Sziassztok! Veszprémbe keresek valakit aki ért a 3g benzines CRV-hez. Tesóm autóját kellene átnézni(bemostak a motortértbe...), illettve hozzáértő szerelőt keresek! Sajnos távgyógyításban nem tudok neki érdemileg segíteni! Nem egy lerúgott darabról van szó!
Előre is köszönöm a segítséget!
Fiamé az autó, most két napot dolgozik vele, az 400km,ha nem jön elő akkor elmegy vele hosszúhétvégézni csütörtökön. Aztán majd kiderül. Amúgy azt sem értjük, miért nem vesszük észre ha regenerál a dpf, én civicemben ugyanez a 2.2 idtec motor van, mindig észreveszem ha fut a program, más a kocsi hangja, és felmegy a fogyasztás. Nálam 1000-1500kmenként regenerál.
Sziasztok, elsőre távdiagnosztikára volna szükségem. Fiam 2010es 2.2es dízel Accordja tegnap este hazafelé check engine ikont adott és elment belőle az erő, alig gyorsul, 2300 fölé nem megy a fordulat, és kisebb dombon is csak 3-ban, 50nel ment fel. Indul szépen, hangja nem változott. Míg nincs mód kiolvasni, mire lehet tippelni?
Köszönöm válaszokat.
A réz kenéshez van, a grafitos szintén, nem tömítéshez. Amúgy vissza kell rakni aztán meghúzni a csavarokat, de 4444ft a gyári tömítés unixnál úgy hogy van raktáron nekik.
Akkor vegyél valami egr tisztítót, a maf szenzort meg ahogy grego írta, egr tömítés általában fém, úgyhogy elég ha bekened réz vagy grafitos pasztával.
Köszönöm a választ!
Ezekkel is már elkezdtem foglalkozni, jó is hogy emlékeztettél, elmaradt a művelet. Legutóbbi szerelésénél az EGR-t féktisztítóval próbáltuk pucolni (épp az volt) eredménytelenül. Nem volt otthon épp benzin amibe áztathattam volna. Emiatt viszont tömítést kéne vegyek, ne egye meg a benya.
Nézegettem már a légtömeg mérőt is, hallottam ajánlásnak, de őszintén szólva.... Passzolom. Melyik részén lehet konkrétan a szenzor?! Vagyishát na... Azt hogy pucoljam körbe ?
Hidegen vagy melegen esetleg mindkét állapotban?
Javasolnám az egr szelep leszerelését és tisztítását ill. a légtömeg érzékelő tisztítást is.
( szerintem a Denso jobb )
2021. október 26. 14:04:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124756
Gondoltam bepróbálkozok, hátha lesz némi ötlet
Az alany, egy 2006 os 8gen civic (1.8benzin - 5ajtós), amely Gázadásra és Elvételre is, bedöccen, ránt egyet.
(Mint amikor 1es fokozatban mész, és hírtelen leugrasz a pedálról, meg hírtelen rányomsz)
facebook csoportban is téma, sőt, voltam vele honda szervízben is, 2x cseréltem benne gyertyákat is (istenítették az NGK-t, hogy csak a best, de semmi változás semmiben), a Pillangószelep rész lett kitakarítva, alaphelyzetbe állítva a hondaszervízben is, meg egy másik szerelőnél is. Futómű is patika feszes mindenhol, az sem kottyan. Motortartóbakok is jók, az is lett nézve (hátsó tartó bak is).
Kicsit mintha üzemanyag vagy levegő adagolás probléma lenne, de cseréltem üzemanyagszűrőt is, az sem csinált semmit.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!
2gen Cr-v tolatás közben nyikorog, de csak tolatásnál. Csápos emelőn kerékkel, kerék nélkül is csendben van, hiába forgatjuk. Aknán előre-hátra tolásnál is csendben van. A szerelő is vagy tízszer szétszedte, de semmit sem talált.
Volt valakinek hasonló problémája?
A Honda computere se svájci óra.
1.6-1.8 autóim voltak, vannak, lesznek (talán), sosem sikerült 6 alá vinnem egyiket sem, de ezektől nem is várom el, 7-10 lityó között menjenek ki a világból oszt jóvan. 30 éves a motor vagy 3 éves tök mndegy. (d16z6 vtec-nél elkezd hörpinteni mint ahogy a toyo tvis váltásnál)
Az asszony twingóját sikerült egyszer öt alá vinnem, a régi hármason, 22 fokban, hátszéllel, gyorsan técére is raktam, és lett egy twinyesz gt, őszíntén leírom fingom sincs mennyit zabál, sosem néztem. Ja nem is képes kijelezni. Pedig csere lett mert a hondát lenyúlta a csajos én meg a twingó interszeptorral tolom és qrva jó. Gondoltam is hogy átfaragom stricimobillá, már tök mindegy így is úgy is vicces és szánalmas vagyok abban a kis gyöszben. De azé aláz ha kell...90-ig. najó 70-ig.
Anyámnak is van, neki 7 liter körül mozog a fogyasztás (7.1-7.3 az átlaga) de ő Mendén lakik és abban a régióban mozog csak, ha meg bemegy a városba, akkor este megy csak (8-9 körül) amikor meg nincsen igazi városi forgalom, sőt.
Szóval szerintem is reálisak az adatok. Jól kitalált motor amúgy az az 1.8-as és ennél valóban jobban is fogyaszthatna, de vannak tényezők, amik ez ellen "dolgoznak". Ott van az előző generációhoz képesti nagyobb súly és a gyárilag nem gyenge 225 széles gumik.
