Igen, ezért írtam, hogy nagyrészt
Ellenben a Dream downpipe meg a HJS sport cat az hogyan fér meg egymással. Max a Dream pipe ba az van beletéve, de a Dreamnek van sajátja nem?
Jó hát lejtőn lefelé
Amúgy a gond az hogy ez közel se valós 300 km/h. FK8 elég sokat csal, FK2-nél is többet. Ha 300-at mutat az óra az jó ha valós 287. A váltóáttételből se jön ki a valós 300 hanem jóval kevesebb 7000 rpmnél.
Nekem a 2 literes Accord-nál is benzinszagú az olaj cserekor és a Stream-nél is így volt.
Jellemzően közép-rövid vagy rövid távra használom az autókat, ezért is van ez.
Amerikában most lett ez felfedezve, nagy cucc.
Az persze igaz lehet, hogy az 1.5T az átlagnál is jobban bekeverte az üzemanyagot az olajba, de mint írja tanult(abb) kollégánk, az szoftveresen javítva lett.
De maga a jelenség nem újdonság, ez a lényeg, de most az amerikaiak nagyon feltalálták ám......
Minden közvetlen befecskendezéses motornál van olajhígulás. Az 1.5T-nél volt ez nagyobb mértékű mert hidegben nem tudott bemelegedni a motor. Ezt szoftveresen már rég javították, csak a youtuberek meg néhány ember nem kicsit túlfújták a dolgot.
Egyébként viszonylag sok városi menet esetén tényleg érezhetően hígul az olaj üzemanyaggal az 1.5T CIVIC-nél. A nívópálcáról letörölt olaj iszonyat üzemanyag illatú. Az elmúlt hetekben elkezdtünk többet közlekedni a városon kívül is, kíváncsi leszek változik valamit a helyzet, vagy sem.
A városi kis TOYOTA autónk ilyen, na ott aztán full tömény üzemanyag illat van olajszint leséskor. Mondjuk azzal kb. egy évben háromszor hagyjuk el a falut, akkor is 3 X 100 km-t megy csak. A városban meg minden nap megy rövid távokat.
In case you missed it, Honda was the target of cyber attack in Euro and Japan. It also resulted in all Ohio plants and pretty much all US plants being shut down today with employees sent home.
On the heels of covid-19 shutdown and plants just getting back to work recently, things are in for another pause. It seems like Honda isn’t getting a break lately not just from the pandemic but also with the recent 1.6M cars being recalled worldwide for the low pressure fuel pump problem (including 136,000 cars in the USA which include a small range of FK8s built....see our prior post on the LPFP recall for more info).
Typically these types of attacks for large corporations come from industrial espionage or large scale attempts at IP theft or other geo-political moves. Let’s hope things get nailed down soon so production can at least get back into the groove of things for the rest of calendar 2020...
Keveredik a benzin a motorolajjal, és felhigítja, így rontja a kenés hatásfokát. Ha beírod a gugliba, hogy "Honda oil dilution", egy tonna cikk és jútyúb video kerül elő, ahol az 1.5-ös turbós motort fikázzák...
a németeknél egyébként 1-et találtam a fugel-nél, meg egyet egy másik kereskedésben...
az még sztem márciusi gyártás lehetett...
nincs máshol 2020 fl chw gt...
Breking
Az újonnan érkező Type-R modelleknek márkaváltás lesz az abroncsoknál.
Good Year. Valószínűleg az Asymmetric 5.
Érkeznek az új Michelin modellek is gyártásban lesz júni 20.-tól a Michelin Cup2 Connect és az új Cup2 R.
Köszi!De sima szövetre gondoltam.Ami méterre van,kivágok,régit leszedem,újat vissza ragasztom és kész.
Valaki korábban talált egy magyar oldalt.Nekem nem sikerült emgtalálnom.
Sziasztok!
Keresek gyári autókárpit lelőhelyet!Valaki korábban írt egy webshoppot.
UFO-ba cserélném le a könyöklő és az első ajtó panelokon az alcantarát.Viseltes és nagyon zavar már.
Halihó mindenkinek!
Tanácsotokat szeretném kérni. Feleségem Jazz-ét szeretnénk lecserélni Civicre, kb. 4-4.5 milla lenne a ráfordítható összeg, és ennyiért van már X. gen. 1.0-ás Civic is, meg IX. gen. Civic is, nagyjából hasonló km állással. Kicsit fura, hogy így összérnek az árak, lehet, hogy tényleg félni kell a turbós kis motortól? Esetleg valakinek van ez ügyben tapasztalata? Maradjunk régi szívó benzinesnél? Olvastam, hogy amerikában már be is perelték a Hondát az 1.5 turbo motoros CRV-k és Civicek miatt. Szerintetek melyiket nézzük inkább?
Köszönöm, ha érdemben hozzászóltok.
The competitive level amongst EG Civics in the 1993 N1 Endurance series was so high, Spoon decided to literally shave off some metal from the body for extra lightweight advantage.