Tuti a piros-fekete ülés, a km meg sztem nem sok.. Gondolom nem 7végi autó volt, amit folyamatosan tapostak, "csak" közlekedve meg sokkal kevésbé használódik el.
Igazàbol kevesebb km-rel akartam venni ,de szembe jött egy ,ami nem is volt hirdetve.
Vasàrnap egy ezüst EP3-at voltam megnézni, de össze vissza volt fujva ,tàkolva ,nem tetszett.
Onnan indulva Janika80 és csalàdjàt làtogattuk meg és odafelé jött szembe ez a fekete EP3.
FL ,xenon ,ködlàmpa ,szép kivül,belül ,semmi gànyolàs.
Ott àllt az ut szélén és kiderül ,hogy Janika80 forumtàrs munkatàrsa a tulaj. Mekkora véletlen
Honda szervizben fönök a sràc ,aki magànak vette 2 éve és mindig csinàlt rajta valamit.
Igy az összes belekerült alkatrész gyàri Honda.
212.000 Km van benne ,ami nem kevés. Ez a negativ része a dolognak.
A pozitiv:
Új aksi
4 új tárcsa + betétek+fék folyadék
Új kuplung + csapàgy
Új xenon izzok
Új bordàsszij +vezető
Új gyertyák + szelepek állítva
Új gumiharang a kormány összekötőn, féltengelyen
Új vizpumpa
Új Fütés egység
Új az Összes szűrő
Új 2 kutyacsont
Új 2 szilent
Újra bőrözott kormány
Frissen polirozva Janika80 àlltal
Újszerű Pirelli gumik gyàri felnin+ 4 Uj (sajnos DOT2017) Michelin nyàri még ajàndékba
+ téli kerék garnitura
+ adott egy váltót pluszba amibe 6 új honda csapágy és Új szimerringek vannak (ezt még nem épitette be ,de ide adta vele) ( Könnyebb lesz a Spert szerelni )
Még alkudni is tudtam abbol az àrbol ami màr eleve nem volt rossz.
A mostani magas CHF mellett 1.6 millio Ft-nyi CHF-be került
Igy lettem a 3. Type-R tulajdonosa Igazi honda buzi EP3+FN2+FK8
Jah, ott te vagy a Jedi, neked kell "vezérelned". Feltekered annyira, h felvegye az akku a kapacitása 10-edét, rákötöd a multimétert, s ha elérte a fesz a 14.3V-ot, akkor szépen csavarod lefelé. Teljes feltöltésre ln is a vezéreltet használom, de néha jól jön, hogy van ilyen is (pl ha nagyon le van merülve, s gyorsan kell tolni a kakaót. Vagy, ahogy írtam, rossz akkunál).
Érdekes amit mondtok, nekem az accord meg a vti gyári akksija is 10 évet szolgált hibátlanul, és még csak töltőt sem látott soha.Még azzal adtam el az offokat, hiba nélkül indítottak.
a szallerbeckről annyit, hogy a legutóbb a légszűrő fedelet tartó csavarokból 4-et eltörtek és úgy hagyták...
sajnos nem azonnal vettem észre, mert meg nem álmodtam, hogy átvételkor át kell néznem a motorteret...
de kicsit fura volt, hogy morgósabb lett...
aztán hetekkel később láttam...
wtf...
nálunk egy idő után elkezdtek a saruk salétromosodni (accord), és utána már valszeg nem töltődtek rendesen...és halál lett a vége...de kb. 1 hónap különbséggel...
én havonta nézem hogy rendben van-e a kontakt, meg obd-n keresztül a feszültséget...
még egyelőre ok..
Pár hónapja a Szallerbeckben voltam a Jazz légzsákot kicserélni, és pont akkor toltak be egy null kilométeres CRV-t a másik állásra, amiben akksit cseréltek. Meghalt a gyári a még át se adott kocsiban. Csak úgy...
EP3-ban is 6 év után halt meg a gyári. Igaz egyik pillatatról a másikra Svájcban egy mélygarázs közepén. Semmi előjele nem volt. Jó érzés volt 2x annyiért venni bele után gyártott akksit mint itthon a gyári akku ára. Meg még a taxis is csak pénzért volt hajlandó bebikázni, plusz ki kellett fizessem neki a mélygarázs díját. Nagyon segítőkészek a svájciak
Ugyanakkor nem is volt benne start-stop rendszer, mint ahogy a tiedben sem. Hiába a nagyobb akksi, hamarabb megdöglik. Mint írtam, használat függő is, meg ha sokat áll és töltőre rakod akkor igencsak meghosszabbítja az élettartamot. Enyém is ki fogja bírni a 6 évet szerintem...
Hmmmmm......nekem egyszer úgy lemerült 2 hét alatt úgy, hogy egyáltalán nem volt áram semmiben. Kulccsal kellett kinyitnom a kocsit. Még az utastér világítás se ment. Teljesen halott volt. Aztán a Lidl-s töltővel feltöltöttem, Azóta is jó. Az OBD-n felejtettem az ELM327-et és az szívta le, csontra. Azóta nem követem el ezt a hibát
pl. ha annyira lemerült az akksi (pl. 9-10 volt alatt) hogy a töltő nem "ismeri" fel az akksit és nem tölti...esetleg hibára fut...
ctek-nél ez általában nem gond...
de pl lidl-ös töltő 10 volt alatt nem tölt...
Nekem több mint 4 éves már, télen nincs használva a kocsi és csepptöltőn van akkor. Eddig semmi jelét nem adta, hogy szar legyen. Ellenben rengeteg 9 genes és CTR-es már 2-3 év után lekukázta az akksit. Gondolom erősen használat függő.
4 év az jó, 2-3 év alatt simán beszarik az akku.
Még azt megpróbálhatod, h nem vezérelt töltővel adsz neki kis kakaót, s utána átrakod a rendes töltőre (így tudtam tölteni a gyerek elektromos motorját, amikor már szar volt az akkuja) De sztem ha szar, akkor szar..
kb 15-20 eve voltunk Budaorson egy sracnal aki otthon bontott Hondakat, a haz korul tele volt kocsival es volt neki egy kulsos telepe is, ott lattam egyet bontva! (es valoszinu h soha nem fogok tobbe)