Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Én ezt csak viccnek szántam. Mivel a legtöbb ilyen extrém alacsony teljesítményű autóban megérzed ha megy a klíma. Van hogy lassul emelkedőn, ha kikapcsolom meg gyorsul.
Mesélj már milyen magas vagy ??
Mert én 176 centi (177 voltam de megyek össze) és nem tudok benne váltani.. Ha 2-be vagy 4be húzom a könyököm megakad az ülésben, így minden ilyen váltás teljes vállemeléssel jár..
Ilyen botrányos autóban én még nem ültem.
A klímáról ne is beszéljünk, ordít visít és sivít is, és közben izzadok benne..
A többi funkciót nem próbáltam, de ez is elég volt.
Én egyszer, amikor még a Maximám volt meg, csere autóként kaptam egy Aygo-t. A közel 5 méteres autó után vicces volt ez a kis dodgem, de az úton se igen vettek észre. Kicsit más volt vele közlekedni.
Hát igen, a turbómotor nagyon kell ebbe az autóba. Attól tartok levesz az élvezeti értékéből erősen, mert nem lehet állandóan padlógázon (nyilván üzem meleg motornál) járkálni vele büntetés veszélye nélkül.
De látni se bírom, nemhogy hozzányúlni.. Olajat cseréltem benne, de azt is csak azért mert nem akartam megduplázni a kilométert azzal ,hogy szerelőhöz viszem.
Mentem vele vagy 25km-t már, de arra a következtetésre jutottam, hogy a kispolszki egy vicces autó, ez meg az igazi anti autó, arra jó hogy eljussunk A és B pont között ha nagyon nagyon kell.
Hát nekünk rendszer nincsen a kompresszor kapcsolgatásában szerintem. Ha ezt figyelné a valóságban, sosem hűlne egy kicsit sem a kabin. Nagyon max padlógázkor kapcsolhatja le, esetleg. De akkor meg olyan sebesen szalad a fordulatszám felfelé, meg olyan hangzavar van, hogy senkit sem érdekel mit tesz a kompresszor. Csak fröcsög kifelé az ember fülén az adrenalin.
2023. augusztus 14. 12:02:10: megválaszolva Tonx + által,
→ #32231
Ezek már úgy vannak megcsinálva hogy a klímakapcsolóval nem direkt kapcsolod a klímát hanem van benne egy vezérlőegység ami figyeli a gázpedál a sebességfokozat a motorfordulat és a út emelkedését lejtését, és annak megfelelően kapcsolgatja titokban a klímakompresszort. Igy lefelé simán megy a klíma de dombnak felfelé kikapcsolja hogy egyáltalán feljuss a dombtetőre
Nem. El kéne vinni lemosni , azt fotózni . De nincs hozzá kedvem. Pedig könnyű mosni eső nem érte soha csak kis por van rajta, meg poros a szőnyeg benne
Ez biztos, h 2.4-es, 5 hengeres volt? A 2.0 diesel Fiat motornak van ilyen traki hangja, az 1.9 is halkabb.
A mi Sharanunk se a szép hangjáról volt híres, az újabb, CR motoros, amit próbáltál, már sokkal kulturáltabb.
Jah, az egy passzos kocsi. De az ATS is az, nekem ugye ütközésig hátul van minden ülés, s nem marad sok hely mögötte. Az meg sík baromság, h a csomitartó úgy le van szűkítve, ha lehajtom az ülést, sztem nem férne be a bringám.
Anyámnak mutattam ilyen ezres Fiat 500-at, 70 lóval, de kevesellte. Azt mondta, h a Jazz-t se érzi néha sárkánynak, én meg persze azt, h forgassa meg, ha azt akarja, h menjen.. Ezért is lett Mazda a 1.5 motorral. Monnyuk itt meg bjuzi hosszúak a váltó fokozatok, mint az eco 1.5 motoros béka Civicben, sz'al ez se ugrik úgy.
ha valakit érdekel édesapám kitalálta hogy eladja a kocsiját..
