HONDA fórum
2024. július 9. kedd, 04:04,  Lukrécia Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 



Téma neve: Üzemanyagok, olajok, adalékok, autógáz

Nyitotta: tschokker + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 383 | 382 | 381 | 380 | 379 | 378 | 377 | 376 | 375 | 374 | 373 | 372 | 371 | 370 | 369 | 368 | 367 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek


Üzemanyagtöltő állomások (autógáz is) világszerte, térképen jelölve, árakkal!
(Segíts te is, bővítsd az adatbázist! Ha van tudomásod olyan kútról, ami nincs a térképen,
akkor kattints az "Add Station"-re és vidd fel az adatokat)

GÁZOS AUTÓ VIZSGÁZTATÁSA

LPG vagy CNG beépítése esetén az első Műszaki vizsgát csak a KPM csinálja meg!!!!!
Senki ne vigye kis vagy nagy Műszaki Állomásra, mert nem tudják levizsgáztatni!

Ha már az első gázzal meglévő műszaki vizsgád lejárt, amit anno ugye a KPM megcsinált, akkor fel kell keresni egy gázt beépítő céget, akár bármelyiket és gázbiztonsági szemlét kell csináltatni (aminek érvényessége 30nap) , majd azzal már bármelyik Műszaki Állomásra beviheted!


Motorolajok 1-4
Motorolajok 5-10
olajteszt 1-motorkerékpárok
olajteszt 2-motorokerékpárok
Benzin teszt 1.
Benzin teszt 2.
európai üzemanyagár táblázat ---> english ----> fuel prices
olajbolt.hu
motorolajbolt.hu
olajshop.hu

Fogyasztás kalkulátor (androidra)

goldolaj.hu (olaj, olajszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő)


Néhány gyakran felmerülő kérdésre válasz a szervizkönyvből a motorolajjal kapcsolatban, Magyarország éghajlatát figyelembe véve:

- Minden 2000-ig gyártott benzines Hondába megfelelő egész éven át a 10w-40 olaj(-20C és +40C között), aki hígabbat akar télen, az tehet bele 5w40-et vagy 5w30-at, nyáron pedig, ha sűrűbbet szeretne, akkor megfelel a 10w-50 vagy a 10w-60.

VÁLTÓOLAJ TÉMA: 96 előtti kéziváltós Honda váltójába szervizkönyv szerint 10w-30 vagy 10w-40 motorolajat kell tölteni, 96 utáni modellekbe Honda MTF (Manual Transmission Fluid) kell, ami csak Honda márkakereskedésekben, kb. 4000Ft/liter áron szerezhető be. Jelenleg a Honda MTF III van forgalomban , ami elvileg bármelyik régebbi váltóba is betehető, amibe motorolaj, vagy MTF, illetve MTF II van előírva.


#17929 grego +  2019. december 13. 21:12:58 re: #17928 (ClubberLang 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szvsz tök 8 a Jazz-nek.
2019. december 13. 22:00:39: megválaszolva ClubberLang 0  által, → #17930 

#17928 ClubberLang 0  2019. december 13. 20:34:43    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Ezt ma jelent meg ha jól értem, akkor a Jazz-t nem érinti?! Cikkben van angol nyelvű link.
Szerintetek, mi az igazság? esetleg tankoljak a jövőben 100-ast?
2019. december 14. 00:40:27: megválaszolva degumentes 0  által, → #17931 
2019. december 13. 21:12:58: megválaszolva grego +  által, → #17929 

#17927 Szabb +  2019. szeptember 13. 14:13:38 re: #17924 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
erről eszembe jut egy helyi sztori. :)

Az egyik helyi lakos vásárolt egy fasza egy komoly ipari porszívót.
tényleg vmi fullos, puccos minőségi darabot.
aztán pár hónap használat után megadta magát a gép.
eléggé csodálkoztak a boltban ahova visszavitte mert hogy erre nem igen volt példa, nem véletlenül annyi az ára amennyi.

