HONDA fórum
2024. június 7. péntek, 07:20,  Róbert, Roberta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: Barnus 2.2i 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 441 | 440 | 439 | 438 | 437 | 436 | 435 | 434 | 433 | 432 | 431 | 430 | 429 | 428 | 427 | 426 | 425 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:



A turbósítás


G2IC Turbo Guide v2.0 (EN) - Ha érdekelnek a turbók, itt kezdd!

TurboFast.com TurboCalc (EN) - Ingyenesen letölthető turbóválasztási segédlet sok hasznos funkcióval.

Not2Fast T.E.F. (EN) - Turbó Hatékonysági Térképek

HT Turbo Kit Install (EN) - Általános Turbó kit beszerelési útmutató.

Homemade Turbo (EN) - Olcsó(bb) turbósítás, technikai cikkek.

HT Crankcase Evacuation Topik (EN) - A megnövekedett forgattyúház nyomás problémájának kezelése.


Átépített turbós Hondák behangolása mérőpadon Pécsen, tschokker fórumtársnál
#22338 fonta +  2016. április 4. 09:14:14 re: #22337 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem szánd rá az időt és olvasd el az egész topikot..
1..2 hét alatt megleszel...talán ;)

#22337 -Törölt felhasználó- 2016. április 3. 16:15:58    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

2 car társat keresek. Sok kérdésem van hozzájuk.

Az első aki épített otthon turbót.
A második aki otthon rakott kompresszort a kocsira.

köszönöm előre is a segítségeteket.
üdv
2016. április 4. 09:14:14: megválaszolva fonta +  által, → #22338 

#22336 Gladiator +  2016. március 28. 23:36:09    ‹›  +1 | rejt
Oh Well [SMIL:/nevet/smoker.gif]

#22335 civic4d 0  2016. március 15. 15:07:47 re: #22334 (Csabber + )  ←  ‹›  0 | rejt
köszi a válasz...nem az 1.8-at hanem a h22 cerkát de sajna eladtam -és most bohóckodok 90 pacival DE NEM SOKÁIG!!!

#22334 Csabber +  2016. március 14. 10:25:24 re: #22328 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +5 | rejt
Szia!

A gyári belső elbír egy 0.5, 0.6-os nyomást ha nagyobbat szeretnél, akkor kell kovácsolt turbós dugattyú és hajtókar illetve nagyon sok más is, de ezt akkor fejtem ki, ha e mellett döntesz. :) Ha a kisnyomást nézzük, akkor válaszolva, ha rendben van a jelenlegi lambda akkor maradhat az benne igen. De vehetsz bele AFR mérőt is, olyat mint pl. az AEM, az széles sávú lambdaszondával együtt van. (60e körül hozzájutsz) A gyári map szenzor 0.7-ig biztosan okés.

Az hogy külső vagy belső wastegate (wg), rajtad áll, mindkettő oké. A külső az hangosabb. Nagyobb nyomáshoz inkább azt ajánlanám (személy szerint). A belső wg szabályzása a kis "labdán" lévő szár állításával történik, de ilyen esetben jó lenne tudni az adott típus adatait, hogy mégis milyen tartományban lehet állítani, majd tesztelni valami kompresszorral, hogy mégis mit mutat. Ennyiből a külső wg jobb, mert ott 3 féle képpen tudod állítani a nyomást. Rugóval, mechanikus szabályzóval, és elektromos szabályzóval. Ha fix nyomást szeretnél és nem tervezed havonta állítgatni+programoztatni akkor a csak rugós verzió a legegyszerűbb. ( egy személyes tapasztalat, a wg nagyon fontos a satbil nyomás eléréséhez, ezért valami márkásabbat ajánlanék, mert a kínai sose lesz frankó, (tapasztalat).
Írtad hogy van lefújód, de a kérdésben is csak annyi van, hogy lefújószelep. :) Mi lenne a kérdés azzal kapcsolatban?

Bármiben szívesen segítek, ha gondolod írhatsz pm-t is.

Ui.: Az 1.8-at kellett volna megfújni [SMIL:/smile7.gif]
2016. március 15. 15:07:47: megválaszolva civic4d 0  által, → #22335 


2016. március 14. 10:26: Szerkesztve Csabber +  által, megtekintés

#22333 HARAPÓS +  2016. március 13. 12:31:18    ‹›  0 | rejt
Hallo,komplett turbó beszerelést vállal valaki?
privátba keress lécci
üdv

#22332 wolfka +  2016. március 8. 20:14:23 re: #22287 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
0.5 báron mennyi Le/nm érhető el kb?

