Szerintem a 9 gen volt a mélyrepülés dizájnügyileg. Az FL valamelyest segített az orr részen, de a többin sajna nem (pl kerékjárati ívek, hátsó rész).
Amennyire koherens volt az 8g, mind a 3d-5d, és a 4d is, annyira szétesett- ötlettelen lett az utód.
Elképzelem, hogy mit izzadhattak, a 9 gen tervezésekor.
Szerintem az volt a gond, hogy mivel ki kellett jönni az új generációval, ezért hozzá kellett nyúlni a 8 genhez. Viszont olcsón kellett csinálni, mivel ugyanarra építkeztek amire a 8 gen. Ezért kicsit kockásították a 8 gen vonalait, aztán létrejött a 9 gen.
Hálisten a 10 gennél, az alapoktól újrakezdhették, nem voltak ilyen kötöttségek.
9 gen Civicből szvsz az FL sokkal jobban néz ki, a NFL -nek ez a fekete maszk alatti rész nem túl szép, a menetfény meg bazári led csík a lökösben. Egy sötét színen még nem is annyira feltűnőek ezek.
A FL -nek sokkal szebb a fényszórója, az abba épített menetfény...
Nem beszélve a hátuljáról, az is sokkal jobb a kis spoiler szerű hátsó résszel és a lámpák is modernebbek.
Ha lenne időm visszakeresném, h mit mondtál a 9. gen-re, amikor megjelent!!!
De keresnem sem kell, ismerlek már annyira, h tudom mit mondtál annak idején.....
nem, mert alapvetően nem a ragasztó tartja...
itt látszik, hogy olyan a design, hogy van egy alsó része ami visszafordul alulra a gyári szárnyra...
így a ragasztó alapvetően nem teherviselő elem...csak stabilizál...
ezen nem működik mert az si gyári spoilere alapból is más mint az fk7/fk8...
de az fk7/fk8-on a lámpa folytatásának tűnik, így sokkal inkább illeszkedik a desighoz...
más értelmes megoldást nem láttam még...
Nekem az a bajom a sport line szarnnyal, hogy nem igazan koveti a kaszni vonalat.
Az alapotlet nem rossz, de en ennyire nem huztam volna szelesre. Illetve a szeleken en nem cucskot csinaltam volna, hanem egy egyenes vonalall kotottem voltna oszze a szarny key sikjat.
engem a kábel és a siri szivatott...(ez utóbbi le volt tiltva...)
az amerikaiak panaszkodtak az iphone-ra is...hogy túlmelegszik a telefon carplay alatt és kikapcsol...
én nem tapasztaltam...
belőttem az apple carplayt...(iphone11pro, ios latest update)
az fk2 v fk8 találkozón is kérdés volt...ha valakit érint...
igaz ez a 2020-as modell, de gondolom a korábbiakon is hasonlóak...
letölteni semmit nem kell hozzá...(legalábbis iphone-on...)
ahhoz, hogy csatlakozni lehessen...
a siri-nek aktívnak kell lennie...(!) enélkül nem jelenik meg a settings-carplay menüpont...
illetve a settings-screen time-content and privace restrictions-nak ki kell kapcsolva lennie...
ha enélkül sem látja a carplay kompatibilis eszközök között akkor a kábel a "hibás"...(a gyári apple kábellel nekem sem látta...de lecseréltem egy utángyártottra, azóta 10/10-szer látja...)
ki kell cserélni és utána felajánlja a csatlakozást a központi kijelzőn...
kb ennyi...
alapvetően a szárny csinálja meg a színházat...
ha nem lenne a 20-as fehér felni (ami optikailag nagyít a kereken), akkor nagyon kevesen vennék észre, mit is látnak...
ragaszd felül...
nekem is így van... ilyennel... lényeg hogy 6mm-es legyen, az szépen takarja, de még nem lóg ki a csatornából...mintha gyári lenne...
ha meg nem tetszik lehúzod...és ott a gyári piros...
most raktam fel a vtec turbo-t is...+5le helyből...
kösz...
nincsenek...se felnin, se a lip-eken se küszöbökön...
szárny levéve...lyukak leragasztva...
üléseken full cover...
még a type r feliratok megvannak, de azok is le lesznek feketére sötétítve...
Egy barátom ismerőse eladta a tizen X éves autóját. Mesélte, hogy a vevő 3 nap után visszacsörgött és megkérdezte, hogy mi az a penetráns ,elviselhetetlen szag amit nem tud a kocsiból sehogy se kiszellőztetni Az eladó csak ennyit mondott: "az kérem makacs fingszag"
És ezzel elköszöntek.Szerintem új ülést vett azóta az k élet