HONDA fórum
2024. június 2. vasárnap, 17:01,  Kármen, Anita Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: balczo 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 83 | 82 | 81 | 80 | 79 | 78 | 77 | 76 | 75 | 74 | 73 | 72 | 71 | 70 | 69 | 68 | 67 | vége >> 

Téma információk

Honda Jazz típushibák

honda jazz rádió szerelő
#3768 madskillz +  2019. április 19. 11:01:44    ‹›   →  ↑  0 | rejt
kiégett a féklámpa izzóm.

az egyik érdekesség, hogy a pótféklámpáé is. (illetve tegnap szólt egy bringás, hogy a három féklámpám közül csak egy világit)



most nézem, hogy milyet vegyek és látom, hogy a jobb hátsó lámpában alul is van egy izzó, a bal oldaliban meg le van dugózva az a lámparász és nincs is nyilván hozzá vezeték.
szerintem nincs ködkövetőm, vagy igen és ez az lenne?
2019. április 19. 13:05:17: megválaszolva Kázmér +  által, → #3769 

#3767 grego +  2019. április 14. 15:18:00    ‹›   →  ↑  +4 | rejt
132 ezer km után kicseréltük a gyári gátlókat gyári újra. Ég és föld az autó. Lehet rallizni :D
2019. június 26. 19:58:36: megválaszolva madskillz +  által, → #3790 

#3766 Yakumo +  2019. április 14. 10:48:33 re: #3764 (ClubberLang 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Azt hiszem értem akkor. [SMIL:/smile2.gif]
(de azért 100% biztos nem vagyok benne, de jó ez így [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif] )

#3765 ClubberLang 0  2019. április 12. 23:05:42 re: #3763 (madskillz + )  ←  ‹›  0 | rejt
kis kíváncsi [SMIL:/smile7.gif]

#3764 ClubberLang 0  2019. április 12. 23:03:38 re: #3762 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Bocs, most vagyok csak gép előtt - melóztam.
Az első kérdésedre: a magyar nyelv minden finomsága előjött + feldobtam a napjukat [SMIL:/szetvert.gif]
A másodikra: szóval egy forintba se - mielőtt elvittem szervizbe (két szerelő), pár hozzáértőbbet megkérdeztem + mentek pár kört az autóval és egybehangzó véleményük az h nincs baja a váltónak.
Minden fokozatból minden fokozatba hiba nélkül megy a váltás.
2019. április 14. 10:48:33: megválaszolva Yakumo +  által, → #3766 

#3763 madskillz +  2019. április 12. 20:48:16 re: #3762 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
sose tudjuk meg :D
2019. április 12. 23:05:42: megválaszolva ClubberLang 0  által, → #3765 

#3762 Yakumo +  2019. április 11. 21:59:47 re: #3761 (ClubberLang 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
[SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

Mit mondtak?^^ De amúgy viccen kívül tényleg érdekelne, hogy mit kellett pontosan cserélni és mennyibe került a művelet?
Gondolom egyes szinkron, de komolyan érdekel, hogy mibe kerül egy ilyen művelet. [SMIL:/smile1.gif]
2019. április 12. 23:03:38: megválaszolva ClubberLang 0  által, → #3764 
2019. április 12. 20:48:16: megválaszolva madskillz +  által, → #3763 

#3761 ClubberLang 0  2019. április 11. 19:53:46    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ma visszakaptam az autót - minden rendben. Kaptam egy alapos fejmosást [SMIL:/szetvert.gif] - mert megérdemlem
2019. április 11. 21:59:47: megválaszolva Yakumo +  által, → #3762 

#3760 Kázmér +  2019. április 9. 08:31:13 re: #3759 (zolynet + )  ←  ‹›  0 | rejt
De ez nem is néz ki feketének. Olyanra fested, amilyenre akarod. Szép rózsaszínre, női kocsi lesz. [SMIL:/smile2.gif]

#3759 zolynet +  2019. április 9. 07:53:23 re: #3753 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kimondotttan rühellem ezeket a polír+fekete felniket, bocsi.
A felni formája az oké.
2019. április 9. 08:31:13: megválaszolva Kázmér +  által, → #3760 

#3758 madskillz +  2019. április 8. 20:15:07 re: #3755 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
azzal együtt 8000 :D

