Én tudom, hogy fasza autó, nem engem kell meggyőzni.
A pár éves tervben benne is van.
Az össz.kerék jó ha nulláról van a rajt, de egy bizonyos sebesség felett már "hátrány".
Amúgy meg ja, Torreto megmondta
Ismerem Tibit aki írta.
Ellenben ahány ember annyiféle képpen értelmezi a "levetre", meg "lenyomta" dolgot.
Persze Torretto szerint ha 1 centivel nyersz is nyersz, de a vita szerintem ebből fakad.
Ha valaki fél autóval verne meg engem akkor azt mondanám hogy tök egyforma a kettő mert fél autó ekkora sebességnél lófasznyi idő. Másik szemében meg "szarrávertem egy fos Hondát" lenne a szájhagyomány utána.
RS vs CTR témában meg azt tudom nyilatkozni, hogy a FWD vs AWD eléggé átfesti a képet. Elején az RS nagyon el tud lépni (vajon miért is?) aztán ahogy elérjük a 200-at a CTR szépen felkúszik majd 230 nál lehagyja az RS-t. De ha nem számit a hajtás meg semmi más és a 0-270-ig működő CTR-t elég sok tartományban lehet "alázni" megfelelő technikával. Csodák meg nincsenek.
Azért a Váci úti street racerek ritkán jutnak el a Nürburgringre. De ja, ott is van jobb. Mindig van jobb.
Amúgy ott egy tag írta, hogy milyen autókat nyomott le az FK2-ével (M2 bmw maserati talán stb. stb.) azt kinevették, hogy a 640 bmw mégis elkente 3 személlyel is.
Ilyen ez. Várható volt hogy ez lesz. Mondjuk az hogy a youtub-on egy a fika szinte már "megszokott" de hogy a honda-s csoportban is leszólják...
Erre a 100-200 sprintre is azt írták, hogy semmi extra... Az öreg E60-as bmw is tudja ezt vagy kb. bármelyik hasonló kategóriájú autó ha meg van írva. Sőt volt aki azt írta (exHonda-s) hogy a focus RS pl. lelépné.
Ilyen ez sajna.
Tök jók ezek a mérések ... megy a fika facebookon meg youtubeon, hogy milyen szar időt megy (Honda hungary: "a tákolt ivt crxem jobbat ment") ... de senki nem veszi figyelembe se az emberi tényezőt, se azt, hogy 1-2-3-ban is csak kapar Én Norbinak előre szóltam, hogy ez lesz, remélem bírni fogja a strapát
Negyed mérföld 14.11. Lacházán a gyári is annyit megy. A hangjáról meg az a vicc jut eszembe , hogy van egy srác amerikában aki minden autó hangját megismeri hunyott szemmel. Elmegy mindenféle autó elötte és mondja is. Aztán hoznak neki egy trabantot. Elmegy az is mire megszólal: ne vicceljetek már! Vödröt húztok madzagon Na ez kb olyan kateg. Amúgy jó lenne de a hangja penetráns
Miért jó ez bárkinek is, hogy így üvölt? Sohasem fogom megérteni. ráadásul így a videon keresztül nincs is szép hangja. A pops&bang meg kb. mindenen szar
Nekem a pickupon a hátsó szélvédőn van egy ilyen elhúzható ablak, az is jó dolog, mert lehúzott oldalablakkal pár mp alatt átszellőzik. De attól még a tetőablak is yo lenne..
Lett egy rendelve NFL 1.5-re, Honda MO veheto szerint nem rakhato fel, szervizvezetovel nezve igen. Megjon es fent van jelzek mi kellhet. Mo. Honda vezeto szerint akinek ilyen sportline szarny kell vegyen Sportline Civicet milyen vicces....
Éppen ott volt egy piros Sportline 1.0. Azon néztük. Robbantott rajzról nézve semmi nem kell alá. Mivel egyben van a "talp" résszel a szárny azért nem kell.
A CTR-nél külön van a szárny és a "talp" amin ugye nincs semmi, de a kis szárny együtt van a talppal.
Na, megnéztük. 61000+ÁFA az ára.
A kis szárny egyben van az alsó résszel, azaz egybe van öntve, nem is lehet külön szedni. Ami a CTR-en van alsó lakkfekete rész (a szárny alatt) az meg 123 ezer + ÁFA. Nem értem a Honda árpolitikáját, de nem ez lenne az első hogy logikátlan az árazása.
Cikkszám szerint hozza a sima Civic-re és a CTR-re is, szóval tuti P&P.
Én is így tudtam, csak a HONDA szervizkönyve nem gondolja így.
Meg mi a fenének van ráírva az olajapimra, hogy ACEA C2.
Kell egy másik olajsapka.
Erősen tartok attól ha valami probléma történik az autóval, kihátrál a HONDA Hungary a garis felelőssége alól a "vitt" MOTUL 8100 ECO-lite 0W-20 olaj miatt.
Jött ma velem szembe egy ilyen szürke 10 gen Civic, s tök fasza, nagyméretű tetőablaka volt, ami kiért a tető széléig. Ha van érv amellett, h új autót vegyek, akkor ez közte van, h beixelhetek egy ilyet az extralistán.. Kázmér, te ixeltél? :-)