Apropó, most veszem csak észre.. de furi, hogy visszarakták a hátsó ajtókra a wartburg kilincset.... olyan szépen elrejtették az ablak keretnél a 9gen-nél... most meg vissza....
Szemely szerint a Type-R az a Racing-re hajaz, akinek puhabb futomu vagy halkabb nem csorgo zorgo auto kell az ne vegyen Type-R-t a mostani Type-R modellek amugy is joval puhabbak arnyekuk regi onmaguknak mint ahonnan a Honda elindult a Type-R feelingel anno, de a piac a mai vasarlok ezt az elpuhulast "keri" sajnos.
Nem kell ahoz sok loero, hogy jol erezd magadat egy autoban az osszkep az ami valamit egessze kovacsol.
Nekem egy rendes igazi nagybetus TYPE-R az ITR, az egy rendes sportmodell nem veletlen, hogy minden autobuzi magazain bevalasztja a top 3-ba amikor a legjobb fronthajtasu hothatchet keresik az elmenyfaktor kategoriaban, nem mellesleg keves fronthajtasu autoban volt valaha is rendes LSD gyarilag talan a Ford RS modellei kilognak a sorbol.
Azonban a vilag valtozik, mar nincsenek szabalyok torvenszerusegek ertekek, a hagyomanyok a homalyba vesznek, minden relativ mindenre jon a kifogas elfogadas megalkuvas
Sper nélkül nem lehetne vele autozni. 280 Le lehet kb. Van rola egy dyno mérés ott 265 le volt,de az csak a papirok miatt kellett ,akkor gyàri kipufogo rendszer volt rajta. Azota komplett mugen rendszer és uj programozàs.
Én imàdom mindketött. kb. mindkettö ugyanannyiba is van ,az ep3 kicsivel többe. Multkor feltette valaki a nagy kérdést melyiket szeretem jobban és melyiket adnàm oda hamarabb.Nemtudom megmondani. FN2 jobb lenne a hétköznapokra ,fehérben amugy is ritka ,föleg ilyen àllapotban ,kevés km-rel.
Az ülései is jok ,sokkal modernebb auto mint az ep3.
Az EP3 ,viszont màr ritkàbb ,föleg ilyen szép àllapotban kevés km-rel.
Aztàn az ep3-ba van munkàm is ,festés és ami hozzà tartozik,aprosàgok.
Meg az EP3 még Kompresszoros is ,ràadàsul hivatalosan.
Az EP3 patog ,csörög ,zörög az fn2-hez képest ugy érzödik mintha 15 évvel öregebb lenne.
Nemtudom melyiket adnàm oda hamarabb ,valoszinüleg az FN2-t. Ha meg az asszony is szavazna akkor az EP3-at , ö rajong az FN2-ért
Az FK8-at meg amugy lehet elcserélném egy FK2 SE-re + egy CW ITR-re ,ami nagyon szép àllapotu
Ahogyan itt egyszer (vagy többször) tanult kollégánk Dózer is mondta: Az FN2 egy jobb autó, de az EP3 meg egy jobb élményautó.
Nekem 3 EP3-mam is volt és nagyon egyetértek ezzel. FN2 ugyan kimaradt, de tudom, hogy az már tényleg sokat "tompít" a nyersebb élményen, de tény, hogy jobban össze van rakva.
És igaz, hogy az EP3-ból hiányzik az LSD, (mondjuk az FN2-nél is csak a Championship White-ban van gyárilag) de ha valaki veszi a fáradságot/pénzt és rak(at) bele, akkor az aztán tényleg NAGYON ütőssé teszi az EP3-mat, abban a formában szerintem tényleg magasan nyer az FN2-vel szemben élményben. (de amúgy is )
Csak az EP3!!
Az elso es egyben az utolso szivo az europai piacon ami tenyleg Racing volt csak hianyzott belole gyarilag a LSD, az FN2 mar viszalepes, barki kovezzen is meg erte vallalom.
Jut eszembe, X gen. Sz'al voltam a Jazz-el egy finomhangoláson a szerelőnél, s kiderült, h neki is ilyenje vanm ott állt a lakás előtt. Mondtam, h mennyire tetszik az ilyen, nagyméretű tetőablak, erre elmesélte, h vmely este beállt a garázsba, s másnap reggel végig volt repedve, minden külső behatás nélkül.. Kicserélték gariban, de azé' jó lenne, ha ez nem vmi szériahiba volna..
Használ valaki X. gen 4d Civic-en 16 colos felnit (pl. télen)? Olyan jó lenne, ha nem kellene komplett téli szettet cserélnem felnivel, gumival...
A gyári gumimérete 215/50 R17
Fórumon több az 1.5T 5 ajtós.
Sedan elvileg más egy kicsit, a török összeszerelés miatt. Kommentek alapján nem rosszabb, mint az angol.
Előfordul 1-2 hiba, azt majd garanciában javíttatod, ha előjön. Ilyen pl. a bőr, volt akinek elkopott gyorsan, de gariban cserélik azt is. Összességében elég jól kitárgyaltuk már ezt a témát, olvasgass.
Aztán vedd meg az autót és élvezd a vezetést
Próbáltuk, szóval tudom hogy tágas. Inkább az itt lévő tulajok tapasztalatai érdekelnek X-tízezer km után...Mondjuk a csomagtartó nagy de nem nagyon praktikus, azért is szeretném meghagyás a tető box lehetőséget. Demo autóra van ajánlatom 4500km-l, exe, aut, plusz csomagok, bővített gari, nem egész 17e €, szóval azért erőltetem kicsit a szedánt.
ez politika...
az eu-ban az autóipari lobby korábban is kőkeményen akadályozta a "szélesebb körú" vásárlói jog érvényesítést...
(hondától függetlenül...)
Igen, de akkor is csak az adott piacra ami nekem nagyon furcsa.
FK8 USA-ban visszahíváson van benzinszivattyú miatt,
EU-ban meg semmi, holott ugyanaz az autó.