na lényeg a lényeg, hogy hívják őt a szervizből és kérdezik, hogy miért szívott fel vele szénszálat?!
a user csodálkozva nézett, hogy szénszál??!! ő nem szívott vele szénszálat...
pedig tele van a gép szénszállal, mindenhol kb.

aztán utána esett le, hogy van nyergesen egy szénszál gyár... ami száll minden felé és eléggé káros is btw.
(amerikában pl. nem is engednek ilyen gyárat lakott településhez 50-100 km-re)

#17926 grego +  2019. szeptember 13. 10:27:47 re: #17925 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
K20c1 is szereti csak a kisnyomású szivattyú meg a szűrő nem :D

#17925 Szabb +  2019. szeptember 13. 10:12:25 re: #17923 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekünk az 1.8 Civic (R18) pl. szereti. :)
2019. szeptember 13. 10:27:47: megválaszolva grego +  által, → #17926 

#17924 grego +  2019. szeptember 13. 09:28:02 re: #17922 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tudjuk mi lehet, konkrétan csont fekete a szűrő belseje és a szivattyú lapátjai is azok lettek. Ilyen finom fekete lerakódás, olyan mintha porszerű lenne de inkább gyantás.
Három különböző autó, 3 féle használati szokás és különböző kutaknál tankolás.
2019. szeptember 13. 14:13:38: megválaszolva Szabb +  által, → #17927 

#17923 White +  2019. szeptember 13. 08:17:35 re: #17922 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem sem szerette az R a 100-ast....
2019. szeptember 13. 10:12:25: megválaszolva Szabb +  által, → #17925 

#17922 Szabb +  2019. szeptember 13. 08:13:05 re: #17916 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
8 éve tankolok 100-ast (omv mm) az Accordba és az ég világon semmi gond nincs vele.
igaz ez nem ctr. [SMIL:/szetvert.gif]
2019. szeptember 13. 09:28:02: megválaszolva grego +  által, → #17924 
2019. szeptember 13. 08:17:35: megválaszolva White +  által, → #17923 

#17921 Yakumo +  2019. szeptember 12. 19:40:00 re: #17918 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Új CTR-rel meg hasonló új autókkal semmi tapasztalatom nincsen értelem szerűen.
Annyit tudok: a 2001-es újonnan vett 1.4-es Ep Civic mindig V-Power 95-öt kapott, semmi gond vele sosem.

Az összes eddigi K20-as autóm, Stream, Accord Tourer és 3 EP3 mindig V-Power 100-ast kaptak és kapnak ma is és szintén semmi gond egyikkel sem.

Tehát az én szemszögemből a Shell 100-asával nincsen gond. A többivel nem tudom, sosem tankoltam/tankolok máshol. Se százast, se mást.
2019. szeptember 13. 10:45:04: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4824 

#17920 hrv2003 +  2019. szeptember 12. 18:44:34 re: #17916 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Még soha nem volt gondom az Auchan 95 benzinnel. Se a lukoillal meg a többi olcsó kuttal mert én spec nem hiszek a csodabenzinben
6 ev után igen, megrohad a tankban de 4 évet csont nélkül kibírják autóban motorban kerti gépben is. Fűkasza is poccre indult 4-5 év állás után.

#17919 rooby +  2019. szeptember 12. 18:27:50 re: #17916 (grego + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Évek óta 100-ast tankolok, igaz nem ctr-be, de semmi gondom. Kollégáimnak sincs off autókban semmi gond. Nem hinném, hogy csak a benzin a hiba oka.

