Persze, nem akarom eladni. Nem is gondolkodtam még rajta, hogy mennyi legyen, ha eladó lenne. Kb 2011 óta vagyok itt köztetek, majdnem havonta pár képpel. Láthattátok azóta a kocsi életét, ha azt vesszük.
Igazából a 3cm ültetés adja meg az igazi formáját + Több kiegészítő színre lett fújva, így szerintem is lágyabb vonalai lettek, (köszi 'kofi' az ötletet) és az első-hátsó toldatok is feldobják az összképet. Sokan megnézik, aki nem ismeri a típust, alig hiszi el, hogy már 30!
Amúgy pont a héten találtam hazaérkezésemkor egy borítékban a szélvédőn:
Elég sok, jelenleg nem fennálló feltételnek kellene teljesülnie hozzá, de erre az autóra "lecserélném" az 5gen Civic-emet.^^
1. Hogy kéne annyi pénzemnek lennie, ami biztos nincs.
2. Neked akarni kéne eladni, de erre szerintem esély nincs.
3. Hogy bármikor felteszel erről az autóról képet, mindig nézem jó pár percig, pedig már nem egyszer láttam, de nem tudom megunni.
Utóbbi persze nem feltétel, csak úgy megjegyeztem.
Miután hazaértem heti 4500km-es útról, mondja a párom:
-Figyu, nem ruccanunk ki valahová???
Hát... menjünk.... már olymindegy A képekért megérte. Helyszín: Szent György-hegy, Lengyel-kápolna, parkoló.
Sziasztok!
Segítséget kérek: szükségem lenne a service manual-nak arra a részére ami a hátsó lökhárítóró szól (8gen, fl, sedan, CU1-CU2), ahol látszanak a patentek, csavarok helyei.
Előre is köszönöm
Ugyan így tettem én is, csak 150e km körül. Befosattak a sok kifordult kerekű accord képekkel OEM Honda-t rakattam be én is, bár Imi azt mondta ezek már nem olyan tartósak mint a gyári szerelés.
Azért fáj a szívem nekem is, hogy pár hónapon belül meg kell váljak tőle. Baromi jó autók ezek a mai napig.
Nem tudom, az 555 most mennyire jó, 4. genbe mi is azt tettük régebben. Elég gyorsan csere volt. Bár ez viszonylagos, akkoriban évi 60-70e-eket mentem, olajcsere, sőt vezérléscsere is elég rövid időközönként ment.
Ennyire megbízható autót nem könnyű találni, még úgy is, hogy engem ugye otthagyott egyszer az út szélén ( benzin szivattyú), de azt leszámítva, tankolás, olajcsere, egy-két kopó alkatrész.
Ilyen olcsón fenntartható autó nem is tudom van-e még. A cégest leszámítva.
Ha megmaradna sem bánkódnék, mai napig öröm vezetni és kész autó.
240 körül volt amikor eladtam, fullra átnézettem előtte, h ne legyen oka panaszra a vevőnek. Teljesen gyári volt még benne minden egyes futóműalkatrész, és mindössze egyetlen kis első stabpálcát kellett kicserélni. Ennyire hihetetlenül strapabíró, hibátlan autó mint a 7. gen. accord nem sok létezik.Mellesleg nagyon szép is....
2019.áprilisában cseréltem 174ekm-nél gyári talpasokra, amit kivettek semmi baja nem volt, betettem abba a dobozba amiben az új volt. Akkoiban sok volt a kifordulós poszt és megelőztem a bajt.
Nekem azóta a gyári talpas van bent, pályanapokkal is megfűszerezve, bírja.
Gyári talpas nekem ~30.000 km után kuka lett mindkettő. Imi 555-öt rakott most bele. Azt mondja sorban kezdenek lógni a gyári talpasok, van akinek 4-5.000 km után.
Egyébként a gyári 16 éves még nem lógott amikor cseréltettem , én is csak a biztonság kedvéért, mert “típushiba”.
Köszi szépen, ilyet még nem is hallottam. Szerintem szerelőre bízzuk akkor, nézzen rá. Ami nekem fura, hogy gyújtás ráadáskor hallom hogy kettőt morog a motor, szerintem a xenoné, de nem mozdul a vetített fény, tehát maga a xenon sem. Pedig úgy emlékszem én accordomon billent mindig le és fel induláskor. Talán ezért is ver lefelé, mert nem emeli fel.
Ha xenon akkor a hátsó futóműnél biztosan de van amikor az első futóműnél is van állító amivel a motorokat állítod, amúgy elöl kell lennie manuális tekerőnek mint a mezei kivitelnél. Azzal beállítod és utána terheléstől függően magától állítja a fényszóró magasságot.
Esetleg elfelejtették visszakötni az első szenzorokat.
Sziasztok, azt szeretném kérdezni, 2010es Accordon nincs lehetőség utastérből állítani a fényszóró magasságon, hogy lehet ezt megtenni motortérben? Nem találom az állító csavarokat, YouTubeon csak amerikai kivitelhez találtam videót. A tompított az xenon, a távolsági halogén, eléggé lefelé ver mindkettő. Fiam autója, most hoztam haza kuplung és lendkerék cseréről, hát nagyon rossz így ez a beállítás.
Köszönöm válaszokat.
ha jól gondolom az OT minősítéshez már nem kell a COC...
egy 91-92-est már gond nélkül lehet OT-zni...
a 93-94-eseket meg meg kell venni és betárolni...
Dehogy. Csak ugye ez ilyen mérlegelés, hogy mit mennyire akarsz és milyen kompromisszumot vagy hajlandó kötni. Akarod e annyira, hogy ilyenbe ugorj. Vagy az a tipikus "jó lenne de ennyi macerát nem ér". Valószínű ha egy JDM R34 GT-R T Tune-t szeretnék venni akkor meglépném, mert annak nincs alternatíva. De ilyenkor inkább választok más típust. Mármint én. Nekem a létezése óta nagyon bejön ez a 10g Accord, főleg 2.0T AT változatban. Egy FK8 csiga meg Ktuner progi és 350+LE... De én e miatt elengedtem. Ez ugye most 1 éves sztori, remélem lassan azért jönnek majd a hírek az okosságokról, hogy ki hol mennyiért oldja meg.
Persze. De akkor meg eladásnál hirdesd egy idegen országban miközben itthon az autó, vidd ki műszakira. Aki szereti ha rendezett maga körül jogilag minden (márpedig Zoli ilyen és én is) az nem fog ebbe belemerülni.
Nem tom. Albert engem kérdez, hogy hogyan tudna szerezni COC papírt egy 1994-es NSX-hez amit be akarnak hozni az országba. Írt a Honda Hungary-nak, azok meg visszaírtak, hogy 96 előtti kocsikhoz nincs és nem is lesz.
De kell, hogy magyar adja ki? Ha német ad az nem jó?
Amúgy nyilván a 96 előtti nem EU-s autóknak rossz így. Mert egy EU piacosnak nem kell mert annak van kis alu pakettje. De sz.r ez amúgy mindenhogy. Egy ilyen Accordal szenvedjél, de a vödör rozsda meg csavar kotlák mehetnek forgalomba... (na de ez már 'politika')