Tuti ott is puhàbb lesz. Szerintem a honda kicsit szarul programozta a FL5 csillapitokat. Tul kemény valoban minden àllàsban. Most Hungaroringen R+ ban mentem ,ott nem tünt fel,de amugy igen ,lehetne 10-20%-al puhàbb. Én ha puhitani akarnék , spoon vagy eibach rugo. Ugy tudom,olvastam ,hogy azok a gyàrihoz képest puhàbbak. Kb. mint az FN2 volt anno , eibach rugo segitett ott is a hàtso futomü butasàgàn kicsit.
Ha R módban is puhább lenne, az azért fura lenne. (de lehet így van, csak mondom, hogy számomra az kissé vicces lenne avagy a logikával kissé szembemenne^^)
Mindenképpen le kell adni, kivéve, ha azt mondod, hogy ellopták (közben megtartod) és azért cseréled, de az tuti macerásabb eljárás mint simán leadni a cserekor.
(meg nem tudom mi a kérdés, így is, úgy is le kell szedned, ha leadod, ha nem, csak nem teszed rá az előzőre az újat..... )
Na ,ma lekérdeztem. A MR SW 200 rendszàm még szabad ,ugyhogy azt megprobàlom 40. szülinapomra. SW20 amugy az 1990-1999 között gyàrtott MR2 tipusszàma ,mint EK4,EP3,FN2 .... stb...
Azért az már picit jobb mint az FK8 gumi oldalfal magassága: 73,5 vs 79,5mm.
Én most 245/40 R18-ra lementem, így a 2 cserélendő 20-as gumi árából kijött a 4 db 18-as Másrészről 98mm-lett az gumi oldalfal és ez jótékony hatással lett a használhatóságra. Plusz ET60-ról végre ET33-ra váltottam így végre normálisan állnak a felnik is nem olyan, mintha 2 számmal nagyobb kasztnit építettek volna az autóra.
2018-as Yokohama Advan Slick 250/640 R18 (Zengő Zolis ledobott edzőgumik) még a 370Z-n volt fent 2019-ben nyílt napon. A gyári 20-as diszkófelnik nem ide valók, az utcai gumik áráról már nem is beszélve. Mivel még ismerkedés volt az autóval, úgy voltam vele, hogy ezeket el lehet játszani, nem sajnálom őket. Ez így nagyságrenddel olcsóbb játék. A felnik meg a téli szettem ENKEI felnijei.
PS: Én a gyári 20-as felniket is ledobtam és kapott végre normális ET-vel rendelkező 18-as felniket. Így a budapesti közlekedés sem egy agyrém, sőt kimondottan kellemes lett tőle a futómű. Amúgy láttam az új CTR-en is már csak 19" lett a gyári méret.
Szintén első Hring ezzel az autóval. 2:18:08 lett a legjobb, fék, futómű jól vizsgázott. Viszont a 8.gen után a féktávokat újra kell tanulni, mert így rengeteg marad benne, mert túl korán fékeztem. Volt a piros zászló is bőven (2 futamban is ugyanaz a BMW volt a ludas). Viszont ahogy melegedett az idő, úgy kellett egyre sűrűbben hűtőköröket menni, mert ment fel minden az egekbe. Az utasaim viszont végig élvezték, tetszett nekik, bár egyikükkel egyszer félre kellett állnom .
Megvolt az elsö Hungaroring pàlyanap is. Az auto nagyon jo , a soför talàn a gyenge pontja,aztàn a gumi. 6 kört mentem 3 melegitö ,hütö (olaj max 132 C) kört és 3 gyors. 2:21 / 2:20 aztàn egy 2:19,02
Ez nekem jonak szàmit nagyon ,elégedett vagyok vele. A LogR és a rev mach is jol müködik
Akkor is lekapcsol ha utcai lámpákat érzékel a kamera. Távfény hibátlanul használható autópályán is 90%-ban a kamionokra is lekapcsolt ha fent volt akár csak 1-2 helyeztjelző is a tetején.
