Az hagyján, hogy a motor kevés, de hogy milyen borzasztó alulkormányzott, az már felháborít
Kb 1 hónapja az asszony Jazzével járok dolgozni. Tiszafüred és Abádszalók között a “derzsi” kanyarokban adok neki minden nap Aki volt anno az abádszalóki Honda talin tudja melyik kanyarokról beszélek
Nyílván jobb időt fut majd a civic. Itt a lényeg az, hogy bevállalósabb volt a Renault (többek között a Mini és a Vw is ! ) és csinált egy hétvégi csapatóst amibe beülsz és mehetsz a ringre. Nem kell futomű, fék, gumi...könnyítéssel foglalkozni.
A honda nem tudom mi az anyjának nem ment bele jobban ha már kidobta a klimát és a zenét, de a hátsó ülés és egyebeke benne maradtak. Azt nekem senki ne mondja hogy de így a hondával a család....LÓF@SZT! Család ma már nem tud zene és klima nélkül élni! Biztosan elmennék a családdal egy olyan civiccel, hogy aztán egész úton nyüszüljön mindenki!
Nyugodtan csinálhatta volna a Honda azt amit a Renault. Persze jönnek majd, hogy de Én is ki tudom pakolni. Igen ki! Jó páran nem rettennénk el tőle. DE van aki ennyi pénzért egy olyan kész autót akar amivel nem kell szarakodni, csak beleül és üti.
Mind emellett Én és még sokan mások biztos Civic mellett tennénk le a voksuknkat és inkább a Renault különbözetéből megvennénk a jobb gumit, futóművet, betétet....stb. amivel már biztosan jóval komolyabb időre képes mint a Renault.
suzuka-ban 5,8km-en az FK8 LM adott 1,5mp-et az rs trophy-r-nek...(úgy hogy csak 47kg könnyebb az alapmodelltől...)
a ringen 20,8km-en nagyon meglepne ha nem menne be 7:40 alá bőven...
akkor gondolom az majd minden narratívát felülír...
ja bocs nem...
mert akkor sincs benne ohlins futómű, meg szar hogy nem tudod betenni hátra a versenygumikat...
mert az nagyon hard...
a megan rs-ből nem tudom mennyit adnak el...
de látatlanban sztem kerekítési hiba az FK8-hoz képest...
Nem vagyok Renault berenc, de szerintem ez a Honda reszereol egy rossz vicc. (Ezt ugy mondom, hogy Hondam van es szeretem)
Osszehasonlitva a korabbi Megane RS Throphy-R-el es a Megane R26R-el ez sehol sincs.
Az altalanos hot-hatch mezonyben (nem a limitalt kulonkiadasokra gondolok) kb. mindig a nemzetkozi osszehasonlitasokban a Renault vegez rendre az elso helyen, vegre villanthatna a Honda is valamit.
Most lehet itt mondani azt, hogy a Renault sz@r francia meg cisigazabalo stb. es, hogy szethullik, de az eloszo Megane RS egy nagyon megbizhato es tartos auto lett.
A Limited Edition osszehasonlitva akar a korabbi Throphy-R-el elegge verszegeny, persze ez az en velemenyem.
Én nem vagyok egy nagy motor igényű, de az 1.4 már a 8gen-ben is kicsit kevés volt.
A 7gen-ben szerintem még pont határ volt, (mások szerint abban is kevés volt mondjuk) abban elég volt, én tökéletesen el voltam vele, de a 8gen-től már "feljön" az autóra 1-200 plusz kiló, (vagy több) ahhoz ezért inkább az 1.8 a megfelelő belépő motor.
A 9gen-ről konkrétan nem tudok, de az se lett könnyebb, az biztos.^^
Ismerős autós újságírónál volt ez a Megane. Azt mondta nem ér annyit amennyibe kerül. Ő is kb. ugyan úgy nyilatkozott, ahogy a totalcar-os figura. Utcán botrány kemény már-már zavaró (átlag embernek). Váltókar botrány.
Utcára élhetőbb a Ctr, de pályán sem rosszabb sokkal. Ha jól emlékszem ő 1:23-t futott vele Euron.
Amit tisztelek a Renault-ban, hogy egyáltalán meglépte. Hátsó ülés nélküli, állítható futomű...stb. Ez clubsport. Ehhez képest a honda könnyített verziója lóf@sz.
