Dettó. Imádom az RCF-ben, gyakran váltogatok a kormányon. Nem is tudnám elképzelni kézi váltóval.
Régen én is kézi váltó fun voltam, sosem kellett volna automata, de ezek a mai váltók már nagyon jó technikák.
Kicsit F1 feelinget hoz a kormányon váltogatni.
Ma délelőtt Szigethalmon egy hátsó lökhárító nélküli szürke angol Civicel valaki megpróbált utolérni, és dumálni velem, csak káoszban volttam, ezért nem tudtam megvárni. Esetleg, ha itt van a fórumon, és magára ismer, vagy ismeri valaki, akkor szóljon neki, hogy én vagyok az akit próbált megállítani, a zöld, Bamakós rajtszámos angol Civicel. Köszi
911 gt3-nál örök vita hogy PDK vagy manuál. Akik mind a kettőt próbálták azt mondják, hogy ha pályán akarsz gyors lenni (és számít minden tized) akkor a PDK. Ha élvezni akarod a vezetést akkor manuál.
Igaz a porschénak ott van a clutch kick funkcio a PDK-nál ha meg akarja indítani a seggét az ember....de én inkább rúgok oda a kuplungnak!
Tizen év hondázás után meglepve olvasom... (ha igaz)
"Print ad of the 1992 to 1995 Honda Civic hatchback in the Philippines. There was this standard model with vinyl seats and all-manual windows/steering, and a limited edition with fabric interior, and dealer-installed aftermarket power windows and power steering. As we are a tropical country, all came with air conditioning as standard.
All cars came with a PH12 1200cc single-carburetted engine from the factory.
It only came in this bare-bones configuration, in the bid to qualify for our country's "people's car program". If I recall correctly, these were sold at Php250,000 (at that time US$9,000) brand-new."
Ezt még a Winkler mondta a Chevrolet Corvette C5 tesztjén, s egyet is értek vele, nyomatékos amcsi vasba pl az való, még sportkocsiba is. Ill. a Ferrari California DSG váltója is hibátlan szerintem, nem is árulják kézivel. Kisebb köbcentis kihegyezett, sportos autóba viszont én is kézi váltó párti vagyok.