Ne fáradj, régiből ki tudom szedni!
Tényleg, nagyon örülök, hogy megy az autó. Gondolhatod, október végére kellett volna, hogy készen legyen. Most szombaton hoztam el. Kölcsön autó, egyebek.... pfff.
Eddig még mindig jó ! Nagyon jó autó a 4 gen Accord, na. Egyelőre "fent" még nem tudom milyen, nem pörgetem (nagyon), alul kurvajó... nyomatékos, erős, olyan lazán megy most, hihetetlen. +600km már van a 91.020 kilométert futott blokkban.
hat igen, erre, vagy ilyesmire...
ezt a peldanyt pont tegnap szedtek le a hahu -rol, lehet, h elvittek ...
elvileg ervenyes magyar okmanyokkal volt, tehat ezzel nem kell szivni...
tisztaban vagyok vele, h nem forgalmaztak EU-ban, utanakerdeztem a duna autonal, van nehany db magyarorszagon is, nemeteknel is...
elvileg rendelhetok alkatreszek, csak ki kell varni, meg meg kell fizetni...
a legnagyobb visszatarto ero egyebkent a tudat, h gyakorlatilag nem fogom tudni eladni soha szerintem
ezt a bezs/barna vagy milyen szinut is kb fel eve hirdetik...
az a baj, h minel tobbszor nezem, annal jobban kivanom...
ha erre gondolsz és van már magyar rendszáma, akkor a forgalombahelyezéssel már nincs szívás...
ha nem, és friss import (lengyel, cseh...) az eléggé önsorsrontó gyanús...
az eu-ban hivatalosan nem forgalmazták (talán törököknél?)...
COC papírja sztem beszerezhetetlen...
forgalomba helyezés igen-igen küzdelmes lehet...
azért a kopó, fogyó alkatrész árakra nézz rá legalább amcsiban mi mennyi...
hogy itthon rendelhető e honda szalonból, kérdés...
ami szintén az, hogy a honda gyári diag szoftvere tudja-e egyáltalán kezelni...(mivel nem eu-s modell nem biztos, hogy benne van...)
annélkül még egy hátsó fékbetétet sem fogsz tudni cseréltetni...(elektronikus kézifék miatt...)
Annyira nem. Az általános szervizelésével nem lesz gond szerintem. Viszont ha valami egyéb alkatrész kell könnyen lehet, hogy külföldről kell megrendelned.
Aztán ha törik csilliárdokért fogsz hozzá hetek alatt karosszériaelemeket behozatni. Én emiatt nem venném.
A WD40-re azt mondják mindenre is jó, de nekem ragasztott már be zárat. Ha rám hallgatsz, akkor befújod még utána valami szilikonnal vagy szilikonzsírral a WD40 után és átjáratod szorgalmasan.^^
Nem mondom, hogy nálad is törvényszerűen bekövetkezik, de a WD40 egyes műanyagokat és/vagy gumit megzabál és nálam ez okozta a kezelés utána beragadást egyszer. (utána már nem kellett kinyitnom többet..... új zár kellett )
Sikerült kinyitni. WD-40-el fújtam és apránként forgattam benne a kulcsot még ki nem nyílt. ~1,5 órás tökölés volt, de legalább már ki tudom nyitni. Bebikáztam és gyorsan beletekertem 30 km-t, de most indul. Úgy néz ki az aksi megúszta.
7 éve van nálam az autó, de még nem nyitottam kulccsal, de szerintem az előző tulajok sem...
Semmi fura nincs benne, éveken keresztül csak távirányítóval van nyitva-zárva, sosincs megmozgatva kulccsal a zár, és így berohad. Meg kell próbálni zárolajozóval fújkálni.
Nekem volt ilyen gondom, annyi különbsèggel, hogy nálam alapból nem nyitható kulccsal. Ha tudsz valami helyi szakit, aki komolyabban foglalkozik autókkal, akkor ki tudja nyitni neked úgy, hogy mèg a festèk sem sèrül. Èkekkel (2 db) elhúzza az ajtót a karosszèriától ès egy kis pumpás vèrnyomásmèrő elvèn működő kis zacskót betol a rèsen, felpumpálja. A zacsi segítsègèvel nagyobb lesz a rès, be tud nyúlni egy kampóval/horoggal ès voilá! Kinyitja az ajtót. Nálam megadta magát az akku, kb. 5 perc volt az egèsz művelet.
Sziasztok!
Először is Mindenkinek köszönöm az előző válaszokat!
Mostanában a szegény embert még az ág is húzza szindrómát játszok, ezért lenne még 1 megoldandó probléma...
Történt, hogy szombaton bekapcsolva hagytuk a belső világítást, ma reggel már esélyem sem volt kinyitni az autót. Ez még nem is lenne gond, de kulccsal sem nyitható, egyszerűen nem tudom a zárban elfordítani a kulcsot.
Mit tudok tenni ilyen esetben?
Előre is köszönöm a segítséget!
asszem auchan 98-as vagy melyik e5 ha nagyon kell az 650 ft literje, de baromság azt tankolni.. akkor szoktam ha télire elteszek valamit, de különben nem
Különben volt egy teszt vagy minek nevezzem a Speedzone-on azt hiszem, hogy az üzemanyagokat bemérették. És az E10 95-ösökben ilyen 5.9- 7-7,5 -ig terjedő volt az etanol tartalom. Tehát közel nem 10%. Mi az oka nem tudom. De emiatt sem kell tartani ettől.
Mondom ezt úgy, hogy 3 éve 100-ast takolok Én különben most azt találtam ki, hogy keverni fogom a 100-ast a 95-össel.