van esetleg valakinek arra vonatkozóan valami tippje, hogy honnan szerezhetnék Civic EP2-re (7G3D Sport) olyan kipufogódobot, mint a gyári, azaz 2 csőben végződőt?
történt ugyanis, hogy elrohadt szegényke, a kipufogós szerviz szerint cserés (15+ év alatt ezt el tudom fogadni). viszont a rendszerük (meg minden másik kipufogós, illetve Bárdi, Unix, stb és társai), csak egy csöves dobot ajánlanak. 1000 éve használom már az autót, eddig mindig nagyon jó szolgálatot tett, és nagyon zavarna, ha valami utángyártott-feeling egycsöves vég jönne ki a 2 csövesre kivágott lökhárító alól.
a helyi Honda szervizbe nem mennék, több okból sem, illetve úgy sejtem az autó piaci értékének egy jelentős hányadát kérnék el egy gyári hátsó dobért. ilyen hangos sportdobokat, meg egyéb gányolásokat sem szeretnék.
szóval a gyárias kinézet és hang lenne a célom. erre esetleg van valakinek valami tippje? előre is köszi!
Kúrva jó ez mind a kettő. A 10 gen. jöhet nekem, a 8. meg az asszonynak.
Így fehérben pont megfelelnének. Mondjuk én nagyon bírnám a fehér autóhoz a fehér felnit.
PRODUCT NEWS - Honda Swindon Plant Reopening Delayed, Production Will Not Catch Up
_____
In the latest news and according to Temple of VTEC, Honda’s Swindon, UK, plant will not reopen until June 10th when employees are called back. Therefore, production and supply chain won’t catch up for a couple months after that.
However, the bigger hurdle is that lost production of FK8s since the covid-19 shutdown until production resume will not be made up. That means for 2020 the production of FK8 will be down by that amount of units and even less 2020 cars available to purchase. Whatever production plan Honda had originally planned for is now cut back for 2020.
Ez 45 km-re van, de igen ,jo érzés ,és màr el is felejtettem a szürke hétköznapokban. Most 4 oràt voltunk ott és isten bizony egy sàtorba szivesen ott maradtam volna ejszakàra
Elvileg Svájcba is rendelhető volt, mivel gyári kiegészítő. Aztán kiderült, hogy műszakin ez lehet fog átmenni (zavarja a kilátást).
Aztán már nem volt rendelhető.
Németországban elvileg rendelhető, de azt hiszem cox-ról rendeltem.
Találtam 200 dollárért (meg egy helyen 155-ért, persze az már elfogyottként szerepel) is már, de mire hazaér az sem olcsó.Az accordhoz 40 -ért hazaért amcsiból.
Teljesen mindegy mit csinálsz, vagy hogyan vezeted, a PCV rendszer ígyis-úgyis visszanyomja a szart a szívócsőbe. Sőt ha nyomod neki akkor a turbónyomás és a nagyobb hengernyomás miatt több lehet a blowby gáz ami szépen bemegy a turbó elé, azaz jobban kokszosodik.
Ugyanakkor a szelepfedélben mind a kisnyomású mind a nagynyomású oldalon van integrált olajlecsapató ami egy bizonyos hatásfokkal lecsapja az olajgőzöket.
A Honda motorjai az eddigi tapasztalatok alapján sokkal kevésbé koszosodik mint bármely más márka motorja.
A könyöklő áthúzását nem az ebay-en kapható ragasztós megoldással gondoltam hanem szakemberrel csináltatnám.
Megszoktam hajtani, nem hajtom alacsony fordulaton, már csak azért is mert félek a szelep lerakódástól, ami a rákfenéje a központi befecskendezésnek na meg ebben már részecskeszűrő is van sajnos.
A fogyasztást a fed. számítógép alapján írtam, de a következő tankolásnál kiszámolom a kilóméter alapján.
Hideg üzemben max 5 percig megy amíg bemelegszik a motor, aztán min. 30km-t megteszek egy huzamban, nem használom rövid távon. Tankolni is csak OMW 95 MaxxMotion vagy Super 100 MaxxMotion -t tankolok bele.
Olajat sűrűn nézem de még nem tapasztaltam hogy nőt volna az olajszint, úgy tudom ezt már egy sw frissítéssel megoldották.