#3757 Tonx +  2019. április 8. 11:47:00 re: #3744 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Annyira azért nem kényes egyik motor sem az olajhiányra hogy 1-2 másodperc alatt beálljon. A volt ESi civicemmel jártam úgy hogy nyélgázon 3ban közelítettem egy falu határához, majd nagyfék és 90-nél vissza 2-be, majd fék tovább nos ott konkrétan világított az olajnyomáslámpa addig amíg le nem léptem a fékről ami bőven 50 alatt volt. Aztán tovább mentem. Másnap olajcserénél kb 1 liter olaj jött le a blokkból. Kapott új olajat és ment tovább minden. Aztán pár hónapra rá azért fel lett újítva a motor, egyedül a hajtókarcsapágyak voltak szétkopva meg a gyűrűk leragadva, de ez a felújítás amúgy is tervben volt.

#3756 [TypeV] +  2019. április 8. 09:32:40 re: #3741 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hasonlóakat én is produkáltam az ACCORD-al annó, szépen blokkolt tőle a kerék.

#3755 Kázmér +  2019. április 8. 09:25:18 re: #3754 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt hittem kompletten autóval együtt. Mert úgy érdekelne is. [SMIL:/smile2.gif]
2019. április 8. 20:15:07: megválaszolva madskillz +  által, → #3758 

#3754 madskillz +  2019. április 7. 22:27:40 re: #3753 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
500 font. gumival.
2019. április 8. 09:25:18: megválaszolva Kázmér +  által, → #3755 

#3753 Kázmér +  2019. április 7. 22:04:41 re: #3713 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na itt a felni, amiről hablatyoltam, csak nem jutott eszembe, h az az SI felnije.
Nekem ez a telitalálat:







[SMIL:/smile10.gif]

2019. április 9. 07:53:23: megválaszolva zolynet +  által, → #3759 
2019. április 7. 22:27:40: megválaszolva madskillz +  által, → #3754 

#3752 kofi2 +  2019. április 6. 18:30:18    ‹›  +5 | rejt
Mindenre is! [SMIL:/smile2.gif]

Link

#3751 KawaBazsy 0  2019. április 6. 12:25:58 re: #3750 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Majd ha eccer veszek egy VTI-t.. :-) A Fityó váltója marha rövid, sztem 2-ban ha megy 60-at.

#3750 grego +  2019. április 6. 11:58:54 re: #3749 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
50-60 km/h körül érdemes tiltásig :D
2019. április 6. 12:25:58: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #3751 

#3749 KawaBazsy 0  2019. április 6. 11:30:50 re: #3748 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez nem is hülyeség, ezentúl 1-be kapcsolás előtt gázt adok. :-)
2019. április 6. 11:58:54: megválaszolva grego +  által, → #3750 

#3748 grego +  2019. április 6. 11:06:45 re: #3747 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha gázpedállal felpörgeted a motort oda ahova kell akkor még kuplung nélkül is bemegy bármelyik fokozatba :D
2019. április 6. 11:30:50: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #3749 

#3747 Yakumo +  2019. április 6. 07:53:07 re: #3746 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"Kevés váltó mondhatja ezt el magáról"

Azért ezt sem véletlenül mondja és ne felejtsük el, hogy ez egy Sport változat azért. De azért itt is fennáll a kérdés, hogy persze bírja 40-nél az egyest, oké, de meddig? (nem véletlen, hogy ilyen autóknál (és másnál is) az egyes száll el legtöbb esetben, mert szétgyakják)
2019. április 6. 11:06:45: megválaszolva grego +  által, → #3748 

#3746 KawaBazsy 0  2019. április 6. 07:45:22 re: #3736 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A hegyesebb motoroknál márpedig kénytelen az ember néha 1-et szúrni, ahogy Winkler is, 6.40-nél. :-)


2019. április 6. 07:53:07: megválaszolva Yakumo +  által, → #3747 

#3745 Yakumo +  2019. április 5. 23:43:00 re: #3743 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja, amúgy szerintem pakolj át majd légyszi minket a Szerviz topicba vagy ahová jónak látod, mert szét'asszuk itt a Jazz topic-ot..... [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

Nem mintha pörögne persze, de azért mégis [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

#3744 Yakumo +  2019. április 5. 23:38:21 re: #3743 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, ezt az adatot én is tudom, ezért is volt furcsa, hogy az egyik CTR-emnél (fehér Skunk2, volt is nálad ;) ) 9000-ig ki volt engedve a fordulat miközben nem lett cserélve az olajszivattyúja....
(nem is erőltettem éppen ezért a 9000-rig való kihúzatást....)

