a központi kijelzőre lenézés (carplay/telefon) és annak "baszkurálása" félelmetesen figyelem elterelő...
ezt a saját példámból is érzem, cu3 után az fk8-on a telefon/airplay/kijelző kombó finoman szólva is gáz...
önmagában a touchscreen az autóban egy nettó autóipari zsákutca...(általában, nem csak a hondában, de ott különösen...)
főként az utóbbi 5-8 évben, amióta a fedélzeti rendszerek komplexitása felfoghatatlanul megnőtt...
szabályozói oldalról már régen korlátozni kellett volna...
az pedig, hogy a prémium gyártók most haptic engine-el a valódi gombok nyomásérzetét szimulálják az a parasztvakítás csimborasszója...(ráadásul a mobil telefonokban bebizonyosodott az értelmetlensége...)
A 10gennel az accesories csatira kell dugni. Viszont ahogy alapbol veszed, ugy nem alszik ki az ajtobecsukodas utan, hanem a tavkapcsolojaval kell lekapcsolni.
Végül elhoztam a piros ribit.
Természetesen ez sem mentes a tipushibáktól, de majd megoldom őket.
Dob egy hibakódot, p2a00, vagyis első lambdaszonda. Cserélt már valaki lambdaszondát 1.8 8.genben? Van esetleg valami bevált utángártott szonda ami megbízhatóan működik?
Sok funkciója nincsen, de azért vicc nélkül: leejted a kulcsot este és mondjuk látod. Egy kicsit megvilágítja a talajt is szerintem ahova este kilépsz és így mondjuk kihagyhatod a már emlegetett kutyaszart akár. Ilyesmik.
De ezeken kívül csak Fast&Furious inkább, sokkal nem több, ha tetszik beteszed, ha nem, nem teszed. Kb. mint a nőknél.
Igen, nekem is Rick HondaR-től van az egyik lábteres szettem. A telepítése kb 20p.
Annyi hogy az ő bekötése alapból olyan, hogy autócsukódás után is világít, és a távkapcsolóvak offolod.
Én átkötöttem, így az ajtócsukódás után kialszik.
A kilincseshez eléggé szét kell bontani mindent IS.
Ezek az uj facelift Nike pipàk a tenisz ütön tetszenek.Elöl ahol a radar van azt nem zavarja?? vagy màs a facelift radarja? Néztem amugy de 1000 euro a 2 elsö kettö meg 900 euro a hàtso kettö. Ennyiért ha aranybol lenne se vennék. Majd veszek 4 ilyen kis müanyagot az aliekpresszröl
A labtervilagitas fillerekbol meg van a gyarihoz kepest. Raadasul a legtobb szett p&p csak ra kell dugni az accesoires csatlakozora. A kilincs az kicsit nehezebb.
Sok típusnál alap szín. De ez a veszély nem nagyon fenyeget, mert piros autóm legfeljebb ferrariból lesz.
Egyszer volt egy opel astrám (ez már magában is röhejes), ráadásul még piros is (na ez már együtt botrány), na az a szín is ugyanilyen szar fakulós piros volt.
Bíztam benne hogy csak a japán piros festék szar, mivel eddig csak fakuló piros Accordot és Jazz-t láttam. Angol gyártású piros Civic-et én még nem láttam különösebben fakulni, de az nem azt jelenti hogy nincs
Az accordokon nagyon csúnyán fakul a piros. Szerintem ugyanaz a honda szín és anyag az összes típuson. Közelről nézed, már foltokba rózsaszínek az 5 évnél idősebbek is sajnos...
A honda fényezése sosem volt a jó minőségről híres.
A tükör széria hibájuk. 120 Ft-ból lehet javítani kb.
A klíma az húzósabb, azt jól próbáld ki.... ne sz@pd be, a csak gázzal kell feltölteni dumát.
Igazából 7.gen Accord kombit keresek (benzin-gázost) de nem igazán találok a környéken (Németország).
Aztán a napokban találtam ezt a Civic-et nem tul messze, gázzal, 148 ezerrel.
Egyik tükröt nem hajtja be, és ég a check engine (elvileg a gázt kell ujraprogramozni). Képek alapján nem tűnik egy rosz példánynak és a lejáró műszaki miatt hátha sikerül egy pofátlant alkudni
Jellemző ez a piros fényezés fakulni, mint az Accordonkon és Jazz-eken?
Kopog, ropog de inkább klattyan (de hülye szó ) szar úton.
Nem olyan vészesen tré ez a 8 gen. Civic de nem egy Accord (nem japó szerelés japó alkatrészekből)
Csak egy példa a gátlóra. Az Accordban Showa gátló van ami simán elmegy 250-300 ezer km-t és még sokszor akkor is jó. Az ufo-ban Sachs gátlók vannak amik 80-120 ezer km. környékén elfossák magukat.
Amúgy azt mondják, hogy pl. egy 2-es Jazz klasszisokkal jobb minőség.
De azért ha pl. a km. frankó akkor a lentebb felsorolt hibák nem jellemzőek.
Pl. a typeR-t 122 ezerrel vettem (előző tulaj mondjuk cserélt már benne gátlókat) és se kijelző, se tükörbehajtó, se kormánymű (kopp-kopp!) gond nincs. De pl. feszítőgörgőt kellett cserélnem mert az új gyári szíj cserekor lett egy kis hangja. mondjuk ez nem egy vészese tétel (20e.)
Feleségem 1.8 ufo-ján se volt semmi nagyobb izgalom, abban 200 ezer km. van (180-nal vettük) de pl. ott már kellett a tükörnél biztit cserélni, 2 hete forrasztottam át a kijelzőt, az is jó lett, szal ilyen apróságok vannak...
Ja és 0W30 olaj van mindkettőben, és szerencsére nem eszi.