Persze. Szürke FK2 is megkapta. Fehér SE meg kérte hogy neki túl erős normál módban, így vissza lett írva gyárira
Fehér FK8 meg kapott egy IC-t, neki nemsokára megjön a Ktuner motyó is és akkor ereszd el a hajamat lesz nála. Mondjuk ő egy állat alapból is
A max power egyforma volt mindkét módban, de a nyomaték felépülése más, illetve ugyanazon a gázpedál álláson a +R-ben picit nagyobb volt a target nyomaték.
Most azért sokkal nagyobb a difi, és max powerben meg aztán +50ló
Jó az, ha csak +R-ben van változás szerintem, legalább nálad is van akkor különbség, mert tudtommal eddig nem volt, már ami az erőt illeti. Tettél róla.
(csak a futómű keménysége változott +R-nél nálad, az erő és dinamikusság megvolt alapban is, de javíts ki, ha tévedek)
lehet, de nem feltétlen...
a legegyszerűbb lefóliázni azt a részt, vagy az egészet a lámpától a vortex-ig...
vannak digitálisan nyomtatható fóliák...
vagy eredetihez közeli alap fólia szín...
Cseheknél volt bemutató autó. Itthon vette a tulaj 2800 km-el, gondolom valaki behozta. Eladás oka: a tulaj egy évből 9 hónapot nincs itthon és kurva sokat áll az autó.
Valóban, de PIR rendszám, tehát kintről behozott, így ismeretlenebb előélet. Hacsak nem egyedi rendszámos volt. Persze ettől még lehet jó. Mondjuk a fotók alapján nem hoz lázba! Ennél kurva szar képek, a lentebb linkelt fehérnél pedig összesen 1 fotó. Ennyire szarok marketingből mindketten?
Egyet kell értsek. Ha valamibe bele lehet kötni a képeknél vagy inkább érdemes, hogy az egyik oldalát nem látni az autónak, de hogy szarok, hát őszintén kit érdekel? Most ezért ne mennék megnézni egy, amúgy lehet teljesen jó állapotú autót? Érdekes lenne.
De ha már elrettentés: Engem személy szerint a pajzs benne inkább elrettentene, mint a fotók esetleges minősége. Van sajnos nem egy negatív tapasztalat, de persze van rá megoldás, ha bajt okozna később, (szokott) szépen szervíz állásba kell kapcsolni és annyi, megszűnik vele a gond, szóval ez sem tántorítana el attól, hogy megnézzem vagy megvegyem esetleg.