Kolléganőmnek sikerült az UFO TypeS Civic kormányán bal oldalt a rádió csatorna váltó gombot kitörni valahogyan. Szerintetek lehet külön ilyen gombot szerezni, vagy új kormány kell?
Crvből sosem volt D motoros. Mindegyik b20 volt az első szériában csak volt sima meg vtec. Majd jött a k20as, aztán ár R20. Hrvből volt D motoros. Vagy a civicre értetted azt hogy csak d-s volt. Mert akkor én nem olvastam rendesen
CRV B20. Összkerék, évjárat is stimmel hátsó lengőkar is stimmel szóval minden adott Esetleg a kardánt kell igazítani meg a hátsó féltengelyeket. De amúgy volt 4wd 6gen civic is, sőt 7gen civicből is volt 4wd meg az frv-ből is volt 4wd csak ugye nem az itteni piacon.
B-s motorhoz szerintem nem volt összkerekes váltó, akkor kell egy konverter is esetleg Shuttle váltó vagy HFR... lengőkarokat biztos kell szabni. Nekem is van otthon egy Shuttle váltó, ha 4gen-t összkerekesíteném, de nagy meló szóval majd, ha nyugger leszek. Én egyébként egy sequential váltóra inkább rámennék, ha lenne D-s motorhoz, B-hez viszont létezik.
Sziasz, teljesen elméleti síkon érdeklődnék, hogy hogyan lehet megoldani egy 6gen 4d vti "összkerekesítését"? Néztem sok videót a jutubon, de nem jutottam előrébb. A tankot mindenképp ki kell szedni, vagy van más megoldás? Milyen cuccokkból lehet összerakni?
Egyben biztos vagyok, hogy NEM CSAK neked nem tetszik, hiszen sok ember él a Földön.
De nekem tetszik, modern, de egyszerű forma mégis és még némi retro érzése is van ezekkel együtt, engem ezzel meg tud venni, tetszik, kész.
A mostani Ignis viszont tényleg gáz lett szerintem is, elölről mondjuk még oké, de azok a béna és nagy és kancsal hátsó lámpák, na az nagyon elb*szott lett szerintem.
De biztos az is tetszik valakinek, mivel azért futkorásznak belőle példányok.
köszi.már az új támogatással lesz, így 8 alá esett az ára, ami még mindig sok, de lízinggel, ÁFA visszaigényléssel és a várható értékcsökkenéssel számolva 1-2-3 éves távlatban nem nagy bukta, és nagyon tetszik, városi autónak szerintem szuper lesz.
Anyóson ültem még csak, de majd lesz tesztvezetés.
Jól lép, van egy pedálos üzeme is. A belső tükör is kamera, ha meg lebillented akkor tükör lesz belőle. Nézegetheted magad. Kilincs furcsa. Hátsó ajtón is. Jól össze lehet tapicskolni a műszerfalat mindenhol.
Jó játékszer. 46%-os töltöttségre írta hogy 94 km van hátra.
Nem is a játék kategóriára gondoltam. 2.5 sec az vicc.
Meg lehetne azt a hibrid hajtást jól csinálni, nem tudom mi oka van ennek a borzalmasan lassú reakciónak...
Lexus GS450h nem sportkocsi de mikor rálépsz a gázra a 200 lovas villanymotor azonnal dologozik, nem gondolkodik. Szerintem itt kezdődik egy rendes hibrid.
NSX árába más is beleszól, nem a hibrid léte miatt drága. )