Megfordult nekem is a fejemben ez az auto. Van haverom aki komplett bodékat,alkatrészeket homokol ,porfest.
Szàmolgattam , DE ez max 4-5000 eurot ér szerintem. És akkor még ott a bizonytalan ,menyik lemez és hogy van àtrohadva
Írtam pár hónapja Dominik Fugelnak, ő náluk van az autó. Első tulajdonostól van, csakis télen használta. Nyáron porscheval járt. Ezt tavasszal eltette, alján só, dzsuva,lesem mosta. Ráadásul már valaki elvitte, úgy hogy tudta mikyemzaz alja, de valamiért 1 hét múlva vissza vitte. Valószínűleg még nagyobb a baj mint a képeken!
Mivel minden bizbasz új benne, jók a gumik ezért ez még az a kategória ami éppen minden költségével határeset Mo.-i áron számolva..
Itthon adnék egy PONT ILYEN EP3-ért 2.6-2.7mFt-ot, de ha meglátnám a hirdetését a neten és miután kiszámoltam, hogy mennyibe kerül itthonról már nem mennék el érte svájcba, mert túl nagy a rizikó, hogy nem lesz jó és ahhoz mérten viszont drága.
Én már 100 km-re se megyek szívesen autóért annak már tényleg jó vételnek kell lenni.
Ez nekem így tökéletes volt, de ezt nemigazán érne meg Magyarországra vinni.
Itt járunk kb. 2.7mFt-nál.
Ha csalsz a vám/áfával mert kamu adás-vételire kevesebbet írsz akkor spórolhatsz kb. 200eFt-ot.
Valamint szűk 2 nap indulástól érkezésig amihez 2 ember kell, szóval valakit meg kell kérni, hogy szenvedje veled végig.
Származás ellenőrzés 4-5 hét mire megjön, de amíg nincs meg addig nem tudsz NKH-nál időpontot foglalni. Megjön, időpontfoglalás, 4-6 hét mire viheted vizsgára, de a rendszám már akkor lejárt amikor még a származás ellenőrzés papírja se jött meg.
És akkor még mindig ott van, hogy elinduljál e egyáltalán. Mert hogy Ricsinek svájcból autózni 50-100km-t az rendben, de Te nekivágsz e 2x1100km-es útnak azért, hogy 2.7-ért vegyél e egy 210.000km-es EP3-at?
Ha vinnéd Magyarorszàgba ,jönne 30% plussz ,export rendszàm 300 chf, meg otthon a 200-220.000 Ft. 2.2-2.3 -ba lenne ,annyit nemtudom ér e ,szerintem nem
Attol nem félek ,föleg itt svàjcba 60-al
Van màr premier editon üléseim ,meg piros szönyeg kàrpit. CW-re akarom majd fényeztetni. Vagy ezt vagy ha a következö honapokban talàlok kevesebb km-rel azt ,ezt meg eladom. Ha nem lesz jobb ,ez lesz fehér. Olyanra akarom mint a JDM FL.
Igazàbol a kevés km csak azért lenne jobb ,hogy jobban megérje a festés és idö,pénz ràforditàs.
Tuti a piros-fekete ülés, a km meg sztem nem sok.. Gondolom nem 7végi autó volt, amit folyamatosan tapostak, "csak" közlekedve meg sokkal kevésbé használódik el.
Igazàbol kevesebb km-rel akartam venni ,de szembe jött egy ,ami nem is volt hirdetve.
Vasàrnap egy ezüst EP3-at voltam megnézni, de össze vissza volt fujva ,tàkolva ,nem tetszett.
Onnan indulva Janika80 és csalàdjàt làtogattuk meg és odafelé jött szembe ez a fekete EP3.
FL ,xenon ,ködlàmpa ,szép kivül,belül ,semmi gànyolàs.
Ott àllt az ut szélén és kiderül ,hogy Janika80 forumtàrs munkatàrsa a tulaj. Mekkora véletlen
Honda szervizben fönök a sràc ,aki magànak vette 2 éve és mindig csinàlt rajta valamit.
Igy az összes belekerült alkatrész gyàri Honda.