#17918 grego +  2019. szeptember 12. 10:38:04 re: #17917 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát ha oktánszám növelő a gyanta akkor világos :D

Amúgy lehet az ETBE miatt van ez a dolog, lehet hogy a 100-asban több van vagy nem tom.
2019. szeptember 12. 19:40:00: megválaszolva Yakumo +  által, → #17921 

#17917 Dontwalk +  2019. szeptember 12. 10:32:00 re: #17916 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó ezt én is így tudom. Adalékolást az egyéb cégek végzik el.
Akkor a válasz egyszerű: a 100-as benyához gyantát adalékolnak [SMIL:/nevet/roller.gif] [SMIL:/nevet/rotfl.gif]
2019. szeptember 12. 10:38:04: megválaszolva grego +  által, → #17918 

#17916 grego +  2019. szeptember 12. 09:52:43 re: #17915 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én meg úgy tudom, hogy az alapbenzin tök ugyanaz hiszen mindenki ugyanattól veszi itthon csak az adalékok különböznek, mert minden gyártónak megvan a maga adalék keveréke (SHELL, OMV, stb.)
De a kérdésem nem a kopogásra meg a teljesítményre vonatkozott hanem arra hogy miért van az, hogy azoknak a CTR tulajoknak, akik 100-as benzint tankoltak kezdettől fogva 40-50 ezer km után gyantás lerakódás keletkezik a tankban lévő szűrőben és a szivattyúban. Sokaknak már menet közben le is dadogott meg alapjáraton lefulladt mert nem kapott elég benzint.
Akik azonban 95-el járnak zömmel azoknál nincs ilyen gond (pl én is)

Valaki? :D
2019. szeptember 13. 08:13:05: megválaszolva Szabb +  által, → #17922 
2019. szeptember 12. 18:44:34: megválaszolva hrv2003 +  által, → #17920 
2019. szeptember 12. 18:27:50: megválaszolva rooby +  által, → #17919 
2019. szeptember 12. 10:32:00: megválaszolva Dontwalk +  által, → #17917 

#17915 Dontwalk +  2019. szeptember 12. 09:00:52 re: #17911 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Krakkolás :
A krakkolás folyamata során az alkánok hosszú szénláncú molekulái magas hőmérsékleten, katalizátor hatására kisebbekre törnek szét (cracking-tördelés). E folyamat során nagyobb részben C5-C10 szénatomszámú telített és telítetlen szénhidrogének keletkeznek dehidrogénezés valamint a láncszakadás következtében.[1] A művelet alatt részben kis szénatomszámú alkénekből álló krakkgáz keletkezik, részben pedig ugyancsak az eredetinél kisebb szénatomszámú alkánok jönnek létre melyből jó minőségű motorbenzin állítható elő

Ebből kiindulva és én tényleg csak gimiben tanultam fizikát és józan paraszti ésszel gondolkodva és abszólut nem kötekedve de ez nem használ az égésnek? Az üzemanyag hatékonyságnak? Kandallóban is mikor ég egy fadarab. Megpiszkálom hogy szétessen 3-4 részre akkor utána sokkal jobban ég és nagyobb meleget ad mintha egyben maradt volna. Miért? Mert nagyobb felületen ég. Jobb a hasznosulása. Így gondolom én ezt a krakkolásnál is, hogy több és kisebb alkán molekula hatékonyabb felhasználást és több energiát adhat. Ettől jobb egy 100-as benya a 95-nél.
Nem tudom jó felé kapisgálok-e de ezt a logika mentén gondolom így...
2019. szeptember 12. 09:52:43: megválaszolva grego +  által, → #17916 

#17914 FullDragon +  2019. szeptember 12. 08:58:08 re: #17911 ([TypeV] + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt ennek tudatában írod, Laci?
https://www.youtube.com/watch?v=Kc4pV9Wft0s

#17913 Szabb +  2019. szeptember 12. 08:45:18 re: #17911 ([TypeV] + )  ←  ‹›  0 | rejt
De ez mit jelent hogy a 95-ös jobb? Miben jobb??

