azt még a honda r&d részlege se meri megcsinálni, hogy gyári autót a pályára vigyen...
azzal versenyt csak elbukni lehet, nem megnyerni...
ez a luxust meghagyják a hobbistáknak...
Én birtam nagyon ezt szint, ha nem lennék ennyire kattant CW hondàs és nem lenne még 2 CW type-R ,lehet vettem volna megint FL5-böl sonicot vagy egy boost blue-t
Közben meglett az EDM is. JDM verzió 66V-J02, EDM verzió 66V-E02 ... sok különbség nincs 77%-ban megegyezik a kettő. JDM-nél nincs Start/Stop, gyújtás és Knock Factor egy picit más.
EDM FK8 vs JDM FL5 ECU
- MAF teljesen más a két autónál
- Gyújtás táblák a korábbi 8bites helyett már 16bitesek az FL5-nél
- Torque request maximum 483Nm a korábbi 425Nm helyett
- Max boost 1.8bar helyett 1.936bar (szóval tud az tölteni ha akar)
- Torque limit tábláknál a nyomatékcsúcs lejjebb van hozva, FK8-nál 3500-nál volt, míg FL5-nél 2600-nál van, magasabb fordulaton az FL5 visszább van véve.
- VTEC váltás megegyezik
- Knock tekintetében FL5 alacsonyabb fordulaton kevesebb gyújtást vesz el.
- Turbo overspeed táblából a korábbi 1-2 helyett itt van minimum 6, alacsony fordulaton agresszívabb, magas fordulaton szolidabb.
Így hirtelen ennyi.
Elvileg ugyanaz a szoftver majdnem mint az FK8 csak van benne valami plusz védelem. JDM verzióban nincs benne ez a védelem. Ennyi amit eddig hallottam, de Paul is baszta átküldeni a fájlt
egy aktív futóműnél nem biztos megoldás lenne...
itt sztem a csillapítás ami kemény...
ami még érdekes lehet az az FK8 és FK8 LE ADS-e...(venni egyet, vagy bontóból nézni...elég sok FK8-at törtek már össze...)
valszeg az is kompatibilis vele és könnyebb megszerezni, mint az integráét...
Tuti ott is puhàbb lesz. Szerintem a honda kicsit szarul programozta a FL5 csillapitokat. Tul kemény valoban minden àllàsban. Most Hungaroringen R+ ban mentem ,ott nem tünt fel,de amugy igen ,lehetne 10-20%-al puhàbb. Én ha puhitani akarnék , spoon vagy eibach rugo. Ugy tudom,olvastam ,hogy azok a gyàrihoz képest puhàbbak. Kb. mint az FN2 volt anno , eibach rugo segitett ott is a hàtso futomü butasàgàn kicsit.
Ha R módban is puhább lenne, az azért fura lenne. (de lehet így van, csak mondom, hogy számomra az kissé vicces lenne avagy a logikával kissé szembemenne^^)
Mindenképpen le kell adni, kivéve, ha azt mondod, hogy ellopták (közben megtartod) és azért cseréled, de az tuti macerásabb eljárás mint simán leadni a cserekor.
(meg nem tudom mi a kérdés, így is, úgy is le kell szedned, ha leadod, ha nem, csak nem teszed rá az előzőre az újat..... )
Na ,ma lekérdeztem. A MR SW 200 rendszàm még szabad ,ugyhogy azt megprobàlom 40. szülinapomra. SW20 amugy az 1990-1999 között gyàrtott MR2 tipusszàma ,mint EK4,EP3,FN2 .... stb...