212.000 Km van benne ,ami nem kevés. Ez a negativ része a dolognak.
A pozitiv:
Új aksi
4 új tárcsa + betétek+fék folyadék
Új kuplung + csapàgy
Új xenon izzok
Új bordàsszij +vezető
Új gyertyák + szelepek állítva
Új gumiharang a kormány összekötőn, féltengelyen
Új vizpumpa
Új Fütés egység
Új az Összes szűrő
Új 2 kutyacsont
Új 2 szilent
Újra bőrözott kormány
Frissen polirozva Janika80 àlltal
Újszerű Pirelli gumik gyàri felnin+ 4 Uj (sajnos DOT2017) Michelin nyàri még ajàndékba
+ téli kerék garnitura
+ adott egy váltót pluszba amibe 6 új honda csapágy és Új szimerringek vannak (ezt még nem épitette be ,de ide adta vele) ( Könnyebb lesz a Spert szerelni )
Még alkudni is tudtam abbol az àrbol ami màr eleve nem volt rossz.
A mostani magas CHF mellett 1.6 millio Ft-nyi CHF-be került
Igy lettem a 3. Type-R tulajdonosa Igazi honda buzi EP3+FN2+FK8
Jah, ott te vagy a Jedi, neked kell "vezérelned". Feltekered annyira, h felvegye az akku a kapacitása 10-edét, rákötöd a multimétert, s ha elérte a fesz a 14.3V-ot, akkor szépen csavarod lefelé. Teljes feltöltésre ln is a vezéreltet használom, de néha jól jön, hogy van ilyen is (pl ha nagyon le van merülve, s gyorsan kell tolni a kakaót. Vagy, ahogy írtam, rossz akkunál).
Érdekes amit mondtok, nekem az accord meg a vti gyári akksija is 10 évet szolgált hibátlanul, és még csak töltőt sem látott soha.Még azzal adtam el az offokat, hiba nélkül indítottak.
a szallerbeckről annyit, hogy a legutóbb a légszűrő fedelet tartó csavarokból 4-et eltörtek és úgy hagyták...
sajnos nem azonnal vettem észre, mert meg nem álmodtam, hogy átvételkor át kell néznem a motorteret...
de kicsit fura volt, hogy morgósabb lett...
aztán hetekkel később láttam...
wtf...
nálunk egy idő után elkezdtek a saruk salétromosodni (accord), és utána már valszeg nem töltődtek rendesen...és halál lett a vége...de kb. 1 hónap különbséggel...
én havonta nézem hogy rendben van-e a kontakt, meg obd-n keresztül a feszültséget...
még egyelőre ok..
Pár hónapja a Szallerbeckben voltam a Jazz légzsákot kicserélni, és pont akkor toltak be egy null kilométeres CRV-t a másik állásra, amiben akksit cseréltek. Meghalt a gyári a még át se adott kocsiban. Csak úgy...
EP3-ban is 6 év után halt meg a gyári. Igaz egyik pillatatról a másikra Svájcban egy mélygarázs közepén. Semmi előjele nem volt. Jó érzés volt 2x annyiért venni bele után gyártott akksit mint itthon a gyári akku ára. Meg még a taxis is csak pénzért volt hajlandó bebikázni, plusz ki kellett fizessem neki a mélygarázs díját. Nagyon segítőkészek a svájciak
Ugyanakkor nem is volt benne start-stop rendszer, mint ahogy a tiedben sem. Hiába a nagyobb akksi, hamarabb megdöglik. Mint írtam, használat függő is, meg ha sokat áll és töltőre rakod akkor igencsak meghosszabbítja az élettartamot. Enyém is ki fogja bírni a 6 évet szerintem...
Hmmmmm......nekem egyszer úgy lemerült 2 hét alatt úgy, hogy egyáltalán nem volt áram semmiben. Kulccsal kellett kinyitnom a kocsit. Még az utastér világítás se ment. Teljesen halott volt. Aztán a Lidl-s töltővel feltöltöttem, Azóta is jó. Az OBD-n felejtettem az ELM327-et és az szívta le, csontra. Azóta nem követem el ezt a hibát