Anno amikor bent volt a Hondata az Accordban akkor ott ugye sok mindent láttunk.
A 100-as benyával (omv-t tankolok mindig) jobb volt az autó. Van egy knock control érték ami 56-ról indul egy progi feltöltés után. ha jó az üzemanyag akkor ez az érték megy lefelé, ez történt a 100-asnál. viszont a 95-nél nem ez van. sőőőt.
kint horvátoknál tankoltam 100-ast (ott nincs omv, ezért crodux kúton tankoltam) és már az sem volt olyan minőségű mint az omv100, amire volt az autó progizva és a progiban az értékeket figyelve a knock control érték elindult felfelé aminek az lett az eredménye hogy visszább vett a gyújtásból és csökkent a teljesítmény.

Illetve a 95-össel hamarabb is kopog be a motor mint a 100-assal...

#17912 Tonx +  2019. szeptember 11. 17:54:56 re: #17907 (czizs + )  ←  ‹›  0 | rejt
" A változást követően a biokomponens-mentes, vagy az előírtnál alacsonyabb biokomponens-arányú benzin és gázolaj prémium üzemanyagként árusítható"
Szóval a sima mindenféle extráktól mentes üzemanyag a prémium, egyszerűbben a jó benzint rontják le és adják nekünk olcsóbban ez a 95-ös, és amibe nem raknak extra ethanolt az a prémium. Régen eláll a benzin 1 évet is, most 2-3 hónap után kuka lehet és ez főleg az osztrák benzinre igaz. Míg az 1éves magyarral gond nélkül indul a fűnyíró, addig az osztrákok 2-3 havonta hozzák hogy nem indul a fűnyíró mert eltömődött a porlasztó. Annyi az adalék bennük:(
A fűnyírógyártók ausztriában már megvonják a garanciát ha sima benzinnel használják a fűnyírókat. Helyette ezt ajánlják:

1500huf/liter

#17911 [TypeV] +  2019. szeptember 11. 16:37:28 re: #17910 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A 95-ös szemetet nyolcszor krakkolják át, ellenben a 100-ast legalább tizenötször, így az még nagyobb hulladék lesz.
Egy normál alap 95-ös benzin sok-sok szempontból jobb üzemanyag a "prémium" [SMIL:/smile9.gif] százasnál.
2019. szeptember 12. 09:00:52: megválaszolva Dontwalk +  által, → #17915 
2019. szeptember 12. 08:58:08: megválaszolva FullDragon +  által, → #17914 
2019. szeptember 12. 08:45:18: megválaszolva Szabb +  által, → #17913 


2019. szeptember 11. 16:38: Szerkesztve [TypeV] +  által, megtekintés

#17910 grego +  2019. szeptember 11. 15:21:41 re: #17909 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na tudsz valamit?
2019. szeptember 11. 16:37:28: megválaszolva [TypeV] +  által, → #17911 

#17909 [TypeV] +  2019. szeptember 11. 14:56:01 re: #17908 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azzal több probléma is van a közhidelemmel ellentétben. :D
2019. szeptember 11. 15:21:41: megválaszolva grego +  által, → #17910 

#17908 grego +  2019. szeptember 11. 11:09:27 re: #17907 (czizs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Értem. Jelenleg nyomozok atekintetben, hogy lehetséges-e az, hogy a 100-as benzinnel hamarabb legyantásodik a szűrő és a szivattyú a tankban mint a sima 95-el. Az eddigi tapasztalatok azt mutaják, hogy a 100-as benzinnel valami gebasz van.
2019. szeptember 11. 14:56:01: megválaszolva [TypeV] +  által, → #17909 

#17907 czizs +  2019. szeptember 11. 11:06:58 re: #17905 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
OMV-nél kútoszlopon már láttam e5 feliratot a 100-asnál, de itt Johnny jól írta.