Nálad szerencsére ugye ez nagyon rövid idő volt csak, hogy túllépte (gondolom rögtön kuplung be, így vissza tudott esni a fordulat, majd váltás feljebb) így kibírta^^ Mondjuk abban a pillanatban NEM szállított elég olajat, az biztos, de annyi idő alatt nem lett dugattyú szorulás vagy beégés [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/mosoly.gif]
2019. április 8. 11:47:00: megválaszolva Tonx +  által, → #3757 

#3743 grego +  2019. április 5. 23:28:22 re: #3742 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
2-ben 90 a vége. Bevallom ezt négy alkalommal követtem el a 8 év alatt, egyszer pont logoltam a Hondatával is :D 10600-at leforogta a motor ami úgy 0.4 sec-ig tartott :D
Ezzel ugye az a baj, hogy az olajszivattyú 8600 rpm felett kavitálni kezd, szóval izé....
2019. április 5. 23:43:00: megválaszolva Yakumo +  által, → #3745 
2019. április 5. 23:38:21: megválaszolva Yakumo +  által, → #3744 


2019. április 5. 23:30: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#3742 Yakumo +  2019. április 5. 23:25:58 re: #3741 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kettesben ugye olyan 90-100-nál tilt az EP3, ha 130-al mentél, azt még azért tényleg kibírja mind a motor mind a váltó bár biztos kaptál egy baráti "rev-limit" felbőgést a várt helyett. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]

szerk: Egyszer pont bent voltam Szallerbeck-nél és bent állt hátul egy Integra, aminél kikönyököltek a hajtókarok, kuka volt szegény.
Kérdeztem mi történt, azt mondták a szerelők, hogy 5-ös helyett valahogy emberünk rakott egy egyest kanyarban.... [SMIL:/szetvert.gif] Biztos nem egy széria váltó volt benne, így megtehette ezt, csakhogy azt a fordulatot, amit hirtelen kapott a blokk, azt már tényleg nem bírta és egyszerűen szétszállt. Mondjuk az nem csoda. (csúnyán ki is pördült persze, telibevert egy fát az oldalával, de az ember kiszállt belőle és még be is tudta csukni az ajtót.... [SMIL:/szetvert.gif] )
2019. április 5. 23:28:22: megválaszolva grego +  által, → #3743 


2019. április 5. 23:30: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#3741 grego +  2019. április 5. 23:19:00 re: #3740 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát én az EP3-at 130-nál húztam 4 helyett 2-be. Semmi baja nem lett se a motornak se a váltónak :D
2019. április 8. 09:32:40: megválaszolva [TypeV] +  által, → #3756 
2019. április 5. 23:25:58: megválaszolva Yakumo +  által, → #3742 

#3740 madskillz +  2019. április 5. 23:18:08 re: #3739 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
gondolom, hogy nem 10nél, ha kikönyökölt a váltó :D
2019. április 5. 23:19:00: megválaszolva grego +  által, → #3741 

#3739 grego +  2019. április 5. 23:03:28 re: #3738 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó de 200-nál tette oda? :D
2019. április 5. 23:18:08: megválaszolva madskillz +  által, → #3740 

#3738 madskillz +  2019. április 5. 23:01:37 re: #3737 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
pont egy két napja mesélték a kollégák, hogy volt valamelyik porsche bemutatója és a bmw vezére véletlenül 6osból 1esbe tette... kuka lett a zsirúj váltó :D
2019. április 5. 23:03:28: megválaszolva grego +  által, → #3739 

#3737 Yakumo +  2019. április 5. 22:46:50 re: #3734 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezek szerint volt eszük és direkt nem engedi be a szinkron olyankor 1-be a CTR-nél. (gondolom a tripla szinkronnal bemenne, csak nem engedi) Ez így van rendjén szerintem. Az ember ne b*ssza szét. (mert ott azért lenne erő, ami odavághatná, ha ráengedi az ember)

A Jazz-nél meg ezzel nem foglalkoztak, beesik szépen, de ugye az a kérdés, hogy meddig. Mert ilyenkor ugye erősen használva van a szinkron. Ha meg az ember rendesen vált, akkor meg "örök életű" a szinkrongyűrű. Szerintem ennyi, nem bonyolult a dolog.
2019. április 5. 23:01:37: megválaszolva madskillz +  által, → #3738 