#22331 sliteyed +  2016. március 7. 14:59:22 re: #22330 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
köszi,de nekem gyorsan kéne. bemegyek és megveszem megoldás.ha van

#22330 Honda imádó +  2016. március 7. 10:20:04 re: #22329 (sliteyed + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
HHC művek készít
2016. március 7. 14:59:22: megválaszolva sliteyed +  által, → #22331 

#22329 sliteyed +  2016. március 7. 08:22:51    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali

Saválló flexi csövet hol tudnék beszerezni,ami birja is? vagy más alternativa..?
2016. március 7. 10:20:04: megválaszolva Honda imádó +  által, → #22330 

#22328 civic4d 0  2016. március 3. 16:33:10    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
üdv.
ha ne nagy kérés valaki segitsen abban hogy egy 1.4 (d14a4) turbósításhoz miket kell beszerezzek a-tól z-ig.
0.5 báros verzióhóz is és ha nagyobb nyomást szeretnék ahoz is.....még nem döntöttem.


ami van:

-turbós leömlő
-turbó
-cooler és hozzá csövezés
-p28 (írható)
-ecu átalakító
-turbóolajzáshoz csövek
-lefujószelep


olyanokra gondoltam pl:
_lamdaszonda....jó-e a meglévő, ha nem milyen kell
_map sensor............
_a turbón lévő westgate szelep használható-e vagy különálló kell
_a westgate szabályzásáról pár szó
_a lefújó szelep....

HA VALAKI SEGÍTŐKÉSZ DE NINCS KEDVE IROGATNI AKKOR ELÉRHETŐSÉGET ADJON MEG.

köszönöm.
2016. március 14. 10:25:25: megválaszolva Csabber +  által, → #22334 


2016. március 3. 16:34: Szerkesztve civic4d 0  által, megtekintés

#22327 Elmör +  2016. február 6. 11:48:52 re: #22324 (sliteyed + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Nem, abból a 10W-40-est használom, olajhűtővel már elég. :)
Igazából csak azt nem szereti a Q8 amikor kifordulok 1-esben, majd végighúzom az összes fokozatot egészen 250km/h-ig, tehát padlógázon állok végig, kipuff is izzik, mondjuk az olaj hűtővel nem megy 120 fok fölé ekkor még a nyári 30 fokban sem. A motul azért pár fokkal mindig jobb.

2016. február 6. 11:51: Szerkesztve Elmör +  által, megtekintés

#22326 sliteyed +  2016. február 6. 11:35:10 re: #22325 (Csabber + )  ←  ‹›  0 | rejt
Azt tudom. De ugy gondoltam hogy 10w50 nincs mint pl q8 bol

#22325 Csabber +  2016. február 6. 11:29:59 re: #22324 (sliteyed + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem Motul 300v 10w40 van benne, szóval biztos hogy nem csak 15w50 van.
2016. február 6. 11:35:10: megválaszolva sliteyed +  által, → #22326 

#22324 sliteyed +  2016. február 6. 11:25:58 re: #22323 (Elmör + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ugye mindkettonek 50 a meleg viszkozitasa,es az is ugye a formula(verseny olaj) ennyire rossz lenne a q8?
Motulbol pedig a 300v bol ugy tudom csak 15w50 van.
2016. február 6. 11:48:52: megválaszolva Elmör +  által, → #22327 
2016. február 6. 11:29:59: megválaszolva Csabber +  által, → #22325 

#22323 Elmör +  2016. február 6. 11:11:09 re: #22322 (sliteyed + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem télen az van benne, de nyáron a Motul 300V chrono, mert tartós padlógázon a Q8 nem igazán bírja, olajcsere 4-5 ezer km között van mindig.
2016. február 6. 11:25:58: megválaszolva sliteyed +  által, → #22324 

#22322 sliteyed +  2016. február 6. 07:52:38    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello!

használ valaki Q8 Formula F1 10W-50 olajat turbos configba?
mennyire bírja?

köszi
2016. február 6. 11:11:09: megválaszolva Elmör +  által, → #22323 

#22321 -Törölt felhasználó- 2016. január 27. 16:54:31    ‹›  0 | rejt
sziasztok
Keresek d15b2 használt turbós hajtókarokat
Esetleg komplett turbo kittet, ha valaki megunta volna.