Én úgy tenném fel a kérdést, van még olyan kereskedelmi forgalomban kapható benzin (versenybenzin kizárva), amiben nincs etanol tartalom?
2019. szeptember 11. 17:54:56: megválaszolva Tonx +  által, → #17912 
2019. szeptember 11. 11:09:27: megválaszolva grego +  által, → #17908 


2019. szeptember 11. 11:07: Szerkesztve czizs +  által, megtekintés

#17906 johnny576 0  2019. szeptember 11. 10:46:42 re: #17905 (grego + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Csak OMV-nél találtam adatlapokat.

OMV
"Nem tartalmaz sem foszfor tartalmú adalékanyagokat, sem fémtartalmú(pl.: MMT) adalékanyagokat.A termék prémium koncentrációban tartalmaz egy teljesítmény javító adalékcsomagot.A termék összesen min. 5,9 % v/v biogén részt tartalmaz ETBE-ből (etil-tercier-butiléter), és etanolból, ahol az ETBE 47 %-ig van biokomponensként beszámítva."


MOL
"Az EVO 100 Benzin Plus speciális összetételének, kiváló minőségű biokomponens tartalmának (a MOL már a gyártása során is bio-ETBE magas oktánszámú, megújuló alapanyagból készült komponenst alkalmaz), valamint speciális adalékolásának köszönhetően kevésbé terheli a környezetet. Továbbá, a tiszta motorok működése közelebb kerül a tervezett gyári paraméterekhez, tehát a káros anyag kibocsátás is kedvezőbb lesz."


#17905 grego +  2019. szeptember 11. 09:38:46    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vajon a 100-as benzinben mennyi az etanol tartalom? Van benne egyáltalán?
2019. szeptember 11. 11:06:58: megválaszolva czizs +  által, → #17907 
2019. szeptember 11. 10:46:42: megválaszolva johnny576 0  által, → #17906 

#17904 grego +  2019. július 21. 23:18:18 re: #17903 (CsekMG + )  ←  ‹›  +2 | rejt
A Honda nem tesz különbséget az LSD-s és a sima váltó között olaj tekintetében. Nincs mi indokolná amíg Torsen a difi típusa.

#17903 CsekMG +  2019. július 21. 22:52:13    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Biztos volt már kérdés, de nem találtam a választ rá:

Gyári Honda sperres váltóba (s4c, itr sperrel) milyen olaj a legjobb.Ebbe is a Honda MTF kell vagy a sperr miatt más való bele?

Előre is köszönök a választ.
Üdv:Geri
2019. július 21. 23:18:18: megválaszolva grego +  által, → #17904 

#17902 Rodney Mullen 0  2019. június 10. 22:07:58    ‹›  0 | rejt
és a legjobb olaj győztes.



#17901 Rodney Mullen 0  2019. május 6. 21:50:34    ‹›  0 | rejt
Is Pennzoil better than Lucas? Is Motul better than Penrite? Let's find out!


#17900 Rodney Mullen 0  2019. április 9. 00:33:05    ‹›  0 | rejt


#17899 grego +  2019. március 11. 09:01:33 re: #17898 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
A Honda is kezd meghülyülni :D

#17898 Yakumo +  2019. március 11. 08:47:39 re: #17897 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt egyből gondoltam/tudtam és épp ezért csodálkoztam rá csöppet.... [SMIL:/mosoly.gif]
2019. március 11. 09:01:33: megválaszolva grego +  által, → #17899 

#17897 grego +  2019. március 10. 23:09:23 re: #17896 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem én találtam ki :D

LInk
2019. március 11. 08:47:39: megválaszolva Yakumo +  által, → #17898 

#17896 Yakumo +  2019. március 10. 22:02:45 re: #17893 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
5W40 vagy 0W30? (WTF [SMIL:/smile3.gif] [SMIL:/szetvert.gif] )

Az meg milyen ajánlás? Azért van különbség a két olaj között! [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif] Na mindegy, nem értek én ehhez.