Ahogy beharangozták ezt az autót ( "Úgy megy mint egy 2 literes és annyit fogyaszt mint egy 1.5-ös" ) akkor igaz csak ha városon kívül van használva, mert akkor tényleg nagyon alacsony fogyasztást lehet vele csinálni, 6-6.5 litert is lehet vele varázsolni, ami tényleg egy 1.5-ös fogyasztása. (van most is egy 1.5-ös Civic-em és tényleg az fogyaszt ennyit, de ez is csak akkor ha a kinti régiókban megyek vele, ha bemegyek vele a városba kicsit toszkolódni, akkor ez is rögtön 7 liter.....)
szerk: Ja, anyámnál mindig megy a klíma szinte, de mint írtam a használat igencsak kedvező, nem városi.
Sziasztok!
Segítsetek légyszi, 2008-as 8gen 1.8 i-vtec 5D UFO Civicnél mennyi a normális fogyasztás városban illetve pályán? Egy ismerősöm vett, és ő szerintem hülyeségeket olvasott egy csoportban, 7 literre számított városban, de 8,5-10 között mozog, forgalomtól/klímától függően. Pályán 130-145 között 7,5-8l. Köszi előre is a válaszokat!
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy 6gen angel eyesos fényszórónál, hogy lehet magasságot állítani mert nem találok se motornak helyet sem tekerő nincs rajta
Lambdát cseréltem, ecut reseteltem, utána beindítottam járatttam, és ugyanúgy folyamatosan egyet villan az ecu. Bár a Lambdát használtan vettem. További ötlet? fogyasztásom jó, de egyenletes gázállásnál mintha néha kimaradna egy-egy hengerből a gyújtás, és érezni, hogy kicsit rángat az autó.
Senkivel sem akarok vitatkozni, főleg Honda szerelőkkel nem. Ma összeraktam, úgy hogy nem vettem le az alsó müanyagot, minden baba. Köszönöm a segitsèget.
Igen, a vezérlést azt felső holtpontban (fleső holtpontRA) állítjuk. Arra figyelj, hogy a TONX által mutatott kép, a felső holtpontokról, illetve a vezérműkerék állásáról eltérhet, motorkódtól függően.
Tehát az UP jelzés az mindig kvázi felfelé áll, nem is állhat lefelé, viszont bizonyos motorkódnál a vezérműkereket a két vízszintes vonallal kell "vízszintezni" a hengerfej síkjával (ahogy a képen van), de valamelyik motornál (motorkódnál) nem a két vízszintes jelzés számít jelölési pontnak, hanem az a harmadik vonás ami szintén a vezérműkeréken van.. Annál viszont azt a bizonyos jelölést ahoz a másik háromszöghöz kell igazítani, ami látható lenne a blokk oldalán..
És itt jön közbe a probléma, amire Tonx is írt, hogy a szíjat ígyis-úgyis vissza kell lazítsad a feszítőnél és a burkolatot meg úgyis le kell vagyed, mert másképp nem fog menni a beállítás.
Csak gondolom az ékszíjtárcsa miatt nem vetted még le, mert az nem egykönnyen jön le a helyéről, mert meg kell húzni mint a barom...
Szíjtárcsa 1-es jel, vezérműtengely UP felfelé a szélén a két jel a hengerfej vonalával egyvonalban, a két jel a fontos!!!, gyújtás elosztó meg adja magát nem tudod fordítva felszerelni, mert az ék középről eltolt.
Hát ti tudjátok. A feszített szíjat ráerőszakolni a szíjtárcsára. Vagy a szíjjal feszített vezérműtengelyt lehúzatni az nem biztos hogy jó lesz, főleg nem az utóbbinál ha középről kellene lehúzni a csapágyházakat. A szíjnál már feszül a vezérműtengely, középen még ráfeszítetek a csavarokkal hát nem tudom. Remélem sikerül.
Akkor hogyan akarod feszíteni a szíjat? A feszítő a műanyag alatt van. Igaz van egy kis lyuk ott de nem nagyon lehet hozzáférni kívülről. Amúgy az 1-es a felső holtpont.
Ja, igazából, te most azt kérdezed, hogy melyik jel a FELSŐ HOLTPONTI JEL, a főtengely ékszíjtárcsán? Na ez egy fasza kérdés.. Gondolom a hengerfejet meg már felraktad és lehúztad, csak a vezérműtengelyt nem raktad még bele a HFbe?
Alternatív megoldás lehet egy vékony hosszó csavarhúzót, vagy mondjuk az olajpálcát a gyertya helyére beletenni, és az I és III jelek környékén mozgatni a főtengelyt oda vissza, figyelni a pálca mozgását és a hol irányt vált a felfelé mozásból lefelé mozgásba, ott van a felső holtpont, a szjtárcsán meg az lesz a jel...
Sajnos nem értjük egymást .
Nincs levéve a műanyag burkolat, nem cseréltem szíjat, így nem látom azt a jelet ami az ábrán van, ami látszik a III és az I jelölés illetve a V jel a műanyag burkolaton. Mivel a vezérműtengely le lett szedve ezért jó lenne helyes pozícióba rakni.
Hát azt úgysem fogod látni ha felrakod a szíjat. Az akkor kell ha gyújtást állítasz. Szétszedésnél mindegy de lehetőleg ne jelen legyen hanem pl a főtengely 90 fokkal elfordítva valamelyik irányba. Aztán vedd le a hengerfejet majd rakd vissza, a hengerfejet állítsd jelre, majd a főtengelyt fordítsd vissza a jelre ami a blokk oldalán van. Ha úgy felrakod a szíjat akkor a műanyagon is stimmelni fog a jel. De a biztos a blokk oldalán lévő jel.
A főtengelyen a jel 1 óra irányába álljon a blokkon is van egy jel meg a szíjtárcsán, a vezérműtengelyen a UP jel felfelé áll a két szélén lévő karc meg a hengerfej felső vonalával legyen egy vonalban.