Ezt a merészséget hiányolom én ma már a hondánál (meg amúgy a japán autoiparnál). Ez a szomorú, hogy a csigazabálók akik egykor oly "puhák" voltak mára már megszorongatják a Hondát.
Persze értem én a bevétel, meg hát ez biztos bukó a Renaultnak, de akkor el kell engedni a sportos vénát és nem kell Type-R.
NSX sem lett akkora bumm mint ahogy szerették volna. Kokain árban kapsz egy sár nehéz NASA technikát, ami kb. semmire se jó igazán.
Főleg szöveg legyen, ahol tudok gyorsan átlapozni is, ha az a rész nem érdekel, s elég bele pár rövid video a hangjáról, érdekesebb részeiről, ilyesmi..
Általában én is a cikkeket preferálom, de egy olyan témánál, mint az autók, szerintem abszolút van létjogosultsága a videóknak. Számomra inkább az a bosszantó, hogy mennyit esett a minőség a videós tartalmaknál az elmúlt években. A TC például - szerintem - teljesen vállalható anyagokat készített még a kezdeti időszakban is, volt benne valami eredetiség, de az elmúlt pár évben, főleg az újabb kollégáktól jöttek ki olyan videók, hogy egyszerűen lehetetlen volt fél percnél tovább nézni, mert elkapott a szekunder szégyen.
És talált a totalcar egy értelmes, hallgatható autós-riportert... el sem hiszem.
Először megláttam, hogy a Vályi lesz így madártávlatból, és már el sem akartam indítani, de szerencsére nem.
Mostanaban jokat mosolygok, hogy a jelenlegi CTR-bol jon ilyen meg olyan "diszkos" valtozat mas a szin plussz egy kopoltyu vagy navi stb. persze valakinek ez biztos sokat szamit, de a Civic Type-R-nel az R nem a Racing-et jelenti?
Megy a nagy duma, hogy a legujabb valtozatnal mas a kerekdoles vagy valami hasonlo fantasztikus marketing duma addig a Renault meglepi ujra azt amit en szemely szerint hianyolok a Hondatol az uj Megane RS Throphy-R.
Mindannyian tudjuk ezt sem most talata ki a Renault mert a multban is volt mar ketszer is Throphy-R valtozat, miert nem tud a Honda egy hasnonlo kivanatos ikonnal eloallni pl. azoknak akik az igazi CTR vonalat keresik OE kontosben, vilag szinten lazan el tudnanak adni beloe mondjuk 5000db-ot nem csak 500-at ezzel is novelve a Type-R rajongotaborat.
Tudod, hogy nem is olyan régen "vesztettem el" egy szintén fehér EP3-mat, így k*rvamód tetszik a Tiéd is, főleg, hogy ilyen szépen és gyorsan meg lett alkotva, de egy kérésem lenne, ha szabad:
NAGYOBB képeket IS rakjál fel róla, ne csak ezeket a bélyegeket légyszi. Köszönöm! ( )
De mind rendelésre jött. Csak úgy szalon nem rendelhetett. Az új kék egy barátom rokonáé lesz. Az első kék nem tudom kié, de volt már ilyen a történelemben aki 4 hónapig parkoltatta a kocsit a szalonban mert neki nem volt sürgős
A fekete meg nemrég tört össze az M0-án ha jól tudom. De menthető.
De ezek nem rendelésre jöttek? Hogy-hogy nem vitte még el az előző kéket az új tulaj? Már két hete ott van. Én majd kiugranék a bőrömből, csak vihessem már.......
Meg van bennt egy fekete is, bár az már kissé összetörve......
Inkabb Ausztria, ha lemeszelnek megsem fizetsz egy irrealisan hatalmas osszeget es az etteremben sem "rabolnaki ki" amikor meglatod a szamlat.
Plussz az okos tiroliak utan egesz Svajcban terveznek egy dB hangkorlatozast ami ellen a svajci motorosok szovetsege elkezdett lazadni, de minek, ha a sebbesseg korlatozasokat ugy is be "kell" tartani?
Legalabb a motoros turistak egy nagy reszet ki-X-hetik. https://totalbike.hu/hirek/2020/07/07/svajcban_is_a_motorok_h
angereje_a_tema/