Az lehet, én általában értettem. Majd 30 éve adok el időnként autókat, motorokat, ingatlanokat, nyár-tél halott, tavasszal meg ősszel kötöttem az adásvételek zömét.
Igazából totál be van állva a használtautó, de még az újautó piac is.
Fúúú rendesen sajnálom aki most akarja eladni a használt autóját és kellene is neki nagyon a pénz. A vevő a nagy király jelenleg.
Érdekes, hogy most még a HONDA is tudna adni kedvességet. Mondjuk amilyen árakat megálmodnak mostanában, van is miből engedni.
ez a csak a japán piac forgalomba helyezése...
a piros a type-rek nagyon ritkák, kb. 5%-a teljes mennyiségnek...
globálisan az "R" szám már 13.000 felett van...
de az utóbbi hónapokban teljesen befagyott a piac...
jelenleg is majdnem 60 FL5 van készleten az eu-ban...
és a szám hónapról hónapra nő...
egyenlőre várják a gazdájukat...
Egy ilyet megnéztünk, mielőtt anno megvettük a 3 ajtóst, jól nézett ki, de drága volt (ott derült ki, h a forgalomba helyezés díjait is fizetni kell). A belseje jobban tetszett, mint a japó változatoknak.
Na jó, az NSX az ér, de mióta itr olvtárs berakott egy sárgát, azóta az kéne. :-)
Jut eszembe, anno az ATS, amit az ügyfelem vett, s vezettem, az is ilyen meggypiros volt, ha jól emlékszem. Nem nagyon látok olyat manapság..
Szeptemberben elfogyott a piros festék??
Miért van az, h egyes hónapokban 150-200 db-ot gyártanak, a másikban meg 800-1000 db-ot?
Nincs alapanyag? Én azt hittem, h ennél sokkal egyenletesebb az eloszlás egy japán autógyárban.
A formás, szép autóknak jól áll a fekete, a randáknak nem. :-) Perpill két fekete, meg egy fekete-narancs autónk van, nagyjából képben vagyok.. Viszont van egy olyan előnye is - ami nálatok ott Svájcban nem merül fel - itt vadkeleten, a dzsungelben viszont számít.. nevezetesen h ezzel a színnel jobban respektálják az autót, mint vmi világossal, s kevéssé szorítanák le, vágnak elé, stb. S ha az ember nem szeret állandóan pipa lenni vezetés közben, ez is egy szempont. De - ahogy Dózer is - én is használt kocsikat veszek, aztán a színe olyan lesz, amiből sikerült jót kifogni. Fehéret nagyon nem szeretem, eddig egy volt, a Celica T16 cabriom, annak monnyuk jól állt a fekete tető miatt.
Napon forro lesz, vizkő , por , pollen , mindent làtni rajta. Kb. addig tiszta amig rendesen megpucolod. Az fk8-nàl nagy elönye a fekete szinnek ,hogy nem làtszodnak a lökösben lévö nagy fekete ping-pong ütők ,meg egyéb sallangok. Dögös a fekete szin ,de nem könnyü az élet vele. Volt a buranic ezüst,grafit metal accordom, na az volt a legjobb ilyen szempontbol... felninél màs a fekete ott még akàr jo is lehet a fekete szinü felni , bàr abbol is jobb a gunmetal.
Vannak amugy autok amik feketében tetszenek ,bàr kevés van ilyen. De sok autonak egyenesen rosszul a fekete szin szerintem.
Hát igen, én is lepetéztem minden alkalommal, amikor a padlizsán le volt mosva, sokkal gyönyörűbb, mint a fekete. De ha egyetlen porszem keringett a levegőben, és ráesett, már az is virított rajta! A sötét szín elég szopóág a szép tiszta autó felé vezető úton.
A fekete - ha választanom kell, nem is tudom utáljam e vagy szeressem inkább. Szalonból soha az életben nem vennék új autót feketében. Nem tudom eldönteni, hogy a tiszta állapotát szeretem jobban vagy a koszosat utálom. De mindegy, mert használtan nem nagyon lehet válogatni, vagy lehet de akkor bizony még hosszabb a szenvedés.
Régóta csendes megfigyelő vagyok erre - de azért figyellek Titeket!
Sokan fintorogtak amikor megjelent a 10g Civic - vannak akik még ma is. Nekem az első pillanattól tetszett.
A Type-R talán még megosztóbb, van akinek a tökéletes autó, másoknak indokolatlan giccsparádé.
Én azt hiszem ezzel a facelift Sportline-al kimaxoltam az elérhető szintű álmaimat. Nem tudom meddig fog tartani, de ha csak pár hónapig/1 évig akkor is majd elmondhatom, hogy megvolt. Ezzel, vagy ez után már mindenképpen megpihenek, mert nincs már több csúcs, innen már lefelé vezet az út.
A kombik már máshogy néznek ki, mint régen. Ezek nem az 1-es octavia kombi, vagy F-es asztra kombik.
Nekem az volt a régi kombikkal a bajom, hogy hupogott az egész, behallottál mindent az utastérbe hátulról.
Ja, tényleg szar ez a kék. (Ja, nem.)
Maradjunk annyiban, hogy ez a kék valóban jól állt mind az FK2-nek, mind az FK8-nak, már ameddig volt, nonFL-ig. (ahogyan valóban tanult kollégánk fel is hívta rá a figyelmet )
White meg: Ugyan már régóta nem veszem fel abbéli tévhited kinyilvánításait, miszerint Te szartad a jó ízlést, de azért informálnálak róla, hogy: Nem, nem Te szartad ki.
És döntsd már el, hogy melyik beszólás hangzik jobban, az "1998-as Ignis kék" avagy a "Dacia kék". De mindegy is, mert egyik sem vicces és egyik sem ez a kék szín, bármennyire is szeretnéd azt hinni vagy másokat (ez esetben engem leginkább) lámának beállítani miatta, csak azért, mert valakinek tetszik valami, ami Neked nem. És ezért persze már ki is lehet röhögni.
Te sem fogsz meg(komolyodni)változni sosem, azt hiszem.
De egyben egyetértünk, hogy ez a "babakék" valóban jól áll az új CTR-nek. Bár részemről biztosan nem azon okokból, amiket Te felsoroltál.
Ez meg régi kék ,ami szerintem sem rossz. Csak ami bajom vele,hogy az övenek ,meg a 2 ülésnek is kéknek kellett volna lennie ,mint anno integra DC2, DC5.
FK2 / FK8 'fasza kék'?! Ne szívass már, az a dacia kék neked tetszik?
Ez az új babakék fantasztikus szín, amit kapott az FL5. Egyrészt új, rengeteg szuperautót is befújnak ilyen színre, egyedi, és nagyon jól is áll a kocsinak. Ez a kék és az alapozó szürke a két fav nekem ehhez a modellhez.