok.....
Az osram és hella gyárt izzókat amit külföldön be lehet szerelni az autóba és hivatalosan használható is. Viszont magyarország nincs a listájukban. De érdekes módon a külföldi autó mehet LED-del itthon a magyar nem. Nade ugye ezvan.
Megkérdezhetem milyen autó? Nekem is utólagos ledes van elől és hátul is de a kutya sem foglalkozik vele. Mondjuk nagyon hajaz az utód típus gyári lámpáira, és legalább DOT van benne ha E nincs is. Viszont a gyári plexit is ki szokták cserélni mert ennél a típusnál menthetetlen, de az utángyártott plexiben sincs E jel szóval elvileg az sem lenne szabályos...
Srácok ledes tompított valamint távolsági fényszóróért vehetnek el forgalmit, és küldhetnek műszakira? (nem gagyi kínai, elég drága szett) Tegnap egy másik városban kivettek és felszólítottak hogy ha még egyszer tali itt akkor lefőtt a kávé, menjek és cseréljem vissza halogénre.
Amúgy nem voltak szemetek, egy szavam sem lehet...
Ugyanitt tippeket kérnék fehér halogénre, osram night breakert lestem, elég jó az?
szerk: de ha rákattintok a képre, akkor tényleg ez fogad: "URL signature expired" (meg egy tök üres oldal)
De itt fórumon nekem látszik a kép. Érdekes, ez tény....
A geomérnökség az egyetlen megvalósítható módszer, amelyet az emberiség valaha is azonosított a hőmérséklet gyors csökkentésére.
Ha azt látnánk, hogy a nyugat-antarktiszi jégtakaró elkezd az óceánba csúszni – ami globális katasztrófa lenne –, akkor a fosszilis energiahordozókra vonatkozó semmilyen szokásos politika nem tudna jelentős változást elérni. Még ha az összes nemzet valamilyen lehetetlen módon néhány hónap alatt nullára csökkentené is az emissziót, a hőmérséklet akkor sem csökkenne, hanem csak megállna az emelkedése.
Ezzel szemben a geomérnökség elvileg megállíthatná a globális hőmérséklet emelkedését – sőt, akár vissza is fordíthatná azt – alacsony költségek mellett. A geomérnökség a XXI. században csupán több tíz vagy alig pár száz milliárd dollárba kerülhet a több tízezerszeresével több forrást felemésztő hagyományos politikával szemben.
Ha jól emlékszem akkor van rajta egy fólia ami hirdeti hogy UV álló fele. De aztán lehet hogy már évekkel ezelőtt mindegyik oldalát UV védőre csinálták és megspórolják a fóliáról a szöveget.
Ez nem fizikai behatás lesz, a leszakadt darabon nem látszik semmi benyomódás, sérülés.. Inkább vmi anyaghiba, de akkor sem értem, h miért csak azon a táblán.
Csináltattunk pár éve a terasz fölé fedelet, üregkamrás polikarbonát fedéssel. Most meg észrevettem, hogy az egyiken, de CSAK azon, sok kis luk keletkezett, mintha elverte volna a jég, vagy nemtom.. Egyszerűen nem értem, a mellette levőkön semmi ilyen sérülés nincs, meg a másik terasz feletti tetőn se. S ez egy rugalmas anyag.. Vki találkozott már ilyennel??
Cégnél a gépeken mindig innen kerülnek ki a "háttérfotók". Be is raktam magamnak, háttérnek a leányzót.
Szabin voltam két napig, A kollégám meg lecserélte valami luvnyára viccesbe....
Nem olyan rossz ez a gép . Bár van elektromos autóm is nem vagyok híve a sárnehéz elektromos autóknak, de ez azért elég fun. Pont a héten voltunk Nosovicében a Hyundai gyár meghívására némi "gyárlátogatáson". Volt tesztpályázás, Projekt C -vel csapatás rajta stb. Elég gáz , hogy az EU-s euro szabványok miatt csak európában nem lesz normális N-es sportautó. Pedig jókat fejlesztenek. A video elején az ezernyi beállítási opció, meg a videó végén az összehasonlításkor azért voltak jó információk. Nagyot mentek vele és majdnem csattantak is egy szépet....