Én birtam nagyon ezt szint, ha nem lennék ennyire kattant CW hondàs és nem lenne még 2 CW type-R ,lehet vettem volna megint FL5-böl sonicot vagy egy boost blue-t
Közben meglett az EDM is. JDM verzió 66V-J02, EDM verzió 66V-E02 ... sok különbség nincs 77%-ban megegyezik a kettő. JDM-nél nincs Start/Stop, gyújtás és Knock Factor egy picit más.
EDM FK8 vs JDM FL5 ECU
- MAF teljesen más a két autónál
- Gyújtás táblák a korábbi 8bites helyett már 16bitesek az FL5-nél
- Torque request maximum 483Nm a korábbi 425Nm helyett
- Max boost 1.8bar helyett 1.936bar (szóval tud az tölteni ha akar)
- Torque limit tábláknál a nyomatékcsúcs lejjebb van hozva, FK8-nál 3500-nál volt, míg FL5-nél 2600-nál van, magasabb fordulaton az FL5 visszább van véve.
- VTEC váltás megegyezik
- Knock tekintetében FL5 alacsonyabb fordulaton kevesebb gyújtást vesz el.
- Turbo overspeed táblából a korábbi 1-2 helyett itt van minimum 6, alacsony fordulaton agresszívabb, magas fordulaton szolidabb.
Így hirtelen ennyi.
Elvileg ugyanaz a szoftver majdnem mint az FK8 csak van benne valami plusz védelem. JDM verzióban nincs benne ez a védelem. Ennyi amit eddig hallottam, de Paul is baszta átküldeni a fájlt
egy aktív futóműnél nem biztos megoldás lenne...
itt sztem a csillapítás ami kemény...
ami még érdekes lehet az az FK8 és FK8 LE ADS-e...(venni egyet, vagy bontóból nézni...elég sok FK8-at törtek már össze...)
valszeg az is kompatibilis vele és könnyebb megszerezni, mint az integráét...
Tuti ott is puhàbb lesz. Szerintem a honda kicsit szarul programozta a FL5 csillapitokat. Tul kemény valoban minden àllàsban. Most Hungaroringen R+ ban mentem ,ott nem tünt fel,de amugy igen ,lehetne 10-20%-al puhàbb. Én ha puhitani akarnék , spoon vagy eibach rugo. Ugy tudom,olvastam ,hogy azok a gyàrihoz képest puhàbbak. Kb. mint az FN2 volt anno , eibach rugo segitett ott is a hàtso futomü butasàgàn kicsit.
Ha R módban is puhább lenne, az azért fura lenne. (de lehet így van, csak mondom, hogy számomra az kissé vicces lenne avagy a logikával kissé szembemenne^^)
Mindenképpen le kell adni, kivéve, ha azt mondod, hogy ellopták (közben megtartod) és azért cseréled, de az tuti macerásabb eljárás mint simán leadni a cserekor.
(meg nem tudom mi a kérdés, így is, úgy is le kell szedned, ha leadod, ha nem, csak nem teszed rá az előzőre az újat..... )
Na ,ma lekérdeztem. A MR SW 200 rendszàm még szabad ,ugyhogy azt megprobàlom 40. szülinapomra. SW20 amugy az 1990-1999 között gyàrtott MR2 tipusszàma ,mint EK4,EP3,FN2 .... stb...
Azért az már picit jobb mint az FK8 gumi oldalfal magassága: 73,5 vs 79,5mm.
Én most 245/40 R18-ra lementem, így a 2 cserélendő 20-as gumi árából kijött a 4 db 18-as Másrészről 98mm-lett az gumi oldalfal és ez jótékony hatással lett a használhatóságra. Plusz ET60-ról végre ET33-ra váltottam így végre normálisan állnak a felnik is nem olyan, mintha 2 számmal nagyobb kasztnit építettek volna az autóra.
2018-as Yokohama Advan Slick 250/640 R18 (Zengő Zolis ledobott edzőgumik) még a 370Z-n volt fent 2019-ben nyílt napon. A gyári 20-as diszkófelnik nem ide valók, az utcai gumik áráról már nem is beszélve. Mivel még ismerkedés volt az autóval, úgy voltam vele, hogy ezeket el lehet játszani, nem sajnálom őket. Ez így nagyságrenddel olcsóbb játék. A felnik meg a téli szettem ENKEI felnijei.
PS: Én a gyári 20-as felniket is ledobtam és kapott végre normális ET-vel rendelkező 18-as felniket. Így a budapesti közlekedés sem egy agyrém, sőt kimondottan kellemes lett tőle a futómű. Amúgy láttam az új CTR-en is már csak 19" lett a gyári méret.