Nálunk egy Daewoo Kalos esetében volt olyan, hogy EGR takarítás után megint csekkendzsin volt. Leszedtem az EGR-t, egy kokszdarab valahonnan még odakeveredett (ezért nem tudott rendesen mozogni a tengelye), kipiszkáltam és nem jött többé elő a probléma. Szóval lehet hogy nem volt elég alapos a tisztítás. Egy ellenőrzést megér szerintem hogy tuti minden tiszta-e.
azt mondta a szerelő ha eddig nem volt rossz, most, hogy kitakarította a hengerfejezés közben pont most szerinte nem az a hibás. Inkább magára fogta a szerelő, hogy az utángyártott szívócsonk tömítés a rossz. Persze minden előfordulhat, sőt annak az ellenkezője is
Készülve a bajra, ha rossz lesz az EGR akkor tudsz ( tudtok ) javasolni ár érték arányba jó szelepet ? Már elég sokat ráköltöttem az utóbbi időben
Más: van egy érzésem, hogy az első szabályozó lambda szonda se úgy működik ahogy kellene neki ( szerintem). E helyet tudnál ( tudnátok ) ajánlani másikat? Vagy ebből kizárólag csak gyárit? Honda szervizbe beszerezve, beszereltetve?
Nincs, van egy vezérlőszál, meg egy ellenőrző szál meg test meg talán ennyi. Ha az egyik ad ki áramot akkor a másik figyeli hogy a szelep mennyit mozog aztán ha egyezik a kívánt és elért pozíció akkor boldogság van, ha nem akkor csekkendzsin.
Hát esetleg egy erőltetett regenerálás aztán a használat átgondolása. És esetleg a pillanatnyi fogyasztás figyelése, mert ha regenerál akkor emelkedik a fogyasztás egy 2-3 literrel és akkor nem állítjuk le hanem megyünk még vagy 10-15 percet, nem eszetlenül nyomva neki hanem csak normálisan 1500-2000 felett. És akkor nincs ilyen gond. Mondjuk haver is hosszú távra használta aztán mégis 2 hetente kellett regenerálni. Mondjuk neki meg is van csipszelve a types.
Van köztetek aki szakavatott DPF tisztítás területén ?
2.2 i-dtecnél előjött a DPF vissza jelző ( Felkiáltó jellel ), tehát regenárálás nem fog történni.
Látok neten nagyon sok céget aki DPF tisztítással foglalkozik, de ezek valóban megoldást jelentenek hosszú távon ? Kinek mi vált be ?
Mivel az a kiadás még csak annyit tudott hogy nézi mozog-e az egr szelep, nem azt hogy áramlik-e a gáz, ezért valószínű hogy az egr döglött meg. A szívósorban a tömítés ha nem olyan attól még az egr szelepnek mozognia kellene. A 9gen dizel már figyeli hogy az egr ha nyitva van mekkora az átáramló gáz nyomása, de 2003-ban még annyi elég volt hogy figyelik a szelep mozgását.
grego, Tonx köszönöm a hozzászólásotokat Jól látjátok Most jöttem a szerelőtől, megvan a pontos hibakód: Po4o1 kipufogógáz visszavezetés áramlás elégtelen. A szerelő azt mondta, hogy lehet, hogy az ő munkájukban van a hiba Pontosabban fogalmazva a szívótorok tömítés egy utángyártott alkatrész volt, és nem ellenőrizték le pontosan, hogy egyezik-e a régi tömítéssel. Ha ez lesz a hiba akkor ingyen bérmentve javítja, csak most nem tudtam otthagyni az autó. Egy hét múlva viszem vissza, remélem meg fog oldódni a baj. Mindenképpen beszámolok. Üdv
az a baj, hogy azt nem mondta a szerelő, csak ennyit mondott, hogy kipufogó gáz elvezetési hiba, ekkor megnyugodtam, hogy mindjárt minden oké, de sajnos tévedtem. Elvileg holnap délelőtt megyek hozzá, de nem veszi fel most a telefont