Fénykép majd lesz, mert a telefonom botrányosan fotóz, de
Toyota Aygo, 1.0 2020 01 havi, szürke
Téli nyári gumi garnitúra külön felnin, a nyári alun, de még az autón nem volt soha.
Felszereltség: Nem a hirdetett x play, hanem nagy fedélzeti computeres tolatókamerás connectivity csomag, bőrkormány. etc.
4m ft árat lőttünk be. Az autóban 1358 (nem elírás) km van, átlagosan 500 km-enként cseréltem benne olajat, esőben, nedves úton soha nem ment.
Nekem jónak hangzik.
Szerintem tegyél egy üléspróbát, hogy egyáltalán tetszik-e. Volt ismerős akit zavart, hogy az ő jobb lábának korlátozott volt a helye. Illetve vigyél egy gyerkőcöt, ülj be előre a vezető ülésbe, állítsd be magadra, aztán ültesd be mögéd, hogy befér-e egyáltalán
Ezen nagy fékek vannak, gyári sport futóműves, 19-es, TI felnik alatta, Bose hifi-s, motoros napfénytető, szép bőrbelső, memóriás-motoros ülések... Nekem ezek "csak" adatok, de nem tűnik rossznak.
Első kerekes, manuális 6-os váltós, digit klímás...
Milyen felszereltségű? Szerintem: Ha TI, és a futóműve is jó állapotú, és a karosszéria is rendben van, akkor ez elég jó ár. Ha nem TI, és hibátlan állapotú, akkor árában van. Ha nem TI, és még van esetleg csinálandó is rajta, pl. futómű, vagy karosszéria, vagy ablakemelő, vagy akármi, akkor meg drága. Nem azt írom, hogy ne lehetne neki benne ennyiben, mert simán lehet, hogy még többen is benne van, de piaci áron én ennyit csak TI-ért adnék.
Fogalmam sincs, hogy ilyenek téged érdekelnek-e, de simán előfordul, hogy nincs bennük tempomat, vagy nem multikormányosak, van különbség hangrendszerben is, illetve bőrös, vagy alfatexes. A TI-ben gyárilag 19-es felni, ültetett futómű, ezer irányban állítható bőrülés, fémpedálok, sport kormány, nagyobb fékek (legalábbis a facelift előtt), ilyesmi különbségek vannak. Amúgy elsőkerekes, vagy 4kerékmeghajtású? A 4kerékmeghajtású az csábító, viszont ha a kardán középfelfüggesztés csapágya zajos, akkor el kell felejteni.
Tévedés jogát fenntartom
Persze, de 2.3-ért adnák oda. Nem vészes, csak én nem vagyok az a fajta, aki adja-veszi az autókat.
Haver srácé, magának rakta össze, ő vette első tulajtól, motorhibásan. Szóval még akár jó is lehet. Lehet rámegyek...
Ha jó az ár... ki lehet próbálni az Alfát. Mi tud történni? Max beszívod, nem tetszik, vagy kifogod, hogy annak ellenére, hogy "minden cserálve lett", a mindenekfeletti még nálad tönkremegy, esetleg otthagy valahol. Ha ezek a lehetőségek, még ha kicsi is rá az esély, de annyira zavarnak, hogy nem vállalod be a rizikót, akkor venni kell egy japánt, egy Hondát és kész. Ha a megbízhatóság mindenek felett, és még a gondolata is zavar, hogy tönkremehet az autó, akkor vegyél Hondát
Bocsánat, hogy közebeszólok, de Lexus LS300h? LS500h van, vagy az IS300h-ra gondoltál? Ami nekem is van? Ha meg arra, abból perpill itthon nincs új, csak Amerikából tudod behozni. Vagy az ES300h-ra gondoltál? Az Camry, egy az egyben.
A GS300h, meg hajszál pontosan IS 300h hajtáslánc, tehát hátsó hajtás, viszont ugyanaz a "CVT" mint a Camry.
Az enyém is bőg, mint a tehén, viszont picsa mód elindul, és kurvára élvezetes a hátul hajtás miatt