#3736 grego +  2019. április 5. 22:42:42 re: #3735 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Mert ez a tapasztalatom :D Gondolom olyan nagy a fordulatszám különbség a két tengely között hogy nem szereti. De mondom, Jazz szépen beveszi, CTR-t nem lehet erőltetés nélkül betenni. Lehet nem véletlen.
2019. április 6. 07:45:22: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #3746 

#3735 KawaBazsy 0  2019. április 5. 22:40:49 re: #3731 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Oké, s miért nem? Yaku amúgy azt írta, h nem szinkron sebesség az 1, én ilyet még nem hallottam..
A Fiestánál szoktam egyet szúrni gurulva, mer nincs benne se kettős tömegű, se változó geos turbo, s így nem szeret 2E fordulat alatt lenni a diesel motor. Az meg nem mindig van meg, amikor elsőbbséget kell adni, s lassan gurulok, h körülnézzek.
2019. április 5. 22:42:42: megválaszolva grego +  által, → #3736 

#3734 grego +  2019. április 5. 22:37:52 re: #3732 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
CTR-nél hiába tripla szinkron, be se megy az 1-be ha gurul az autó. Vagy lehet hogy bemenne ha erőltetném de nincs kedvem szétcseszni :D
Jazzemnél viszont szépen bemegy gond nélkül.
2019. április 5. 22:46:50: megválaszolva Yakumo +  által, → #3737 


2019. április 5. 22:38: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#3733 Yakumo +  2019. április 5. 22:36:35 re: #3731 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na, akkor megnyugodtam, "még szerencse" hogy így volt..... [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]

#3732 Yakumo +  2019. április 5. 22:35:05 re: #3730 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Annál legyen is, de nem hiszem, hogy egy Jazz-nél ugyanez a helyzet, ugye?
Ha ott erőlteted a szinkrongyűrűt folyamatos egyes vissza váltásokkal menet közben, az be fog halni, nehogy már megmagyarázzuk, hogy nem, mert menten beszarok.
2019. április 5. 22:37:52: megválaszolva grego +  által, → #3734 

#3731 grego +  2019. április 5. 22:34:07 re: #3728 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ettől függetlenül guruló autónál 1-be rakni nem szerencsés. Egyik Hondám se szerette. Gázzal kellett játszani hogy becsússzon.
2019. április 5. 22:40:49: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #3735 
2019. április 5. 22:36:35: megválaszolva Yakumo +  által, → #3733 

#3730 grego +  2019. április 5. 22:29:48 re: #3726 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
FK2 és FK8 CTR-ben az 1-2 tripla, 3-4 dupla, 5-6 szimpla szinkronos. Ráadásul carbon.
2019. április 5. 22:35:05: megválaszolva Yakumo +  által, → #3732 

#3729 KawaBazsy 0  2019. április 5. 22:29:23 re: #3727 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
A Barkas váltó amúgy tényleg olyan volt, h ha egy kicsit gurult, s úgy raktad üresbe, cserélhettél váltót.

#3728 KawaBazsy 0  2019. április 5. 22:28:00 re: #3726 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Suzukinál is..

"Fontos változás, hogy a régi ötfokozatú váltót hatfokozatúra cserélték, amit kisebb átalakításokkal (az egyes és a kettes is triplán szinkronizált) az SX4 dízelből vették át."
2019. április 5. 22:34:07: megválaszolva grego +  által, → #3731 

#3727 Yakumo +  2019. április 5. 22:27:50 re: #3726 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hagyjuk. ( [SMIL:/szetvert.gif] )
2019. április 5. 22:29:23: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #3729 

#3726 KawaBazsy 0  2019. április 5. 22:24:13 re: #3725 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mindegyik sebességi fokozat szinkronizálva van, jobb helyen az első 3 duplán, de olyat is hallottam, tán a Boxsternél, h triplán..
2019. április 5. 22:29:48: megválaszolva grego +  által, → #3730 
2019. április 5. 22:28:00: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #3728 
2019. április 5. 22:27:50: megválaszolva Yakumo +  által, → #3727 

#3725 Yakumo +  2019. április 5. 22:21:17 re: #3723 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Most ezt nem értem. A kettes szinkron sebesség, azt rakhatod is gurulás (menet) közben......... Beb*szna, ha nem tehetnéd.
2019. április 5. 22:24:13: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #3726 

