Jó ez, nem kell a malomkerék, napi szintű sok km -t van használatban az autó, jó a komfort így. Plusz adott volt a nyári gumi, a gyári felnire meg 17-es Goodyear UG gumik kerültek gyári méretben. Így minden gyári, kivéve az új felni ET-je. Egyébként csalóka a kép, élőben picit mást mutat.
A cl9 is kényelmesebb a 16" gyári felnikkel, mint a 17" -al, főleg BP-n.
Én Nokian Weatherproof-ot használok (link) OFF Megane-on kb 1 éve, teljesen meg vagyok elégedve. Hóban/jégen nem tudtam különösebben tesztelni, mert nem volt 1x mentem vele latyakos hóban városban, semmi gond nem volt. Nyáron sem vettem észre hogy elnyúlna. Városban és országúton (max 100-110km/h) használom. Múlt hétvégén voltunk először autópályán vele, ott sem volt semmi észrevehető probléma. Hangosnak sem mondanám, bár lehet a motorhang elnyomta
Nekem a Michelin és a Bridgestone nagyon nyáriasnak tűntek minta alapján. Az egyik tesztben ez volt a következő helyezett, ezért választottam, szerintem bevált.
Kinagyítva a képet, már tényleg látszik az ültetés, én sem vettem észre. Az a fekete perem körbe a kasztnin eltünteti sajna. Sztem azt fújasd színre, és úgy már szépen áll neki az ültetés is.
Van Ültetés... De nem mertem lejjebb mert már ez is határ... Neha még az Oszták utakon is vigyáznom kell.. Pl: Levél (Település) után húzza a hasát.. Szóval Magyarországon is járok így muszály észnél lennem...
Látszik, hogy szereted a Hot Wheels-t. Az autó így pont olyan mintha egy HW-es dobozból lett volna kivéve. (vagy max. Matchbox)
Nem szarkazmus, csak megállapítottam Bátor egy színválasztás a felninek, én biztos fel nem tenném saját kocsira, de biztos utánafordulnék az utcán. Lényeg, hogy Zozo-nak tetsszen és örüljön neki, azzal meg látszólag nincs gond, szóval...
Nem az a bajom, hogy rendhagyó, mert azt alapból bírom, ha valami az és mer más vagy új lenni, magyarul egyedi.
Egyszerűen rondának tartom.
A 9gen segge is furcsa volt elsőre, de idővel be tudtam fogadni, pláne élőben, mert úgy teljesen jó.
Ezzel ugyanezt megpróbáltam, de mindenképp ronda marad számomra. Ez van.
Most is megnézem az első két képet és tetszik, aztán nézem a harmadikat és attól lehervad a vigyor a pofámon, nem tudok ellene mit tenni.
De az tény, hogy tényleg egyedi és közel nem tucat segg, ezt elismerem, de hiába az elismerés, ha nem tud tetszeni, ha fejre állok, akkor sem.
Ettől függetlenül vagy ezzel együtt, ha valamiért csak új CTR-t vehetnék (és egyáltalán tudnék ) akkor minden további nélkül megvenném feketében az autót, mert a verda egyéb specifikációja és tudása miatt bőven el tudnám viselni ezt a segget.
Neked állandóan a seggével van bajod, hát ne nézegesd!
Szerintem meg épp azért qrva jó mert nem ez a “tucat segg”! Fócvágen konszernes kinézet megőrjít, mind egy kaptafára készült, semmitmondó förmedvény. Ez legalább nem áll be a sorba! Így pont tökéletes, neked pedig rendhagyó förmedvény. Nem jobb ez így?
Az biztos, h szélsőséges időjárás esetén jobb az évszakra szabott gumi, de idén pl a havas tesztet nem tudtam elvégezni.. S pl februárban végig 10 fok körül volt, ilyenkor meg a 4 évszakos sokkal jobb, mint a téli. A nyári teszt meg majd nekem most jön, kiderül, h mit tud 30+ fokban.
Bridgestone Weather Control-t vettem még decemberben. Michelin lett volna a favorit, de az nem volt a méretemben.. Ha tolom a kanyarban a gépnek, akkor is szuperül fogja, eddig maximálisan elégedett vagyok. Aztán majd kiderül, h később gyengül e a tapadás.