Nekem nem tévhit, láttam elég sokszor az elmúlt 20 évben. Sokkal vaskosabbak ott az emberek még a nők is ami nyuilván nem mindig egyenlő azzal hogy túlsúlyosak, ezért torzit a statisztika, de méretesebb a seggük, válluk, más alkatúak az emberek.
Typical driving- rural and suburban 4 lane roads in Georgia, cruise control 90% of time
States visited- GA, SC, FL, AL, MS, NC, SC, VA, WV, PA, OH, MI, IN, IL, WI, MN, ND, SD, NE, KS, IA, OK, AR, TN, KY (25)
100k location- I-185 North, almost at I-85.
Would have hit 100k in March, but COVID 19 and a deer ???? impact slowed me down. Never tracked, but pushed when the traffic and road allow. Switched to ugly 18” wheels from Tire Rack for daily driving after bending 2 factory rims at 19k.
Pictures are natural driving condition, no detail.
Would swap keys in a moment for a Yellow edition or a car from the final 30 days of Swindon production. But otherwise happy to go to 200k.
Igen, én is emlékszem, de amikor ez szóba került, akkor már csak vissza tudtam utalni, miszerint jó lett volna az Neked, de sajnos addigra már jó ideje el lett adva.
(első saját autóm volt, még most is fáj az eladása )
Ez big block-kos Ramegy. Annyi a nehezites, hogy 16-bol es 17-bol is szeles felni kell. Tehat 7x16, 8x17. Akit nem erdekelnek a gyari meretek, azok rarakhatjak a 8-9 civic fenijet et55-tel. De szerintem az nagyon sutan nez ki alatta.
Nekem volt 7. gen FL. 5 ajtos, hat, finoman szolva picit kilogott a Civicek megszokott formavilagabol, de igazabol nem neveztem rondanak. Bizonyos szogekbol, kello tavolsagbol, hunyoritva egesz pofas volt
Nem értem ezt a bőgetés dolgot. Egyáltalán nem zavaró nekem.
Egy esetben fura, amikor padló közeli állapotban van a gázpedál. De akkor sem zavaró szerintem.
Nekem nagyon bejött a CIVIC-nél. Hogy más autónál milyen a CVT, az nem tudom.
Ha már határozottan kapcsoló váltó, akkor pl. ez a NOVITEC AVENTADOR jó is lenne ebben az autóban számomra.
Dísznek lenne jó, meg áll helyzetben brummogtatni, egyébként lehet hamar elpatkolnék.
Nekem most CVT-m van, hat, hogy is mondjam, nem mindig jon be ez a bogetes
Igazan jo DSG-t talan meg en sem vezettem, kollagam uj Leonjat probaltam, nagyon szepen valtott, bar a szakertok azt mondjak, hogy ez a 7 sebesseges DSG nem a valtok csucsa.
Nem tetszhet mindenkinek minden.Semmi baj nincs ezzel......
Nekem pl. a 8 gen nagyon bejött, igazi formabontó autó volt akkoriban. Ahogy írtam is sokszor, ha lett volna nálunk a CTR 4 ajtósban, már régen az lett volna.A VTI után az lett volna a jelölt, aztán szép lassan kiderült, h abból mi aztán sosem kapunk.
De látod, ezért jó, h különbözőek az emberek. Emlékezz vissza, h a 9. gen civicet hányan undorítózták le, mennyire utálták a hondás körökben mindenfelé. Ma meg már símán az kell nekik. De nézd meg a 10 . gen-t is. Akiknek a leginkább nem tetszett, lassan azoknak lesz ott a garázsban.
Tök egyszerű ez, a megosztó formák először meghökkentik az embereket, aztán szép lassan megszokja a szemük, és a végén tetszeni is fog. Főleg miután rájönnek, h nem is rossz az az autó.
De így beugrik még a 7. gen busz civic is, na azt aztán ócsárolta mindenki. Ma meg már népautó lett.
Nálam is az a helyzet. Sok évet tapasztalat alapján hiába "utálom" a feketét, FK8-ból csakis azt.
A fekete szín miatt nem annyira feltűnőek a félresikerült megoldások.
Kezdek beteg lenni, mert fekete szín esetén már beveszi a gyomrom a seggét is az FK8-nak....
Persze kell hozzá a fekete szín "elnyelő képessége", mert bármilyen világosabb szín esetén még mindig fáj.
De a nulláson is elhúzott pár napja mellettem egy fekete és még tetszett is, de lehet csak túl meleg van.