Mindenesetre ha ez a kettő az ajánlás, akkor az 5W30-ból se lehet nagy baj, mivel kb. a kettő "között" van, így nem is értem miért nincsen az ajánlásokban alapból, ha már ilyen széles a gyári........ajánlás......vagy mi ez, inkább már gyári skála vagymi.... [SMIL:/szetvert.gif]
2019. március 10. 23:09:23: megválaszolva grego +  által, → #17897 

#17895 hrv2003 +  2019. március 10. 20:53:09 re: #17891 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
ha panaszkodik mar reg rossz.. kulonben a fekete dobozon piros betűk szerintem a fehérhez is mennek. kontrasztos :)

#17894 -Törölt felhasználó- 2019. március 10. 20:15:44 re: #17891 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Na akkor megnyugodtam ha a feketebe jo akkor a feherbe is ezek szerint. [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]

#17893 grego +  2019. március 10. 19:32:30 re: #17892 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Amúgy az FN2-be 5W40 vagy 0W30 a gyári ajánlás :D
2019. március 10. 22:02:45: megválaszolva Yakumo +  által, → #17896 

#17892 Yakumo +  2019. március 10. 19:28:17 re: #17890 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
5W30 a gyári olaj bele, nem lőttél mellé, bár máskor, előtte lenne inkább tanácsos utánanézni vagy kérdezni ennek, nem miután már lecserélted^^''''

Amúgy meg grat az autóhoz, dobhatnál pár képet majd a Civic topicba róla ;)
2019. március 10. 19:32:30: megválaszolva grego +  által, → #17893 

#17891 JohnyFirpo +  2019. március 10. 18:02:53 re: #17890 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +5 | rejt
Egyik ismerősöm a fekete FN2-be is 5W30-as olajat használ, nem panaszkodik, noha nem tudom ez megfelel-e egy fehér színűbe... [SMIL:/szetvert.gif]
2019. március 10. 20:53:09: megválaszolva hrv2003 +  által, → #17895 
2019. március 10. 20:15:44: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #17894 

#17890 -Törölt felhasználó- 2019. március 10. 16:19:18    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.
Milyen olajat ajanlotok egy 2009 white champ ed.typerbe,1 hete vettem most csereltem le motul 5w30-ra,170.000km van az autoban.Nem lottem nagyon melle?Az accordomba ezt hasznaltam.Koszonom a segitseget.
2019. március 10. 19:28:17: megválaszolva Yakumo +  által, → #17892 
2019. március 10. 18:02:53: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #17891 

#17889 yodu11 +  2019. március 10. 11:53:02 re: #17888 (luki7 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Helló.

Köszönöm,kb 10-12 éve használok 50-es olajat (0w-50,5w-50) eddig hibátlan az autó. Mondjuk azt hogy ,ha úgy hozza akkor állandóan sietek ????

#17888 luki7 +  2019. március 10. 10:24:39 re: #17887 (yodu11 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tapasztalatom nincs vele, de szerintem az 50-es meleg viszkozitás nem a legjobb választás mindennapi használatra. Attól még biztosan kurva jó olaj a maga módján, de ezek inkább pályázáshoz lettek kifejlesztve.
Persze kérdés, hogy milyen autóról beszélünk és hogy hogyan használod...

2019. március 10. 11:53:02: megválaszolva yodu11 +  által, → #17889 


2019. március 10. 10:26: Szerkesztve luki7 +  által, megtekintés

#17887 yodu11 +  2019. március 8. 19:15:48    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello.

Valakinek van tapasztalata ezzel az olajjal ?

Motul 5w-50
2019. március 10. 10:24:39: megválaszolva luki7 +  által, → #17888 

#17886 Hondacco +  2019. február 27. 10:50:14 re: #17885 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nos,válaszolt Roman. Megírtam,hogy inkább egy 5W30-as olajat használnék,mégpedig a LIQUI MOLY Special Tec AA 5W-30-as olajat. Ezt írta:
Szia,

igen, a LIQUI MOLY Special Tec AA 5W-30 is egy jó alkalmas alternatíva.
Ha nem akarja, használja a Leichtlauf High Tech 5W-40 használatát ezt az olajat.

