Hogy ne csak 11gen legyen ????
Újra Honda in dá háuz.
Újonnan vásárolt 2019-s, 1.5t, aut Exe ment (nem voltam elégedett vele) és most jött ez a 2011-s Sport, gyerekeket hordani oviba, suliba, 2. autónak. Sikerült egy szép, sérulésmentes darabot találni, 1. tulajtól, mai napig Hondában szervizelve.
Ps: ugyanitt 9gen felnik eladóak (nem tetszenek) ????
Hali. Kérdés: 2011-es Civic 1.8 Sport az már nem i-Shift-es, ugye? Ha nem tévedek akkor 2010-től már hagyományos autóomatával gyártották...Megyek venni egyet az asszonynak aki nem tud és nem is akar megtanulni manuális váltót használni....
"The ITS definitely looks good in person. I would say it looks better than the FL5. And the exhaust note is MUCH better. But other than that I'm happy with my Type R. 100% prefer the interior on the Civic, ESPECIALLY the seats. The ones in the Integra were just whatever honestly. Anyways the only thing I'm jealous about is the exhaust note."
Ez olyan mintha Misha brit nézőinek készült volna, de kicsit fordítva sült el. Elvileg Civic-re meg GR Yarisra szakosodott műhely. Se kész program, se olajhűtő? Hát...De tetszik a zöld/arany színkombó
Nem mondom, hogy egy nagyobb IC faszság, de azért Hondáék biztos végeztek optimalizálást és nem véletlen hogy a gyári IC akkora amekkora.
Na meg az olajhőfok számolt érték. Ha én lennék Drím, már régen beletettem volna egy olajszenzort és középre kitenni a műszerfalra ha már ennyire nem gyári a kocsi, ez még simán belefért volna.
Ahogy Rikk írja, nagyon nem gyári az autó.
Egy nagy IC a hűtő elé és máris blokkolva van a hűtés.
Pláne ha töltőlevegő jó forró azt a nagyobb IC jobban lehűti de ez azt is jelenti hogy az IC hátán kilépő levegő sokkal melegebb is lesz ami meg nem éppen előnyös a vízhűtőnek...
Ez mindig egy kardinális kérdés az olyan elrendezéseknél, ahol az IC elől van és mögötte a vízhűtő.
Ezen a dream "tuningos " autón a vízhűtő teljesen elvan takarva egy nagy tuning intercoolerrel.
Na most ha megnèzed a viz hőfok is folyamatosan növekszik,ergo olaj /motor hőfok is megy vele.
Pont tegnap volt este a SAT1-en vagy valami német adón egy teszt hogy gyorsítás közben milyen gázállásnál fogyaszt a legkevesebbet az autó. És az alany egy új kék typer volt. A végeredmény ha 30-50% között van akkor 9.3 ha padló akkor 10.6 ha 10-15% körül nagyon nagypapásan akkor 9.6 lett. Csak egy normál városi szituációt próbáltak ki lámpánál indulással.
Bennünk volt a csí hogy fel kéne menni, de a cucc fullba elázott volna amit kipakolni a kocsiból.
Illetve én úgy ítéltem meg hogy kb alkalmatlan a pálya, állt a víz rajta. Abban meg semmi bugi nincs hogy 60-al végigmegyek.
Na amit nem költöttem el vasárnap azt megtettem hétfőn.
Alig használt Michelin Pilot Sport A 235/40R18 ... nagyon kíváncsi vagyok rájuk.
Június 20-án Hungaroringen tesztelem.