Hát igen, az infotainment rendszere a Hondának borzasztóan le van maradva minden téren sajnos . Amikor átülök a 2022-es HRV-be egy téridő ugrás a múltba . Viszont még mindíg nem annyira szar mint a 2019-es Ford kugánk . Na az az igazi 2000 évek
Mindenkitől elnézést kérek. Összekevertem. Nem az LKAS ding-dongolt, hanem a sávelhagyásra figyelmeztető kütyü (RDM). Narancssárga villogó autó a kijelző közepén. Az kergetett őrületbe a ding-dongal . Mondjuk menüben ki lehet kapcsolni azt a hangot de nem tettem meg, mivel ugye nem mindig figyeltem a műszerfalat (gyereknek hátul baja volt, vagy ugye telóra pillantottam stb.), szóval valamikor hasznos az a ding-dong hang de mikor kb 10mp-ként ding-dongolt akkor egy idő után már az agyamra ment és kifejezetten zavaró volt. Ez az:
Ja és nincs olyan, hogy "spéci szlovák beállitás". Egyébként is lengyel szalonban vettem annó
Apropó, ha jól tudom akkor neked Sport + van és abban nincs elektromos ülés állitás...Manuálisan nem gond, sokkal gyorsabban hátratolod az ülést az asszony után mondjuk de az Exében az elektromos kvázi bőrülés mire hátravánszorgott, addigra fiút szültem magamnak
Az olajszint növekvés pedig elég nagy port kavart és igen, a Honda hozzáállása az én esetemben elfogathatatlan volt.
Ja az E-ben a sávtartó na az tud még vad dolgokat művelni. Megyek a sávomban elkezd reklamálni meg rezegteti a kormányt, majd sárga lesz a jel mert úgy jó neki, és közben ugyanúgy működik tovább.
Ez tök furcsa, nekem semmi hangja nincs a sávtartónak. Eleinte még a rázást is kikapcsoltam aztán rájöttem, h ez egy kurva jó dolog. Rezegteti kicsit a kormányt, és kész. Nem lehet, h ez valami sajátos szlovákiai beállítás, h hangot ad?
Nekem ülést nem kell állítani, csak én vezetem, az nem okozott így gondot.
Automata fényszórót talán ha kétszer villogtak rám, h zavaró, kapcsol normálisan. Mondjuk én rendszeresen letakarítom az érzékelőket az autón, h ne keverjen be.....
Az ablaktörlő az néha tényleg idióta volt, de ritkán bolondult meg.
Olajcserére meg évente viszem, kb. 13 Ekm van addigra benne, tökéletesen tartja a szintet, szinte egy mm sem változik benne. De lámpa még nem jelzett hibát sosem. Pedig rendesen hajtva van. Engem azzal ijesztgettek, h enni fogja az olajat, de így nagyjából 50 Ekm alatt még semmi erre utaló jel nem volt.
Nem is értem, h gondolhatták, h állj meg menet közben, és várakozzál, ezek szopattak téged.
Pont mint a 10gen. Mazda 6-om, Ioniqom azonnal lekapcsolja a távfényt ha településre érünk. Vagy navi, vagy amit gyanítok az a közlekedési tábla leolvasóval lehet kapcsolatban. Ahogy felvillan az 50-s a műszerfalon, azonnal lekapcsol. Civicem baszott rá. Szembejövőkre is. Ioniq-nál tökéletesen működik ez is.
Hát a 9gen nonfl-nél az ablaktörlő mikor esni kezd még jól működik aztán meghülyül, aztán meg bevadul és max sebességgel törli a száraz szélvédőt. Az E-nél szintén szar az automata fényszóró, simán felnyomja városban ha jönnek szembe. Pedig tök egyszerű lenne, a navi adataiból ki lehetne olvasni hogy lakott terület vagy sem, és akkor nem erőltetné a fényszóró kapcsolgatását.
De nem csak a tesla-nál, bármelyik más gyártónál így működik. Honda valahogy lemaradt az elektronika terén, míg egy szar vw klímájának minden porcikáját ki lehet olvasni addig egy Honda annyit tud diagnosztikán keresztül megjeleníteni, hogy be van-e kapcsolva vagy sem.