Sok videóját láttam, de ennyire élvezeteset nem igazán. Rengeteg gyorsabb, erősebb autót vezetett - amik elképesztően stabilak és hihetetlen tapadásuk van -, de egyikben sem jött át így az igazi élménye a pályázásnak. Szóval látszik, hogy attól nem lesz jobb valami, ha erősebb, gyorsabb, drágább.
Na ma volt részem élőben látni Szolnokon fehérben egy új FL5-öt. Gyönyörű!
25 éve hondázom, eddig is odavoltam a honda váltóktól, de ezt ma mind átértékeltem.
Ez hihetetlen amit ez az autó tud, pedig csak álltó helyében próbáltam. 1 centis a váltóút, szinte hihetetlen. A fenéket. Inkább csak 5 mm. Értelmezhetetlen rövid úton kattan be, imádom.
Esküszöm, az automata váltós autók kormány mögötti fülén többet kell húzni, mint ezen!!!
Nagyon kellemes tónusú, hosszabb utakon sem zúg a fejem ha kiszállok. Accordnál ez megvolt két hátsó proex dobbal. Minőségben ugyanúgy savállóból készül, ~1500font körül van az ára.
Nekem egy kicsit sok már a Miltek és a Remus, ez még nem köp bele a családi idillbe.
Ezek a képek nagyon rendben vannak Ez az Invidia Kipufogó ez minőségben hol van mondjuk egy Milltek-hez képest, mik a tapasztalatok ezekkel? Egész sok FK2-n látom. FK8-ra meg javarészt Remust raknak a tulajok a hanyatló nyugat ezen csücskében.
FK8 2018 NFL : Elsö : 51621-TGH-A01 Hàtso : 52611-TGH-A01
FK8 2020 FL : Elsö : 51621-TGH-A01 Hàtso : 52611-TGH -A01
FL5 2023 : Elsö : 51621-T60-J03 Hàtso : 52611-T60 -J02
(van némi eltérés , az FL5 csillapitok fele annyiba kerülnek hàtra a program szerint mint a sima FK8 csillapitok ,a facelift csak kicsit dràgàbb mint az FL5 )
(Az elsö toronycsapàgy is ugyanaz mind a 3 modellnél.)
Az FK8 ADS megjött USA-bol és a nyàk pont passzol az FL5 ADS dobozba. Csatlakozo is ugyanaz. Kicseréltem és ahogy sejtettük ,az FK8 beàllitàssal puhàbb a futomü minden beàllitàsban. Tehàt comfot, sport , R+ , inviduall. Minden beàllitàsban érezhetöen puhàbb. Ha nem is sokkal ,de érezhetö. Olyan 10-20 % lehet ez igy popora.
Most hagytam benne az FK8 ADS-t 1-2 hétig aztàn majd visszateszem a gyàri FL5-öt.
Szépen csendben, nagyon rövid idő alatt egy totál snassz színné vált. Szinte az összes autógyártónak van valami hasonló színe, számomra erősen lejárt lemez lett így sajnos.
azt még a honda r&d részlege se meri megcsinálni, hogy gyári autót a pályára vigyen...
azzal versenyt csak elbukni lehet, nem megnyerni...
ez a luxust meghagyják a hobbistáknak...
Én birtam nagyon ezt szint, ha nem lennék ennyire kattant CW hondàs és nem lenne még 2 CW type-R ,lehet vettem volna megint FL5-böl sonicot vagy egy boost blue-t
Közben meglett az EDM is. JDM verzió 66V-J02, EDM verzió 66V-E02 ... sok különbség nincs 77%-ban megegyezik a kettő. JDM-nél nincs Start/Stop, gyújtás és Knock Factor egy picit más.
EDM FK8 vs JDM FL5 ECU
- MAF teljesen más a két autónál
- Gyújtás táblák a korábbi 8bites helyett már 16bitesek az FL5-nél
- Torque request maximum 483Nm a korábbi 425Nm helyett
- Max boost 1.8bar helyett 1.936bar (szóval tud az tölteni ha akar)
- Torque limit tábláknál a nyomatékcsúcs lejjebb van hozva, FK8-nál 3500-nál volt, míg FL5-nél 2600-nál van, magasabb fordulaton az FL5 visszább van véve.
- VTEC váltás megegyezik
- Knock tekintetében FL5 alacsonyabb fordulaton kevesebb gyújtást vesz el.
- Turbo overspeed táblából a korábbi 1-2 helyett itt van minimum 6, alacsony fordulaton agresszívabb, magas fordulaton szolidabb.
Így hirtelen ennyi.