Freundliche Grüße / Üdvözlet

én. A. Roman Göser
Anwendungstechniker
alkalmazás mérnök

#17885 Tonx +  2019. február 26. 20:04:55 re: #17884 (Hondacco + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kb ugyanazt fogja irni, a kiválasztott olaj tökéletesen megfelel a gyártó előirásainak. És ha a toptec 4200-ast kérdezted volna akkor is kb ugyanazt irja:(
2019. február 27. 10:50:14: megválaszolva Hondacco +  által, → #17886 

#17884 Hondacco +  2019. február 26. 19:30:52 re: #17883 (Hondacco + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Megint írtam Romannak, [SMIL:/smile2.gif] ha válaszol,megírom,hogy mit írt.Az LM Special Tec AA 5W-30 olajról kérdeztem.
2019. február 26. 20:04:55: megválaszolva Tonx +  által, → #17885 

#17883 Hondacco +  2019. február 26. 19:19:24    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ön NYERT!!! [SMIL:/pattog/bouncyfriends.gif] [SMIL:/tancol/banana.gif]
2019. február 26. 19:30:52: megválaszolva Hondacco +  által, → #17884 

#17882 Tonx +  2019. február 26. 17:31:31 re: #17881 (Hondacco + )  ←  ‹›  0 | rejt
De nem ők írták ilyen szép magyar hejesirással?:) Gondolom kugli a barátod fordította.

#17881 Hondacco +  2019. február 26. 16:31:07    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Sziasztok!Ígértem,hogy írok,ha válaszolnak a Hondától az olajjal kapcsolatban,ezt írták.
Köszönettel vettük megkeresését, amely kapcsán a csatolt fájlban küldjük Önnek a gépjárműve kezelési könyvének az alkalmazható motorolajokra vonatkozó oldalát. Továbbá kérdésére válaszolva a gyári feltöltésű motorolaja 0W-20-as, amelytől a már említett táblázat szerint el lehet térni.
Írtam még a LIQUI MOLY cégnek is Németországba.Bemásolom amit írtak.
Szia,
köszönöm érdeklődését, és érdeklődik a LIQUI MOLY termékeket.
Lehetőség van használni a LIQUI MOLY Special Tec AA 0W-20 a 2003 Honda Accord A 2,0 l benzinmotor.
De egy műszaki szempontból nem ez a legjobb választás, mert az ilyen vékony olajok vezethet nagyobb olajfogyasztást idősebb motorokat.
Itt egy 5W-30 vagy 5W-40 sokkal jobb.
Ezért azt javasoljuk, hogy a LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 5W-40.
Ez a szintetikus olaj meghaladja az összes szükséges követelményeket a Honda a K20A6-motor biztosítja a gyors kenés a hideg motort, és ez biztosítja a stabil olajfilm.
Ha bármilyen további kérdése van, kérjük lépjen kapcsolatba velünk.

Freundliche Grüße / Üdvözlet

én. A. Roman Göser
Anwendungstechniker
alkalmazás mérnök

F & E / Anwendungstechnik

Telefon: +49 731 1420-644
Fax: +49 731 1420-1482
roman.goeser@liqui-moly.de
2019. február 26. 17:31:31: megválaszolva Tonx +  által, → #17882 

#17880 JAGER 10 +  2019. február 12. 19:31:43 re: #17879 (Tonx + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Nézzük a jó oldalát!
Legalább van, ami a mai világban sem változik. 10 éve is beszéltünk ilyenekről, napjainkban is és valószínű, hogy a jövőben is fogunk. [SMIL:/szetvert.gif]

 << eleje | 383 | 382 | 381 | 380 | 379 | 378 | 377 | 376 | 375 | 374 | 373 | 372 | 371 | 370 | 369 | 368 | 367 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.26, 0.42, 0.42
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.032 mp, 9 query