Nekem anno a dizelen szintén 7gen 5d, a téli 185/65R15 volt a nyári meg 195/65R15. Annyi volt hogy a téli az váltómérete volt a gyári méretnek, a nyári viszont nagyobb volt de legalább a km óra pont az mutatta amennyivel mentem. Nem érte bele sehol sem, és kb ugyanolyan érzés volt mint a gyári méret, de legalább olcsóbb volt mint a gyári Lehetett volna a 205/55R16 is, esetleg a 225/45R17 is de az már nagyon határeset, legalább is a mostani 7gen 5d-n extrém volt. Igaz a jelenleginek 205/55R16 a gyári mérete.
2020. július 10. 09:12:18: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #180991
Volt egy nagyon szép, jó áron.Rápörögtem,sosem hiteleztem még be magam autó miatt, ez alapelv volt, de ennél majdnem megrogytam, aztán győzött a házfelújítás.
Pont erről regéltem itt sokat.Rengetegen meg fogják szeretni azok közül is, akik az elején hallani sem akartak róla.Szerintem az FK8 minden bizbaszával, sallangjával együttvéve is egy kúrva jól mutató autó. Pl. fehérben fehér felnikkel.Volt egy hahun tavaly, annak majdnem behódoltam, de győzött a józan ész.....
En a dizelemre 185/65 R15-ot raktam, az talan egy picivel nagyobb, ballonosabb. Jo volt vele, fogyasztas egy hangyafasznyit lejjebb ment, kenyelmes volt.
2020. július 10. 09:11:38: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #180990
jaja, ezzel képben vagyok. Nem váltóméretet keresek, hanem mint említettem, egy hangyafallosznyival nagyobb átmérőjű kereket tennék fel. Mert úgy nem csalna annyit a km óra, valamint jól jön egy kis extra ballonosság az zergehágta pesti (és egyéb) utakon. Aztán meg árban is jobb a /65, nem is kicsit.
Szóval inkább csak az írjon, aki tényleg próbálta és ad1: rossz tapasztalatai voltak, mert beleért valamibe/tönkretette az autó viselkedését/stb. ad2: nem halt bele senki és azóta is élvezi az előnyeit
Nekem egy műszaki jellegű kérdésem lenne, ami 7gen 5d Civiccel kapcsolatos.
Van-e valakinek esetleg konkrét, személyes tapasztalata a gyáritól(195/60R15) eltérő méretű 195/65R15 abronccsal? Vagy esetleg 16/17-es felnin ehhez passzoló váltóméretű egyébbel?
nekem nagyon rondának hatott a 10g civic amikor pár éve megjelent, és 9g párti voltam.
mára totál megfordult bennem az érzés: 10g-ra kezdtem el vágyni, 9g-t már nem vennék (esetleg fk2-t, de szerintem amire lemegy az áruk emberi szintre, az fk8 sem lesz sokkal drágább...)
Na pont erre céloztam, meg írtam is erről mostanában. Szép lassan megszokja az ember szeme, aztán a végén tetszik is.Én pont a farával nem voltam kibékülve, aztán amikor megláttam, h van ez a két kipuffos változat, már jöhetett is.
Szerintem is gyönyörű az alfa. Egy erős benzines giulia abszolút nincs kizárva az esetleges majdani utódolásra.
Nekem a 8gen Fn2 sem tetszett, aztán megszokta a szemem... a 9gen sem, de most meg valószínű FK2 érkezik mégis.
FK8-al sem lesz sok problémám. Kicsit le kell tenni, meg egy normális ET-jű 18-as felni rá, aztán rendben lesz.
De látod, vagyis olvasod, h mindenkinek mással van a baja. Neked az orrával, másnak a hátuljával, a harmadiknak a műanyag betétekkel, a negyedik szerint lófasz az ,5 turbó motor, szét fog hullani. Olyan úgysem lehet, h mindenkinek egyformán tetszen, minden jó legyen. De így van ez a többi generációval is, vagy akár más autótipusokkal is. Sztem pl. az új alfák gyönyörűek, más meg leszarja. Szóval addig jó, amíg mindenki talál a saját ízlésének megfelelőt.
Én annak idején frászt kaptam a béka civic bumfordi első lámpájától, nekem csak a csíklámpás tetszett. Ezt a "hagyományt" megtartottam a 7. gen. accorddal, meg a mostani civic-kel is.
Semmi bajom nincs a hátuljával. Viszont az orra nagyon buta, még sötét színben is.
Így a második képen látszik igazán, hogy a hondás formás lapos orral mit műveltek....
12 napon keresztül , reggel 6-kor kezdtem és estig nyomtam a fstönél kb 7 napig volt. Ott én is meloztam + 2-3 ember plusszban. Mondtàk is ha én nem lettem volna màr régen kész lenne