Sziasztok! 6.gen 1.5-ös civic mtoorfelújításán átesett már valaki magas olajfogyasztás okán? Tudom, több tényezős a dolog, hogy mennyi mindent kell ezért felújítani, de érdekelnének a tapasztalatok, illetve jó szaki ajánlását is elfogadnám Budapesten.
Köszi!
Arra gondolok, az 1339 ccm-re. Viszont annyit hibáztam, hogy én a 2016-tól gyártott Jazzre mondtam, hogy nem túl combos, abban meg már nem ez a motor van.
A lényeg, hogy az 1339 ccm I-Vtec motor a Civic-ben siralmas, próbáltam 9 gent.
A Jazz (2008-2013) ugyanezzel 11 mp körül van 100-on, ez meg 13...
En egyenlöre nem erzek jelentös különbseget... Nem raz, nem üt es a magassaga (az relativ) nekem bejön... Hala van összehasonlitasi alapom. Nem olyan regen meg 8.gen, 9gen is volt a csaladnal, igy böven erzem a lenyeges külömbsegeket... Feltem ettöl az Autot-tol.. Nekem meg soha nem volt ennyire erös, es jol felszerelt Hondan. De egyre jobban elvezem a vezeteset... Szoval En elegedett vagyok... es ez a Lenyeg...
Legyen igazad.
1 hónapnyi szopóroller után kivetették velem.
Amit valahol nem is bánok,mert rettentő rossz volt a magyar utakon a használata.
Mondjuk,lehet az miatt is volt,hogy az előző tulaj csak a rugókat cserélte,mást nem.
Ütött minden kis szar úthibán,+azon rettegtem mikor hol ér le az eleje.
Egy kicsit magasabb kapubejáró probléma volt vele.
Idegen városokban vert a víz ,mikor jön szembe egy nagyobb fekvőrendőr.
Pedig papíron -20mm volt csak.
Na mondjuk ez az amit soha nem fogok megérteni, miért drágább egy kicsontozott CTR , mint a jól felszerelt?
Azért mert a soron a multimédiás, hangszigetelős és klimás fiúknak cigi szünet van amig az a pár darab átfut?
Én akartam venni. A kereskedő csak mosolygott, odaadta a kulcsot és azt mondta vigyem ki a pályára. Nem volt kérdés mikor visszajöttem.
Üresen, (a tank is) 1 személlyel (70kg) 100ig még volt valami gyorsulás féle, aztán 125ig elszenvedte magát, onnan a 135 volt vagy 5 perc, tovább nem kínoztam.
Maximum városba de csak akkor ha semmi nem sietős.
Fent volt hahu-n egy jó ideig nemrég egy kék FK8 elég drágán kb 5000 km.-vel.
Tud valaki róla valamit, esetleg megnézte valaki? Elég sok ideig volt hirdetve...
egy profi menedzsment mindig pont annyit fog beletenni amivel még egy kicsit jobb tud lenni a konkurenciánál...
de nem feltétlenül sokkal többet...
mert csökkenti a progesszív fejlődés lehetőségét ha az egyes fejlesztési lépések túl nagyok...(másrészt növeli a ktg-et)
ergo a következő szint eredményének az elérése fajlagosan nagyobb erőforrás szükségletet igényel...
(most ebből a szempontból tökmindegy lesz e következő CTR egyáltalán...ez egy elvi kérdés...)
összességében piacképest terméket kell készíteni ami éppen jobb mint a konkurencia még elfogadható áron és nem hobbi projektet...amit senki nem fizet meg...
minek erőlködjenek ha a az FK8 egy minimális súlycsökkentéssel is jobbat fog tudni menni...?
valószinű a civic platform "technológiailag jobb csomag" már alapból...
biztos ki tudnának pakolni az FK8-ból még 100-120kg-ot...
meg belerakni milliós ohlins futóművet, milliós akrapovic kupofogóval...
amivel további mp-eket nyernének...
csak éppen minek...
mikor pont elég 1mp-el jobb időt menni...
egyébként az FK8 LM ára nem ismert hivatalosan, de vélhetően 16-18millió Ft körül lesz majd így is....