#22320 Mikey 0  2016. január 19. 00:26:20 re: #22318 (ozoli + )  ←  ‹›  0 | rejt
Már programozva van.
Gyárilag csak 0,9 bar a nyomás.
Még egy kérdés, ha nagyobb turbóval fent is 1 barral tudom tölteni, az magas fordulatszámon jóval nagyobb terhelést jelent a motornak?
Vagy ha bírja 4000 es fordulaton akkor ugyanazt a nyomást elviseli 7000 nél is? /mert ugye jelenleg ott csak 0.6-0.7/
Nem tudom érthető-e?

2016. január 19. 00:29: Szerkesztve Mikey 0  által, megtekintés
2016. január 19. 00:28: Szerkesztve Mikey 0  által, megtekintés

#22319 Mikey 0  2016. január 19. 00:17:49    ‹›  0 | rejt
Ismertek olyan szakembert, aki tudna készíteni downpipe -ot?

#22318 ozoli +  2016. január 13. 02:48:32 re: #22308 (Mikey 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gondolom igy van programozva gyárilag ,azért esik a nyomás fönt es nem azért mert elfogy a turbó.
Első körben en kicserélném a gyári nyomás szabályzót egy manuálisra,és ujra programoztatnám már ha lehetséges ezeket igy megcsináni.
Ez hozhat 20-30 lovat is.
2016. január 19. 00:26:20: megválaszolva Mikey 0  által, → #22320 

#22317 Gunnar +  2016. január 12. 22:57:46 re: #22308 (Mikey 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem csak a nyomás számít hanem a légmennyiség is. Ha ez gyári érték nyílván úgy van progizva hogy veszi el a nyomást fent. Nagyobb csigával vastagabb szívó kipuffrendszerrel biztos jobb lenne :)

#22316 Gladiator +  2016. január 12. 17:21:55 re: #22315 (fonta + )  ←  ‹›  0 | rejt
igen, amit ez 2 helyen is szerepel a hirdetésben ;)
no és?

#22315 fonta +  2016. január 12. 08:06:43 re: #22312 (Gladiator + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a pécsi Honda-Nissan kereskedés hirdetése ;)
2016. január 12. 17:21:55: megválaszolva Gladiator +  által, → #22316 

#22314 HondaBoy90 +  2016. január 11. 20:24:25 re: #22312 (Gladiator + )  ←  ‹›  0 | rejt
az új ára GT pack-val 11.3 misi!mitől lesz drágább használt? :)

#22313 Csabber +  2016. január 11. 10:06:43 re: #22307 (tonyihun + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ilyen motorblokkal keveslem azért azt a 9psi-t, ami ~0.62bar. Minimum 1.0 bar-t kellene adni neki! :)

#22312 Gladiator +  2016. január 11. 00:11:30    ‹›   →  ↑  0 | rejt
már "használtan" is, persze ár nélkül :)
gondolom vagy 12,5 misi
2016. január 12. 08:06:43: megválaszolva fonta +  által, → #22315 
2016. január 11. 20:24:25: megválaszolva HondaBoy90 +  által, → #22314 

#22311 juhilaci +  2016. január 6. 08:57:31 re: #22310 (Mikey 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
google. találatok. 2. oldal :)

http://www.rsmegane.com/archive/index.php/t-257.html

1 perc kb.

#22310 Mikey 0  2016. január 5. 12:06:59 re: #22309 (juhilaci + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Engem pont ez a becsült körülbelüli lóérő érdekelne, hogy egyáltalán megérné a plussz pènzt.
Googlbe nem nagyon találsz erről infót.
2016. január 6. 08:57:31: megválaszolva juhilaci +  által, → #22311 

#22309 juhilaci +  2016. január 5. 09:33:31 re: #22308 (Mikey 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
függ attól hogy milyen turbó kerül rá, de szinte mind kicsit magasabban töltene be, ami végig tudná tartani az 1 bart.

az hogy mennyi erő jön max becsülni lehet :D

legegyszerűbb a google-ban megnézni, hogy másnak 1baron mit tud...
2016. január 5. 12:07:00: megválaszolva Mikey 0  által, → #22310 

#22308 Mikey 0  2016. január 5. 00:36:46    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok
Véleményekre lennék kíváncsi bár off a verda.
Egy Megane RS -ről lenne szó.
A nyomás most 1 bar ez felépül kb. 3000 -es fordulaton, de 4000 -nél már kezd visszaesni, és ott már csak 0.9 -et tud, majd 4500 -tól 5500 -ig 0.8 bar, 6000 -nél 0.7 bar, tiltás körül pedig csak 0.6 bart.

