Kolléganőmnek sikerült az UFO TypeS Civic kormányán bal oldalt a rádió csatorna váltó gombot kitörni valahogyan. Szerintetek lehet külön ilyen gombot szerezni, vagy új kormány kell?
Crvből sosem volt D motoros. Mindegyik b20 volt az első szériában csak volt sima meg vtec. Majd jött a k20as, aztán ár R20. Hrvből volt D motoros. Vagy a civicre értetted azt hogy csak d-s volt. Mert akkor én nem olvastam rendesen
CRV B20. Összkerék, évjárat is stimmel hátsó lengőkar is stimmel szóval minden adott Esetleg a kardánt kell igazítani meg a hátsó féltengelyeket. De amúgy volt 4wd 6gen civic is, sőt 7gen civicből is volt 4wd meg az frv-ből is volt 4wd csak ugye nem az itteni piacon.
B-s motorhoz szerintem nem volt összkerekes váltó, akkor kell egy konverter is esetleg Shuttle váltó vagy HFR... lengőkarokat biztos kell szabni. Nekem is van otthon egy Shuttle váltó, ha 4gen-t összkerekesíteném, de nagy meló szóval majd, ha nyugger leszek. Én egyébként egy sequential váltóra inkább rámennék, ha lenne D-s motorhoz, B-hez viszont létezik.
Sziasz, teljesen elméleti síkon érdeklődnék, hogy hogyan lehet megoldani egy 6gen 4d vti "összkerekesítését"? Néztem sok videót a jutubon, de nem jutottam előrébb. A tankot mindenképp ki kell szedni, vagy van más megoldás? Milyen cuccokkból lehet összerakni?
Egyben biztos vagyok, hogy NEM CSAK neked nem tetszik, hiszen sok ember él a Földön.
De nekem tetszik, modern, de egyszerű forma mégis és még némi retro érzése is van ezekkel együtt, engem ezzel meg tud venni, tetszik, kész.
A mostani Ignis viszont tényleg gáz lett szerintem is, elölről mondjuk még oké, de azok a béna és nagy és kancsal hátsó lámpák, na az nagyon elb*szott lett szerintem.
De biztos az is tetszik valakinek, mivel azért futkorásznak belőle példányok.
köszi.már az új támogatással lesz, így 8 alá esett az ára, ami még mindig sok, de lízinggel, ÁFA visszaigényléssel és a várható értékcsökkenéssel számolva 1-2-3 éves távlatban nem nagy bukta, és nagyon tetszik, városi autónak szerintem szuper lesz.
Anyóson ültem még csak, de majd lesz tesztvezetés.
Jól lép, van egy pedálos üzeme is. A belső tükör is kamera, ha meg lebillented akkor tükör lesz belőle. Nézegetheted magad. Kilincs furcsa. Hátsó ajtón is. Jól össze lehet tapicskolni a műszerfalat mindenhol.
Jó játékszer. 46%-os töltöttségre írta hogy 94 km van hátra.
Nem is a játék kategóriára gondoltam. 2.5 sec az vicc.
Meg lehetne azt a hibrid hajtást jól csinálni, nem tudom mi oka van ennek a borzalmasan lassú reakciónak...
Lexus GS450h nem sportkocsi de mikor rálépsz a gázra a 200 lovas villanymotor azonnal dologozik, nem gondolkodik. Szerintem itt kezdődik egy rendes hibrid.
NSX árába más is beleszól, nem a hibrid léte miatt drága. )
Ismerősömnek van M4 performance. Az már uszály kategória! Örök vita, de sose lesz olyan egy 1600kg-os autó vezetési élménye mint egy 1100-1200kg-os autónak. Hiába ugyan annyi a súly/lóerő aránya. Ezek a GT-k nem arra valók csak a gyártók elhitetik, hogy mindenre Is jó!
Jó de azért hibrid és hibrid között is van rengeteg különbség. Múlt héten kipróbáltam az új hibrid Jazz-t. Pontosan 2.5 másodperc telik el a gáz lenyomása és a reagálás között. Ez pl. egy sportos autóban maga a halállal egyenlő. Az új NSX-ben totál nem ez van. De nem is annyiba kerül.
Ezt nem is vitatom, hogy a súly hátrány, de szerintem ügyes mérnökök a lehetőségeikhez képest mindent megoldanak, hogy az autó jól viselkedjen. Azért hoztam fel példának az RCFet, hogy 200kg-mal nehezebb egy BMW M4nél, de nem gondolnám, hogy sokkal rosszabb sportkocsi lenne. Főleg úgy, hogy mint mi "átlag" emberek egyiket sem tudjuk kiautózni.
fk8 esetében nyilván komoly probléma lenne 2-300 kg többlet a 320 lóhoz...
A hibrid technológia a jövő vagyis jelen, nekem nagyon tetszik, szerintem van benne potenciál bőven. Én várom, hogy jöjjenek még komoly hibrid autók.
De ott nem vagy szemben a klímával, attól 50 cm-re. Legalábbis én nem.
Mi az otthoni klímákat is úgy járatjuk hűtési szezonban, hogy függőlegesen legfelső állás (hideg lefelé száll) és oldalra meg fixen olyan helyre ahol nem közlekedünk.
Mi nem tudjuk elviselni, ha a képünkbe tolja a klíma a hideg levegőt. Meg nem is egészséges.
a 3-4 millió az csak a gt és limited edition közötti különbség...
akkor még nincs akku, 2 villanymotor, torque vectoring, torque steering, r&d költség, meg a többi sallang...
sajnos a súly egy sportautónál mindig hátrány mint előny...
a teljesítmény, a kezelhetőség és a súly "balance"-a a kulcs...
ha a mostani modell (fk8) is nehezebb lenne 200-300kg-val, akkor a futottak még kategóriában lenne...
Így van. Talán nem +10m de 3-4milla tuti.
A súly szerintem kevésbé gáz egy jó konstrukciónál. Most 1400kg, ha megoldják 1600kg-ba, tök jó autó lehet belőle. Főleg amilyen pluszt ad a hibrid hajtás hozzá.
Az RCFem ~1800kg, a versenytársaihoz képest 200kg nehezebb. Fogalmam sincs miért csinálták ilyen nehézre a japók. De mindegy is, mert sosem fogom tudni kiautózni ezt az autót. És igy is óriási élményt nyújt.
Szóval simán jó lehet a TypeR is "túlsúlyosan"