Ezek a képek nagyon rendben vannak Ez az Invidia Kipufogó ez minőségben hol van mondjuk egy Milltek-hez képest, mik a tapasztalatok ezekkel? Egész sok FK2-n látom. FK8-ra meg javarészt Remust raknak a tulajok a hanyatló nyugat ezen csücskében.
FK8 2018 NFL : Elsö : 51621-TGH-A01 Hàtso : 52611-TGH-A01
FK8 2020 FL : Elsö : 51621-TGH-A01 Hàtso : 52611-TGH -A01
FL5 2023 : Elsö : 51621-T60-J03 Hàtso : 52611-T60 -J02
(van némi eltérés , az FL5 csillapitok fele annyiba kerülnek hàtra a program szerint mint a sima FK8 csillapitok ,a facelift csak kicsit dràgàbb mint az FL5 )
(Az elsö toronycsapàgy is ugyanaz mind a 3 modellnél.)
Az FK8 ADS megjött USA-bol és a nyàk pont passzol az FL5 ADS dobozba. Csatlakozo is ugyanaz. Kicseréltem és ahogy sejtettük ,az FK8 beàllitàssal puhàbb a futomü minden beàllitàsban. Tehàt comfot, sport , R+ , inviduall. Minden beàllitàsban érezhetöen puhàbb. Ha nem is sokkal ,de érezhetö. Olyan 10-20 % lehet ez igy popora.
Most hagytam benne az FK8 ADS-t 1-2 hétig aztàn majd visszateszem a gyàri FL5-öt.
Szépen csendben, nagyon rövid idő alatt egy totál snassz színné vált. Szinte az összes autógyártónak van valami hasonló színe, számomra erősen lejárt lemez lett így sajnos.
azt még a honda r&d részlege se meri megcsinálni, hogy gyári autót a pályára vigyen...
azzal versenyt csak elbukni lehet, nem megnyerni...
ez a luxust meghagyják a hobbistáknak...
Én birtam nagyon ezt szint, ha nem lennék ennyire kattant CW hondàs és nem lenne még 2 CW type-R ,lehet vettem volna megint FL5-böl sonicot vagy egy boost blue-t
Közben meglett az EDM is. JDM verzió 66V-J02, EDM verzió 66V-E02 ... sok különbség nincs 77%-ban megegyezik a kettő. JDM-nél nincs Start/Stop, gyújtás és Knock Factor egy picit más.
EDM FK8 vs JDM FL5 ECU
- MAF teljesen más a két autónál
- Gyújtás táblák a korábbi 8bites helyett már 16bitesek az FL5-nél
- Torque request maximum 483Nm a korábbi 425Nm helyett
- Max boost 1.8bar helyett 1.936bar (szóval tud az tölteni ha akar)
- Torque limit tábláknál a nyomatékcsúcs lejjebb van hozva, FK8-nál 3500-nál volt, míg FL5-nél 2600-nál van, magasabb fordulaton az FL5 visszább van véve.
- VTEC váltás megegyezik
- Knock tekintetében FL5 alacsonyabb fordulaton kevesebb gyújtást vesz el.
- Turbo overspeed táblából a korábbi 1-2 helyett itt van minimum 6, alacsony fordulaton agresszívabb, magas fordulaton szolidabb.
Így hirtelen ennyi.
Elvileg ugyanaz a szoftver majdnem mint az FK8 csak van benne valami plusz védelem. JDM verzióban nincs benne ez a védelem. Ennyi amit eddig hallottam, de Paul is baszta átküldeni a fájlt
egy aktív futóműnél nem biztos megoldás lenne...
itt sztem a csillapítás ami kemény...
ami még érdekes lehet az az FK8 és FK8 LE ADS-e...(venni egyet, vagy bontóból nézni...elég sok FK8-at törtek már össze...)
valszeg az is kompatibilis vele és könnyebb megszerezni, mint az integráét...
Tuti ott is puhàbb lesz. Szerintem a honda kicsit szarul programozta a FL5 csillapitokat. Tul kemény valoban minden àllàsban. Most Hungaroringen R+ ban mentem ,ott nem tünt fel,de amugy igen ,lehetne 10-20%-al puhàbb. Én ha puhitani akarnék , spoon vagy eibach rugo. Ugy tudom,olvastam ,hogy azok a gyàrihoz képest puhàbbak. Kb. mint az FN2 volt anno , eibach rugo segitett ott is a hàtso futomü butasàgàn kicsit.
Ha R módban is puhább lenne, az azért fura lenne. (de lehet így van, csak mondom, hogy számomra az kissé vicces lenne avagy a logikával kissé szembemenne^^)