Sziasztok! Folytatódik a 7gen. 2003-as 1.4-es Civic sedánom javítási története. Hengerfej síkolás, 16db szelepvezető, és simering, 8db valamelyik szelep cseréje megtörtént. A dugattyú tetőkön legalább 2mm vastagságú koksz réteg eltávolítása, ill. az egr szelep, ill. az egész szívórendszer koksztalanítása megtörtént. Benzin, levegő, olaj szűrő, és motorolaj cs ere megtörtént. A motor összeszerelése után nagyon szépen zenél. Aztán jön a bosszúság Kb. 30-35 km megtétele után a motor ell. sárga lámpa világít. Hiba kódról annyit tudok, hogy kipufogó gáz elvezetési hiba. Hiba törlést követően egy emelt ford. számú etepot javasoltak. ( kb. 3500-4000 ) Ezzel az üzemmóddal ment az autó 75 km-t és újra világít a sárga lámpa. Újra hibatörlés, ismét próba. Most normál üzemmel ismételten kb. 35km-t tettem meg, és újra világít a sárga lámpa. Benzin E5 van benne. Az autó 2 éves korától van nálam. Most kb. 160 ekm. van benne. Segítséget szeretnék kérni a hibafeltárásba. Még valami: az autó szépen jár, jó az alapjárat, viszont a régi problémát a hidegen, ill. a melegen indulási kicsit nehezebb jelenséget is érzem. Üdv
Sziasztok 7gen accordhoz hol találnék gyári adatokat pl Motorolaj fajtája váltóolaj mennyi kell bele fagyálló fajtája most zöld színű van benne lehet-e rózsaszín
Válaszokat előre is köszönöm
A témák (topic-ok) alatt ha legörgetsz, van egy olyan, hogy Archív témák mutatása, na NEM az kell neked , hanem az alatt van egy Keresés gomb.
Arra rákattintasz, majd ott a második "izében" az van, hogy "Mindegyik", na arra KATT és ott kereshetsz felhasználókat és úgy simán megtalálod őket. (TypeV egyből ott lesz elől, mert ilyen szögletes zárójelben van a neve, zse meg hátul, de ha beütsz billentyűt, rögtön odaugrik )
Ja és nyilván ha megvan a user, akkor a "Felhasználó adatlapja" gombbal megnézed az adatlapját és ott mint említettem, tuti találsz telszámot is
így van, Lacit is "zaklathatod", gyári alkatrészeket is tud neked szerválni, ha az kellene meg mást is. (PM-et neki)
De fordulhatsz itt még zse fórumtárshoz (szintén PM vagy nézd meg az adatlapjukat, ott asszem van telefonszám mindkettejüknek)
És jó még a Kaba utcai Honda bontó vagy a Csepeli Honda bontó is. (bontott és gyári alkatrészek is szintén, nagyon sok raktárról is akár)
És a VTEC-et így írják, nem úgy mint a régi magyar pöcsköszörű együttes nevét, azért kaptál egy olyan "smiley"-t automatikusan.
( )
Szóval semmi ch és akkor jó lesz.
2022. március 13. 12:03:51: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124848
Van egy Honda Civic 6gen VTI 1.6 FL 2000 évjáratú autóm.
Nem találók sehol ezért hozzátok fordulok szükségem lenne pár új alkatrészre
Ezeket kell megvennem:
Hátsó futómű alkatrészekből ezek hiányoznak kompenzátor, keresztlengőkar szilentek,
motornál tömítés.
Ezekre lenne szükségem.
Egyik Hondás ismerősöm azt mondta hogy TypeV Laci -t kell itt keresnem ez ügyben.
De bárkinek a segítségek elfogadom.
A 4gen sedan (D14A1 dupla karbis) kipufogórendszerének egyik-másik darabja az véletlenül nem csereszavatos a későbbi generációkkal?
Még ha lenne is készleten kifejezetten 4genhez való a különböző kereskedőknél, azt néztem, hogy majdnem annyiba kerülne egy középdob is mint amennyiért az autót vettem... Szóval gondoltam egy kérdést megér.
Mellette egy D14a3-as béka hecsi van anpi futkozósnak.
133ezer km-rel került hozzám, nulla olajfogyasztás, azóta tekertem bele 33ezret, 8ezrenként olajcsere. Azóta sem fogy belőle egy csepp olaj sem.
Mindkét autóba a mobil 10w40-et használom. A coupé pedig fúrva lett új dugattyúj stb. szóval minden csere volt, az pedig azért nem eszi az olajat. Mondták hogy tegyek bele 5w40-et de mivel eleve 10w40 a gyári ajánlás, feleslegesen nem tennék bele vékonyabb olajat, persze valószínűleg azt sem fogyasztaná egyik sem, mert tényleg patika mindkét motor, de ez a 10w40 eddig tökéletes. Jó áron lenne a Motul és ha jobb mint a mobil akkor miért ne kaphatna jobbat az autó.
