Ez olyan mintha Misha brit nézőinek készült volna, de kicsit fordítva sült el. Elvileg Civic-re meg GR Yarisra szakosodott műhely. Se kész program, se olajhűtő? Hát...De tetszik a zöld/arany színkombó
Nem mondom, hogy egy nagyobb IC faszság, de azért Hondáék biztos végeztek optimalizálást és nem véletlen hogy a gyári IC akkora amekkora.
Na meg az olajhőfok számolt érték. Ha én lennék Drím, már régen beletettem volna egy olajszenzort és középre kitenni a műszerfalra ha már ennyire nem gyári a kocsi, ez még simán belefért volna.
Ahogy Rikk írja, nagyon nem gyári az autó.
Egy nagy IC a hűtő elé és máris blokkolva van a hűtés.
Pláne ha töltőlevegő jó forró azt a nagyobb IC jobban lehűti de ez azt is jelenti hogy az IC hátán kilépő levegő sokkal melegebb is lesz ami meg nem éppen előnyös a vízhűtőnek...
Ez mindig egy kardinális kérdés az olyan elrendezéseknél, ahol az IC elől van és mögötte a vízhűtő.
Ezen a dream "tuningos " autón a vízhűtő teljesen elvan takarva egy nagy tuning intercoolerrel.
Na most ha megnèzed a viz hőfok is folyamatosan növekszik,ergo olaj /motor hőfok is megy vele.
Pont tegnap volt este a SAT1-en vagy valami német adón egy teszt hogy gyorsítás közben milyen gázállásnál fogyaszt a legkevesebbet az autó. És az alany egy új kék typer volt. A végeredmény ha 30-50% között van akkor 9.3 ha padló akkor 10.6 ha 10-15% körül nagyon nagypapásan akkor 9.6 lett. Csak egy normál városi szituációt próbáltak ki lámpánál indulással.
Bennünk volt a csí hogy fel kéne menni, de a cucc fullba elázott volna amit kipakolni a kocsiból.
Illetve én úgy ítéltem meg hogy kb alkalmatlan a pálya, állt a víz rajta. Abban meg semmi bugi nincs hogy 60-al végigmegyek.
Na amit nem költöttem el vasárnap azt megtettem hétfőn.
Alig használt Michelin Pilot Sport A 235/40R18 ... nagyon kíváncsi vagyok rájuk.
Június 20-án Hungaroringen tesztelem.