Helló.
Honda city autórádió problémám van. Beépített. Valamilyen oknál fogva, állítólag a gyerek elnyomkodta, nem lehet a rádiót hangolni, csatornát váltani, csak cd-t lehet vele hallgatni. Nem tudom mi történt vele. Olyan mintha ez egy gyári funkció lenne rajta. Próbáltam aramtalanitani, de semmi.
Valaki tudna segíteni? Találkozott már valaki ezzel a problemaval?
Köszi.
Szia! Nekem az accordról maradt (2005-s volt) Thule. Szerintem a talp ugyanaz. Ha érdekel megbeszéljük, használtam vagy kétszer, nem meggazdagodni akarok rajta, csak áll a garázsban 4 hónapja, az angol civic meg tetősínes arra nem jó. Ki is próbálhatod, de megnézem a Thule oldalon a talpat ugyanaz-e?
Sziasztok!
Van valakinek tapasztala tetőablakos jazzel? Gondolkodóba estem..
Élmény, fény, kilátás, de plusz súly, beázhat, motorhiba...
Bármilyen idevágó tapasztalást szívesen fogadok.
Előre is köszönöm!
Esetleg valakinek van/tud ajánlani megbízható CVT-s Jazz-t (GD/GE, 2001-2015)?
Egyik barátom ilyet keres...
Frissebb az jobb lenne, de az állapot a fontos.
Inkább legyen indiai összeszerelés, mint németből osztrákból behozott rozsdakupac. Cityből hamarabb találsz itthoni megbízható elsőgazdás példányt valós futás teljesítménnyel, mint Jazzből. Nagyon megbízható típus. A kinézett pedig... ha sokat nézed megtetszik. Bocs, ha offoltam a topikot srácok.
Köszi a tippet. Nézegettem már, de sok helyen írják, hogy a cityket Indiában gyártották, és gyatrább a minősége. De amúgy is jobban tetszene a jazz. De azért szétenézek, majd a cityk közt is. Köszi a tippet.
Ha kell csomitartó (500-510 liter), mert pl van gyerek/ek, akkor nézz rá a puttonyos Jazzre, a Cityre, első keretbe bele férnek a 2006-2008 as modellek, a 2. keretbe, ha addigra lesz piacon, akkor talán a 2009-es modellek is.
2019. július 2. 08:21:30: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #3799
Ettől függetlenül lehet jó vételt találni, de vannak ilyen hibásabb darabok. Sőt német oldalakon elég sokan számolnak be ilyen hibákról, tehát nem helyi adottság.
Használtban óvatosan a Kia hyundai 1,2 1,4 1,6 motorokkal. Nagyon szeretnek a vezérműláncok elnyúlni már 100-150e környékén is, főleg ha kimarad/eltolódik egy-egy olajcsere. 1 éven belül 4 kocsiban cseréltünk láncot, persze emellett 3 vw-ben is.
Nem lenne egy rossz tipp, de én már néztem és igazából, ami miatt a Jazz jobban "vonz", az az, hogy sokkal jobban pakolható. A hátsó üléssor miatt. A csomagtartó viszont, ha jól emlékszem 30L-el kisebb. De a hátsó ülés alatti rész talán többet nyel el. Emellett 13LE-vel gyengébb is a Hunyadi, bár nyomaték ugyanannyi van benne. Szóval nem tudom. Én inkább a japán technikára szavazok.
A 2 gen Jazz kva jó kis kocsi, persze ez az árán is látszik. Anyámnak 1.2-es, 90 lovas van, sztem mindenre elég a kategóriában. Autópályán is teljesen ok, 130-nál 3500-at forog. Anyám főleg rövid távokra használja az agglomerácioban (ingatlant közvetít), így a hosszútávú átlaga a fedcomp szerint 5.7l/100km.
2019. június 27. 20:53:27: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #3791
Sziasztok
Tanácsot szeretnék kérni.
Fél éven belül autó vásárlás lesz, vagyis csere. Most egy off Suzuki Liana van a birtokomban 1.3 (90LE). Ezzel sok bajom nincs, de már 15 éves és nincs benne klíma. Ezért ősszel, amikor talán kicsit többet kapok érte el szeretném adni és vennék egy autót.
A fő szempontok (fontossági sorrendben):
- minél kisebb fogyasztás
- klíma és kényelmi extrák legyenek (minél több, annál jobb)
- lehetőség szerint legyen csomagtartó.
Ezt azért írtam ide, mert nagyságrendileg 1-1,2mFt van erre a dologra, DE 6-7 évig szeretném használni. Vagyis hajlandó vagyok 2mFt-ig elmenni árban, ha így sokkal jobb/fiatalabb/kisebb fogyasztású autót kapok. Nem tudom, hogy a Jazz-ek közül milyen a fogyasztása az 1gen és a 2gen jazz-nek, illete ezen belül az 1.2-1.4es motoroknak. Nézegettem a konkurenciát is, de kizárólag japán jöhet szóba. Mazda a rohadás miatt kilőve, toyota aygo, vagy yaris szóba jöhet, de az "X" elejű aygo-ért sajnálok kiadni 2mFt-ot. Pedig az 4 liter körül eljár. Így jutottam a jazz-hez. Tudtok tanácsot adni?
(Upd: felhasználásom, napi 2x20km Érdről-Szigetszentmiklósra, a nullás miatt sokszor dugózva és havi 1x 400km vidkre a rokonokhoz. A mostani Lianám ilyen körülmények közt 6-6,5 közt eszik, applikációban vezetett tankolási adatok alapján. Ennél nagyobb fogyit nem akarok, inkább kisebbet)
Köszönöm!
Olyat tapasztaltatok már, hogy 1. gen Jazzben mindig kimeny a hátsó helyzetjelző és a műszerfal világítás közös biztosítéka? Van hogy 10 percet bír, van hogy heteket. Köszi előre is!
Én 1.2 -est nem próbáltam. Az 1.4 -es is igazából 1.3-as, mert 1339ccm.
Mindkettő 2800-as fordulaton már leadja a max nyomatékot.
Városban azért jó, mert mivel könnyű és alul nyomatékos, így a forgalommal jól lehet tartani a tempót.
Viszont, ha ki akarod előzni a sort, akkor már vannak bajok, mert hiába nyomod, nem megy. 2800 fölött semmi sem történik. BP forgalomban 7.1.-7.2 körül mutatja a computer, valós 7.4-7.5 inkább.
90-110 között még szeret menni, felette már nem. 130-nál, ha jól emlékszem már 4000 felett pörög kicsivel és zajos is.
Olyan hatalmas különbséget nem éreztem, használható szépen az 1,2 is. Én azért jobban szeretem, ha erősebb egy autó, ha már van lehetőségem választani.