Ja, tényleg szar ez a kék. (Ja, nem.)
Maradjunk annyiban, hogy ez a kék valóban jól állt mind az FK2-nek, mind az FK8-nak, már ameddig volt, nonFL-ig. (ahogyan valóban tanult kollégánk fel is hívta rá a figyelmet )
White meg: Ugyan már régóta nem veszem fel abbéli tévhited kinyilvánításait, miszerint Te szartad a jó ízlést, de azért informálnálak róla, hogy: Nem, nem Te szartad ki.
És döntsd már el, hogy melyik beszólás hangzik jobban, az "1998-as Ignis kék" avagy a "Dacia kék". De mindegy is, mert egyik sem vicces és egyik sem ez a kék szín, bármennyire is szeretnéd azt hinni vagy másokat (ez esetben engem leginkább) lámának beállítani miatta, csak azért, mert valakinek tetszik valami, ami Neked nem. És ezért persze már ki is lehet röhögni.
Te sem fogsz meg(komolyodni)változni sosem, azt hiszem.
De egyben egyetértünk, hogy ez a "babakék" valóban jól áll az új CTR-nek. Bár részemről biztosan nem azon okokból, amiket Te felsoroltál.
Ez meg régi kék ,ami szerintem sem rossz. Csak ami bajom vele,hogy az övenek ,meg a 2 ülésnek is kéknek kellett volna lennie ,mint anno integra DC2, DC5.
FK2 / FK8 'fasza kék'?! Ne szívass már, az a dacia kék neked tetszik?
Ez az új babakék fantasztikus szín, amit kapott az FL5. Egyrészt új, rengeteg szuperautót is befújnak ilyen színre, egyedi, és nagyon jól is áll a kocsinak. Ez a kék és az alapozó szürke a két fav nekem ehhez a modellhez.
Sok videóját láttam, de ennyire élvezeteset nem igazán. Rengeteg gyorsabb, erősebb autót vezetett - amik elképesztően stabilak és hihetetlen tapadásuk van -, de egyikben sem jött át így az igazi élménye a pályázásnak. Szóval látszik, hogy attól nem lesz jobb valami, ha erősebb, gyorsabb, drágább.
Na ma volt részem élőben látni Szolnokon fehérben egy új FL5-öt. Gyönyörű!
25 éve hondázom, eddig is odavoltam a honda váltóktól, de ezt ma mind átértékeltem.
Ez hihetetlen amit ez az autó tud, pedig csak álltó helyében próbáltam. 1 centis a váltóút, szinte hihetetlen. A fenéket. Inkább csak 5 mm. Értelmezhetetlen rövid úton kattan be, imádom.
Esküszöm, az automata váltós autók kormány mögötti fülén többet kell húzni, mint ezen!!!
Nagyon kellemes tónusú, hosszabb utakon sem zúg a fejem ha kiszállok. Accordnál ez megvolt két hátsó proex dobbal. Minőségben ugyanúgy savállóból készül, ~1500font körül van az ára.
Nekem egy kicsit sok már a Miltek és a Remus, ez még nem köp bele a családi idillbe.
Ezek a képek nagyon rendben vannak Ez az Invidia Kipufogó ez minőségben hol van mondjuk egy Milltek-hez képest, mik a tapasztalatok ezekkel? Egész sok FK2-n látom. FK8-ra meg javarészt Remust raknak a tulajok a hanyatló nyugat ezen csücskében.
FK8 2018 NFL : Elsö : 51621-TGH-A01 Hàtso : 52611-TGH-A01
FK8 2020 FL : Elsö : 51621-TGH-A01 Hàtso : 52611-TGH -A01
FL5 2023 : Elsö : 51621-T60-J03 Hàtso : 52611-T60 -J02
(van némi eltérés , az FL5 csillapitok fele annyiba kerülnek hàtra a program szerint mint a sima FK8 csillapitok ,a facelift csak kicsit dràgàbb mint az FL5 )
(Az elsö toronycsapàgy is ugyanaz mind a 3 modellnél.)
Az FK8 ADS megjött USA-bol és a nyàk pont passzol az FL5 ADS dobozba. Csatlakozo is ugyanaz. Kicseréltem és ahogy sejtettük ,az FK8 beàllitàssal puhàbb a futomü minden beàllitàsban. Tehàt comfot, sport , R+ , inviduall. Minden beàllitàsban érezhetöen puhàbb. Ha nem is sokkal ,de érezhetö. Olyan 10-20 % lehet ez igy popora.
Most hagytam benne az FK8 ADS-t 1-2 hétig aztàn majd visszateszem a gyàri FL5-öt.
Szépen csendben, nagyon rövid idő alatt egy totál snassz színné vált. Szinte az összes autógyártónak van valami hasonló színe, számomra erősen lejárt lemez lett így sajnos.