Sziasztok!
Ezt a topicot sokkal többen olvassátok, mint a Gumi-felnit, azért ide irok, ugye nem gond?! Remélem másnak is segit a felvetett kérdésem. Szóval 2004-es (már facelift) Civic Type-R-hez gondolkodok nem gyári felnin. Mit gondoltok, mik a még megfizethető, jó minőségű felnik? Vagy spóroljak Enkei-re? ) Izlések és pofonok mind különböznek, de azért ti mit tudnátok elképzelni rajta? Nekem pl a Rota Slipstrem nagyon tetszik, megfizethető, viszont a minősége már nem biztos hogy megéri az árát...
Megkérdeztem, neki nem ott ázozz be hanem a hátsó szárny patentjainál vezette be a vizet, Pilkingtonnál megcsinálnák de csak akkor vállalnak rá garanciát ha gyári patent és tömitéssel csinálják .
Egyik ismerősőm mesélte hogya beázot valahol , mondta is hogy hol mert lebontotta és megnézte de nem emlékszem mit mondott már, ha összefutok vele megkérdem.
Nem szívesen szedném szét az biztos.Mondjuk én inkább a tetőn futó műanyag sínre gyanakszom de nem tudom hogy ott hol tud befolyni bár eddig jó volt nem tudom hirtelen mi történhetett vele.
nem tudom, de nekem igy jelentkezett,
arra tudok gondolni h a csomagter ajtoban volt viz es az valahogy lejutott. mert utana nem volt nyitva soha ennyi idot es nem is lattam tobbe vizet jonni a tetokarpitbol, ha arra adjatok a fejeteket h szetszeditek, akkor sok youtube videot es normalis szerszamokat szeretnek ajanlani, kulonben soha nem fog ugy allni utana, mint a gyari allapot.
(ellenben hamar beazas tema, akkor hatso oldallampa alatt ahol amugyis hompolyog le a viz a lampafelfogato csavaroknal es a kasztniillesztesnel be tud jonni es szepen befolyik a kerekivnel lentre)
Múlt héten volt pár nap amikor nyitva volt szinte egész nap.Éjszaka ázhatott be a nagy esőzéstől.Az hogy nyitva volt a csomagtér ajtó mi köze a beázáshoz?
Igen, ezért írtam, hogy nagyrészt
Ellenben a Dream downpipe meg a HJS sport cat az hogyan fér meg egymással. Max a Dream pipe ba az van beletéve, de a Dreamnek van sajátja nem?
Jó hát lejtőn lefelé
Amúgy a gond az hogy ez közel se valós 300 km/h. FK8 elég sokat csal, FK2-nél is többet. Ha 300-at mutat az óra az jó ha valós 287. A váltóáttételből se jön ki a valós 300 hanem jóval kevesebb 7000 rpmnél.
Nekem a 2 literes Accord-nál is benzinszagú az olaj cserekor és a Stream-nél is így volt.
Jellemzően közép-rövid vagy rövid távra használom az autókat, ezért is van ez.
Amerikában most lett ez felfedezve, nagy cucc.
Az persze igaz lehet, hogy az 1.5T az átlagnál is jobban bekeverte az üzemanyagot az olajba, de mint írja tanult(abb) kollégánk, az szoftveresen javítva lett.
De maga a jelenség nem újdonság, ez a lényeg, de most az amerikaiak nagyon feltalálták ám......
Minden közvetlen befecskendezéses motornál van olajhígulás. Az 1.5T-nél volt ez nagyobb mértékű mert hidegben nem tudott bemelegedni a motor. Ezt szoftveresen már rég javították, csak a youtuberek meg néhány ember nem kicsit túlfújták a dolgot.
Egyébként viszonylag sok városi menet esetén tényleg érezhetően hígul az olaj üzemanyaggal az 1.5T CIVIC-nél. A nívópálcáról letörölt olaj iszonyat üzemanyag illatú. Az elmúlt hetekben elkezdtünk többet közlekedni a városon kívül is, kíváncsi leszek változik valamit a helyzet, vagy sem.
A városi kis TOYOTA autónk ilyen, na ott aztán full tömény üzemanyag illat van olajszint leséskor. Mondjuk azzal kb. egy évben háromszor hagyjuk el a falut, akkor is 3 X 100 km-t megy csak. A városban meg minden nap megy rövid távokat.
In case you missed it, Honda was the target of cyber attack in Euro and Japan. It also resulted in all Ohio plants and pretty much all US plants being shut down today with employees sent home.
On the heels of covid-19 shutdown and plants just getting back to work recently, things are in for another pause. It seems like Honda isn’t getting a break lately not just from the pandemic but also with the recent 1.6M cars being recalled worldwide for the low pressure fuel pump problem (including 136,000 cars in the USA which include a small range of FK8s built....see our prior post on the LPFP recall for more info).
Typically these types of attacks for large corporations come from industrial espionage or large scale attempts at IP theft or other geo-political moves. Let’s hope things get nailed down soon so production can at least get back into the groove of things for the rest of calendar 2020...
Keveredik a benzin a motorolajjal, és felhigítja, így rontja a kenés hatásfokát. Ha beírod a gugliba, hogy "Honda oil dilution", egy tonna cikk és jútyúb video kerül elő, ahol az 1.5-ös turbós motort fikázzák...