a szallerbeckről annyit, hogy a legutóbb a légszűrő fedelet tartó csavarokból 4-et eltörtek és úgy hagyták...
sajnos nem azonnal vettem észre, mert meg nem álmodtam, hogy átvételkor át kell néznem a motorteret...
de kicsit fura volt, hogy morgósabb lett...
aztán hetekkel később láttam...
wtf...
nálunk egy idő után elkezdtek a saruk salétromosodni (accord), és utána már valszeg nem töltődtek rendesen...és halál lett a vége...de kb. 1 hónap különbséggel...
én havonta nézem hogy rendben van-e a kontakt, meg obd-n keresztül a feszültséget...
még egyelőre ok..
Pár hónapja a Szallerbeckben voltam a Jazz légzsákot kicserélni, és pont akkor toltak be egy null kilométeres CRV-t a másik állásra, amiben akksit cseréltek. Meghalt a gyári a még át se adott kocsiban. Csak úgy...
EP3-ban is 6 év után halt meg a gyári. Igaz egyik pillatatról a másikra Svájcban egy mélygarázs közepén. Semmi előjele nem volt. Jó érzés volt 2x annyiért venni bele után gyártott akksit mint itthon a gyári akku ára. Meg még a taxis is csak pénzért volt hajlandó bebikázni, plusz ki kellett fizessem neki a mélygarázs díját. Nagyon segítőkészek a svájciak
Ugyanakkor nem is volt benne start-stop rendszer, mint ahogy a tiedben sem. Hiába a nagyobb akksi, hamarabb megdöglik. Mint írtam, használat függő is, meg ha sokat áll és töltőre rakod akkor igencsak meghosszabbítja az élettartamot. Enyém is ki fogja bírni a 6 évet szerintem...
Hmmmmm......nekem egyszer úgy lemerült 2 hét alatt úgy, hogy egyáltalán nem volt áram semmiben. Kulccsal kellett kinyitnom a kocsit. Még az utastér világítás se ment. Teljesen halott volt. Aztán a Lidl-s töltővel feltöltöttem, Azóta is jó. Az OBD-n felejtettem az ELM327-et és az szívta le, csontra. Azóta nem követem el ezt a hibát
pl. ha annyira lemerült az akksi (pl. 9-10 volt alatt) hogy a töltő nem "ismeri" fel az akksit és nem tölti...esetleg hibára fut...
ctek-nél ez általában nem gond...
de pl lidl-ös töltő 10 volt alatt nem tölt...
Nekem több mint 4 éves már, télen nincs használva a kocsi és csepptöltőn van akkor. Eddig semmi jelét nem adta, hogy szar legyen. Ellenben rengeteg 9 genes és CTR-es már 2-3 év után lekukázta az akksit. Gondolom erősen használat függő.
4 év az jó, 2-3 év alatt simán beszarik az akku.
Még azt megpróbálhatod, h nem vezérelt töltővel adsz neki kis kakaót, s utána átrakod a rendes töltőre (így tudtam tölteni a gyerek elektromos motorját, amikor már szar volt az akkuja) De sztem ha szar, akkor szar..
kb 15-20 eve voltunk Budaorson egy sracnal aki otthon bontott Hondakat, a haz korul tele volt kocsival es volt neki egy kulsos telepe is, ott lattam egyet bontva! (es valoszinu h soha nem fogok tobbe)
Dettó. Imádom az RCF-ben, gyakran váltogatok a kormányon. Nem is tudnám elképzelni kézi váltóval.
Régen én is kézi váltó fun voltam, sosem kellett volna automata, de ezek a mai váltók már nagyon jó technikák.
Kicsit F1 feelinget hoz a kormányon váltogatni.
Ma délelőtt Szigethalmon egy hátsó lökhárító nélküli szürke angol Civicel valaki megpróbált utolérni, és dumálni velem, csak káoszban volttam, ezért nem tudtam megvárni. Esetleg, ha itt van a fórumon, és magára ismer, vagy ismeri valaki, akkor szóljon neki, hogy én vagyok az akit próbált megállítani, a zöld, Bamakós rajtszámos angol Civicel. Köszi
911 gt3-nál örök vita hogy PDK vagy manuál. Akik mind a kettőt próbálták azt mondják, hogy ha pályán akarsz gyors lenni (és számít minden tized) akkor a PDK. Ha élvezni akarod a vezetést akkor manuál.
Igaz a porschénak ott van a clutch kick funkcio a PDK-nál ha meg akarja indítani a seggét az ember....de én inkább rúgok oda a kuplungnak!