Köszönöm a választ
Az az igazság, hogy majdnem mindegy egy 10W40-nél, igen.
Maximum lépj tovább a full szintetikus irányába, akkor már előre léptél, többet/jobbat nem nagyon tehetsz
Én pl. Castrol Magnatec-et (10W40 szintén) használtam végig a 7gen 1.4-embe (14 évig) és 300.000-hez közeledve egyszer le lett véve a hengerfej és megállapították, hogy olyan a blokk mint a gyári. Szóval pl. az is egy jó olaj bele
Olaj választáson gondolkodom. Az autó 5.gen coupé d16z9.
Eddig motorfelújítás óta mobil super x1 2000-et használtam, (félszintetikus 10w40)
Az autó normál használatban van, néha elforgatva de ez az esetek mondhatni 1%-a, tehát nincs fokozott igénybevétel.
Viszont szintén 10w40 Motul 6100 Synergie+ 10w40 is lenne most ugyanolyan kedvező áron és ha jobb a MOtul akkor miért ne alapon áttérnék erre.
Az autonak minimális a km futása éves szinten 5-8ezer km (második mondhatni hobbiautó).
Jobb választás lenne, mert ha igen akkor váltanék? vagy ezen a 10W40 szinten nincs nagy különbség a kettő között és nem éri meg variálni?
55ezer km van a felújított motorban, azóta ezt a Mobil olajat kapja.
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni ma az accord 2005 2.0 benzin p0135 hibakódot írt ki elvileg lambda szenzor lehet törölni a hibát vagy rögtön csere? Esetleg nézzem át a kábelezést vagy vegyem ki nem-e kokszos? Vegyes használatba van használva
Persze-persze. De biztos van szép telefonod vagy neadj'Isten FÉNYKÉPEZŐGÉPED amivel ugye lehet képeket csinálni, szóval ha nincs, akkor tessék CSINÁLNI szépen. ( )
És ha már ott vagy, akkor jöhet pár a frissen polírozott CTR-ről is, köszi!
Remélem soha nem adom el épp ma kapott egy soft gépi polírt + waxot, mert lett egy off autóm ezért fél évet ponyva alatt töltött, amit különösen nem szeret a puha japán lakk, de mostmár ismét van neki garázs
Vinnék képet a civic topikba, de röstellem nincs róla képem ¯\_(ツ)_/¯
Segítséget kérnék, 4gen 1,4 90ló D14A1 civicbe vennék kuplungkészletet, és átmérőben vannak különbségek 190, 200, illetve 210 mm.
Alvázszám (JHMED25200S303066) alapján is kidob ilyet is olyat is. Ezt hogy? vagy ez marginális különbség, spórolás, és a felfogatás minden esetben p&p? számít melyiket veszem?
Nem tudom bármit segít-e, de régi Toyota Celica esetén az ABS modulnak egy másik szervízcsatlakozóban kell rövidre zárni a diagnosztikai kört, hogy az ABS lámpa kivillogja az ABS vezérlőben lévő hibát... persze lehet, hogy Hondában ez máshogy van. De hátha a gyári diagnosztika segít
Koszonom a tippeket, de sajnos egyik sem jott be, a hiba tovabra is fennall.
Idokozben csereltunk ABS modult (bontott) de csak annyit ertunk el vele hogy a kezifek visszajezo nem vilagit mar csak az ABS. ABS tovabra is vilagit, semmilyen hibakododt nem villog ki (nincs OBD2), az ABS nem mukodik.
Tovabbi erdekesseg amit elozo postban elfelejtettem emliteni: erosebb fekezeskor, kinyomott kuplunggal az auto lefullad.
Sziasztok! 3 ajtós 7.gen Civic ajtókárpit lebontásának van valami trükkje? Rejtett csavar? Vagy csak izomból le kell pattintani? Még nem mertem nagyon feszegetni. Köszi!
98-as VTi. Hazafele a szomszéd előtt megállt. Motorfék lett, kinyomtam a kuplungot, nem volt fordulatszám. Indítóztam, semmi.
Hibakód nincs, szikra nincs. Milyen alkatrészt kéne beszerezni? Mi lehet a gond?