#3724 Yakumo +  2019. április 5. 22:19:14 re: #3722 (ClubberLang 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Jó, abban csak vicceltem egy kicsit, csak kijött belőlem, mert azért 1-est rakni simán guruló autónál, az egy kicsit szíven ütött, hogy őszinte legyek^^ [SMIL:/szetvert.gif]
Én sem vagyok persze szent és nem várom meg mindig, hogy az autó teljesen megálljon, amikor egybe teszem, (amit amúgy úgy kellene) de azért bőven nem 10-20km/h-s sebességnél, mert az a legjobb út, hogy az ember elb*ssza a váltót^^ Fékezek, már épp megállok, akkor finoman rányomok előre és hagyom, hogy magától beessen egybe, akkor sem erőltetem. Ezzel a módszerrel pontosan lehet érezni, hogy mikor működik normálisan a szinkrongyűrű, másképpen az ember csak "áterőlteti" rajta a kapcsolást és gyakja szépen szét.

Az 1-es meg a rüki ugye nem szinkron sebességek. (magyarán nem pakolható menet közben)
Ezért van a szinkrongyűrű, hogy mégis be lehessen ezeket rakni, de attól még nem arra szolgálnak, hogy ezt menet közben tegye meg az ember. (a rükvercnél nincsen is olyan, hogy berakod simán menet közben, mert recseg mint az állat, ez is azért van, hogy még véletlenül se rakd be menet közben)
Ha nem lenne ez a gyűrű, akkor az 1-est álló autónál se tudnád berakni. (a rükvercről nem is beszélve)

Kivételt csak a direkt erre a célra gyártott versenycélú váltók képeznek, amiknél be lehet az egyest is pakolni ha az kell hogy kihúzzon egy-egy kanyarból, de azok teljesen mások mint a normál utcai váltók. [SMIL:/mosoly.gif]

#3723 KawaBazsy 0  2019. április 5. 21:59:03 re: #3719 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Miért nyírja ki?? Kettőbe is gurulás közben rakom a váltót..
2019. április 5. 22:21:17: megválaszolva Yakumo +  által, → #3725 

#3722 ClubberLang 0  2019. április 5. 21:57:34 re: #3721 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Köszönöm még egyszer.
Automata váltós autóm akkor lesz, ha veszek Priust [SMIL:/szetvert.gif]
2019. április 5. 22:19:14: megválaszolva Yakumo +  által, → #3724 

#3721 Yakumo +  2019. április 5. 21:47:56 re: #3720 (ClubberLang 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt sajnos nem tudom megmondani, mert konkrét szervizes tapasztalatom az még nincsen szinkrongyűrű cserével.
7gen Civic-nél volt csak eddig váltószerelésem, de annak gyárilag volt gyenge a váltója, így 160.000 környékén elszállt benne a lendkerék (ha jól emlékszem az volt a baj, de lehet nyelescsapágy) ezért így beremegett az autó terhelésnél/haladásnál.

De az nem szinkrongyűrű volt, azt biztosra tudom.

Remélem jön valaki, akinek volt ilyen cseréje és megmondja! [SMIL:/mosoly.gif]
2019. április 5. 21:57:34: megválaszolva ClubberLang 0  által, → #3722 

#3720 ClubberLang 0  2019. április 5. 21:24:36 re: #3719 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi.
A sebesség kevesebb volt, mint 10km/h. Szóval ezt benéztem.
Mennyi lehet ennek időbeli javítási ideje és ktsg-e?
2019. április 5. 21:47:56: megválaszolva Yakumo +  által, → #3721 

#3719 Yakumo +  2019. április 5. 20:50:24 re: #3718 (ClubberLang 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha így használod a váltót (még gurulsz, amikor 1-be pakolod) akkor az törvényszerűen kinyírja a szinkrongyűrűt.

Az oktatók se véletlenül tanítják azt, hogy 1-est csak álló autónál pakolj.
Automata váltón gondolkodtál már? ( [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif] )

De a lényeg, hogy ja, bizony ez szinkrongyűrű lesz, de nem véletlenül.....
2019. április 5. 21:59:03: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #3723 
2019. április 5. 21:24:36: megválaszolva ClubberLang 0  által, → #3720 

 << eleje | 83 | 82 | 81 | 80 | 79 | 78 | 77 | 76 | 75 | 74 | 73 | 72 | 71 | 70 | 69 | 68 | 67 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.39, 0.61, 0.57
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.066 mp, 9 query