Nekem az első lökös tetszik, meg a média center is bár tudom az már létezet JP-ben.
De a fehér kocsihoz fekete felni, és a sárfogó az 4x fehérebb.. Hát no comment
A singer meg az megfizethetetlen sajnos, de az tényleg etalon (Főleg a fehér-sárga kocsijuk a Williams motorral).
én ezért nem nyúltam soha komolyan egyik autómhoz sem...
iszonyatos arányérzék, tudás és alázat kell, ha maradandót v. időtállóan szépet akarsz alkotni...
ez szinte a lehetetlennel határos...
aki ebben a retrospektív műfajban sztem etalon... #singer
Ebben egyetértünk Engem a Corvette-re emlékeztet, csak az S2k kicsit kisebb autó, szerintem nem áll jól neki, ez a nagyon nagyra nyitott első légbeömlő.
Ez az infó honnan van? csak mert amit a témában olvastam az nem arról szólt, hogy lesz új model, hanem hogy a Honda kiad egy pár karosszéria elemből álló optikát amit meg lehet venni és felrakni a már létező S2000-re.
Most, hogy visszahozza a Honda az S2000-et a 20th anniversary modellel, valószínűleg a korábbi 10-12 milliós áron fogja értékesíteni, ami szerintem visszavetheti a régi modellek értéknövekedését... Kérdés persze, milyen darabszámban adja ki... Tehát ezt ennyiért értékesíteni kb. esélytelen
Persze, hogy leszedált, direkt csinálják, mivel ha jobb lenne mint a 911 akkor mindenki caymant venne. Még így is akik tényleg a vezetés élménye miatt veszik a cayman mellett döntenek.
Talán a Totalcar írta egy cikkben, amikor a Porsche a Hungaroringen volt, hogy direkt túl volt fujva az összes cayman/boxster gumija, hogy közel se legyen olyan jó mint a 911.
Plusz a cayman gt4 alá is egy irreálisan hosszú attetelu váltót raktak amire van MEGOLDÁS
.
a mazdát majd érdemes lesz kivárni...
a skyative x kapcsán se tudni sokat a megbízhatóságról, esetleges gyerekbetegségekről...
itt meghallgattam az új gt4-et...hááát legyen igazad...
de elég leszedálltnak tűnik a hangja...nem 4.0-nak ami 9000-et forog... annak ilyennek kéne lennie...
ez csak ideiglenes sztem...
bizonyos technológiai fejlesztések a csőben vannak ezeket még kifuttatják...
az újabbak (992, 718, stb) mind turbósak lesznek...
és szépen sorban a többi is...
sztem a beépítés nem lesz opció hosszú távon...
a ferrari sem tette, pedig ott aztán tényleg beleférne az árba...
Szerintem úgy oldja meg, hogy a Co2 büntetéseket beépíti az árba. Megteheti mert, esélyes, hogy elég nagy mozgástér van az árazásban, vagy mivel Porsche ezért drágábban is megveszik az emberek. Eladható marad.
Na igen ez az érdekes. A porsche hogy oldja meg a gt4 és a gt3-nál? Igaz a gyengébb modellek már ott is turbósak, pl. a 718 cayman a gts-ig 4henger turbo. Egy bánat...tiszta subaru a hangja.
Mellékesen nem értem, miért nem tud a honda a CRZ-hez hasonló Civic-et csinálni? Pl. K24 szívó és megtámogatni elektromossal.
A mazda sor6 szívü motort fejleszt éppen Lehet nincs jövője de más gyár is meg tudta oldani pl porsche. Most jön ki az uj GT4 és 4.0 szívó (mint ahogy a GT4ük is ami most jött ki).
én azért még megvárom míg beszakad az ára 100.000 alá...
az teljesen reális ár érte...
design, műszaki, technológiai oldalról látom benne a potenciált, lehet ennek még értéke...
most mindenféle szemellenző nélkül...ma sincs a piacon még egy autó ami technológiailag ezt tudja ebben a szegmensben...
túl nagy volt az ugrás amit meg akartak lépni vele, emiatt írtózatosan magas lett az alapár...
ezt a piac egyáltalán nem fogadta el...
a szívómotoroknak az emissziós normák miatt nincs jövője, így ilyen irányú fejlesztések tömeggyártásban biztosan nem lesznek...
És most az uj C8 corvette miatt meg még több "flame" van a dolgok között. Nem 1-2 ember írta hogy arra cseréli le. De persze van aki kitart az NSX mellett, de a legtöbb csak "gyűjtő".
Szerintem elég megnézni az eladásokat az elég sokat reflektál, meg az nsx tulajokat hogy mire váltottak. 2019 aug-ban egész europában 3 darabot adtak el . Egész 2018ban 45 darabot.
A legötbben elmentek Cayman GT4 irányba vagy GT3 irányba és nem véletlen. (Akitől é is vettem a kocsimat ugyanezt csinálta, de NSX prime-on is a legtöbben.)
Ez nem azt jelenti nincs benne élmény de tökre nem azt gyártották le amit az emberek akartak. Erről volt meme is az nsx forumon hogy mit akarnak az NSX tulajok:
legyen könnyű, szívó motor pörögjön, legyen sportkocsi, és igazi JDM lélek.
Erre jött egy sár nehéz, turbo motoros, amerikai valami, ami inkább gt kocsi.
btw Pontosan ugyanennyi az ára egy 991.2 GT3-nak manualis valtoval. Még csak kérdés képpen sem merülne fel bennem hogy az NSX-et vegyem.
Bárcsak nálam romlana el úgy minden, mint ahogy azt elrontották..... sok bajom nem lenne.
Persze értem részben mire gondolsz, de azért ilyen kategorikusan kijelenteni, hogy szimplán elrontották az új NSX-et, meg hogy ne lenne abban élmény..... azért ez így kissé laza kijelentés (lenne) szerintem.
Honda Access, the Japanese company's official accessories division, has previewed an #S2000 “20th Anniversary prototype” featuring a series of upgrades based on owners’ feedback. Set to be presented at the #Tokyo Auto Salon in January, it features smoked headlights, a new front bumper with a wider 'mouth' surrounding the original grille, revised suspension and a redesigned audio system. It is plausible that these additions may be made available to S2000 owners in the near future.