18-as mindig segít. Ellenben az FK2 nemcsak a futómű miatt "keményebb érzetű" mint a az FK8 hanem az ülés miatt is. FK2 ülés szűkebb, jobban lefog/megfog/körbeölel, ezért az összes ütés/rezgés jobban átmegy a testedre, ergo jobban érzed a dolgokat benne.
Persze, az Fk8 lenne a best, de az már igen húzós árban. Mondjuk lassan összeér az Fk2 meg az Fk8 ára.
Most is van fent egy szürke Fk2 amiben 40 ezer km. van és ilyen 10.5 mio. az ára...
Fk2 futóműve kemény, de most beszéltem egy sráccal akinek előtte Fn2 volt és azt mondta, hogy az Fk2 nem annyira kemény mint az Fn2. Persze normál módban.
10 gen Civic-nél melyik volt az a felszereltség ahol állítható futóművet kapott? Vagy egyéni választható extra volt?
Az UFO Civic-ek futóműve alapból is elég kemény. Anyámnak 1.8-a van, a gyári 225/45R17 gumikkal/felnivel használja, de eskü közel van a kényelmetlenül pattogóshoz, amikor ülök mellette.
Rohadt jó amúgy, de ugyanolyan kemény is sajna. Nem igazán kompatibilis a magyar utakkal.
El tudom képzelni, hogy az FN2 még feszesebb futóművével és a 18-as kerekekkel milyen "barátságos" lehet.
Sajnos öregszem és már az én testem sem kívánja az ilyet, ez van.
Az Accord az pont jó, azt szeressem. (7gen) Pedig az sem egy lötyögős szar, sőt, sztem rohadt jó futóműve van, de mégsem pattogós és nekem teljesen kényelmes is.
Meg FK8-nál eleve nem "csak" 2 futómű (ésatöbbi) beállítás van (FK2-nél Normál meg +R) hanem 3.
Van Sport, +R (ez a kettő kb. megegyezik az FK2 2 beállításával) és pluszban van egy Comfort mód is, ami az ecseri fekete FK8 tulajdonosa szerint 60 évesen is olyan rohadt kényelmes, hogy nem hiszed el.
Bent a városban mindig azt használja, főleg a nyomorék mellékutcákban sok úthibával és elmondása szerint nagyon szépen veszi így a döccenőket és hibákat, de még a fekvőrendőrön is szinte észrevétlenül mész keresztül. (nyilván nem 100-zal, de 60+ évesen csak igazat mond az ember)
Arról nem beszélve, hogy annak az üléséből kényelmesen ki-be lehet szállni, az FK2-nél kevésbé.
Nekem a szív meg az ész is az FK8-at mondta és mondja, csak a zsebem ellenkezik!!!
Az FK2-vel grego véleményére hallgattam, szerinte az túl kemény futóművel van megáldva nekem a mindennapokhoz, és végül sok rágódás után egyet kellett vele értsek. Az accord után a mostani is kemény néha, de ez szerencsére nem vészes, csak szar úton jobban észreveszem. Az FK8-nál viszont azt mondják, ha az ember nem állatkodik éppen, akkor aránylag komfortos a futóműve.
Nem rossz az a 180 lovas diesel sem csak ugye már azok is 10 év körüliek és a méter sok esetben 200 ezer felett van... meg ugye a diesel eléggé leszállóágban van.
Igen "kicsit" más világ a három, meg szívem szerint egy 10 gen. typeR-t választanék.
9 gen. Civic-ből az 1.8 az kevés lenne, Accordom volt (igaz csak 7 gen., de szerettem) szal az meg így jött a képbe.
Nem tudom, hogy pl. az FK2 futóműve/"komfortja" milyen az FN2-höz képest.
Az FN2 gyári kerékkel meg gyári futóművel nagyon kemény sztem., 17-es könnyebb kerekekkel meg 215/50 gumákkal egész használható, de puhának még így se nevezném.
Gondolom emlékszel, pont ugyanezt a hármat lestem annak idején én is, annyival bővítve, h az accordhoz hozzávettem a 180 lovas dízelt is.
Aztán a lehetőségeket meg az itteni véleményeket figyelembe véve lett ami lett.
Egyik az FK2 Civic
Másik a 10 gen Civic 1.5T
Illetve a 8 gen Accord 2.4 vmi. utolsó évjáratú.
Csak manuális játszik.
A 10 gen. civic észszerű választás lenne, csak sajna powerben nem lenne előrelépés meg gyári állapotában nem is tetszik túlzottan.
Az accord is jó lenne, de abból jót találni ami nem olajzabálos, hááát nem egyszerű na.
Marad a typeR ott viszont az ára az ami na, még mindig 8 milla környéke (1.5T 6 körül, Accord 4-5 milla - igaz öregebb pár évvel, de más kategória mint a Civic-ek)
Egy alig par km-t futott EK9 mivel sosem lesznek mar tobbet VTEC szivok merfoldekkel sokkal tobbet fog erni mint egy szalon allapotu FK8 amin meg a folia is rajta van az uleseken