A kérdés egy nagyobb turbóval, ugyanekkora nyomás mellett, mennyi erő jönne, ha tudná felső tartományban az 1 bart.
Illetve az hol töltene be?

köszi a segítséget
2016. január 13. 02:48:32: megválaszolva ozoli +  által, → #22318 
2016. január 12. 22:57:46: megválaszolva Gunnar +  által, → #22317 
2016. január 5. 09:33:31: megválaszolva juhilaci +  által, → #22309 

#22307 tonyihun +  2015. december 28. 10:54:47    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez elég komoly átépítés lehet. Biztos ráment még egyszer az autó ára.
2016. január 11. 10:06:44: megválaszolva Csabber +  által, → #22313 

#22306 Higany +  2015. december 16. 13:28:36 re: #22305 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Azt várhatod, meg mindenki más is. Sztem megközelíteni se lehet majd az utcai gépekkel azt az időt.

#22305 PelyV(T)i +  2015. december 15. 06:59:58 re: #22304 (Gladiator + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Csövezve van, fejegység hiányzik.... És úgy gondolom, hogy ezeken kívül is mindent megtettek azért, hogy a lehető legjobb eredményt fussák, és biztos vagyok benne, hogy hamarosan ezek ki is derülnek. Elég lesz, ha néhány ténylegesen utcai megy majd pár kört, és meg sem közelítik majd ezt az eredményt. Énkíváncsian várom majd ezeket az időket.
2015. december 16. 13:28:36: megválaszolva Higany +  által, → #22306 

#22304 Gladiator +  2015. december 14. 21:40:15 re: #22303 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ezt honnan tudod?
2015. december 15. 06:59:58: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #22305 

#22303 PelyV(T)i +  2015. december 14. 21:10:22 re: #22302 (Gladiator + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kár, hogy nem utcai verzióval futották ezt az eredményt.... :(
2015. december 14. 21:40:15: megválaszolva Gladiator +  által, → #22304 

#22302 Gladiator +  2015. december 8. 19:46:08    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ó bazzeg még 240-nél felteszi hatosba 260-ig :D

Az új turbós verda
2015. december 14. 21:10:23: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #22303 

#22301 totalcarman +  2015. december 7. 17:55:28    ‹›  0 | rejt
Eladó lefújó szelepet keresek. Ha lehet japánt.Nem baj ha használt.
Esetleg valakinek eladó?

#22300 kolozsii +  2015. december 1. 14:34:56    ‹›  0 | rejt
Nincs valakinek eladó Turbo szettje??! D16z6-ra , 0.5baros nyomast szeretnék elérni
cooler, olajhűtő, műszerek és minden egyéb ketyere érdekelne hozzá :)

#22299 Gunnar +  2015. november 30. 17:36:50 re: #22298 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Dyno val 100%-ban elégedett vok, mérettem ott többször több autót. Január viszont nagyon messze van :)
Beszéltem velük, azt nem említették hogy költöznek is csak hogy szét van szedva januárig a pad.
Korbel milyen lehet?
2015. november 30. 18:15:16: megválaszolva DózeR +  által, → #3740 

#22298 DózeR +  2015. november 29. 20:06:58 re: #22296 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Autokorbel megvette az Istvánkós padot, a Dyno meg azt hiszem Csepelre költözik és talán januártól lesznek majd újra.
2015. november 30. 17:36:50: megválaszolva Gunnar +  által, → #22299 

#22297 Higany +  2015. november 29. 09:57:26 re: #22296 (Gunnar + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ha már mérettél korábban valahol, akkor ugyan ott méresd most is, különben szart sem ér az összehasonlítás.

#22296 Gunnar +  2015. november 28. 21:50:45 re: #22295 (Gladiator + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem 301-et mért a Dyno csak chipel, remélem most egy 340 meglesz azért. Autokorbel és az Istvánkó ugyanaz? Vagy miért az ő címük van Istvánkó lapján?
2015. november 29. 20:06:58: megválaszolva DózeR +  által, → #22298 
2015. november 29. 09:57:26: megválaszolva Higany +  által, → #22297 

#22295 Gladiator +  2015. november 28. 21:13:42 re: #22294 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hát arra várni köll és nem is óccsó :)
ehhez képest január már nincs is messze, nem?
a pontos meg mindig relativ, más a gyárban meg más más mindegyik padon is, én tuti várnék kicsit a dynora ha ilyen igényeim lennének...
Havassyékat (google) mondtam volna, de ha jól gondolom te többre vágysz, nekem pont elég volt (250 paciig mér a padjuk)
2015. november 28. 21:50:46: megválaszolva Gunnar +  által, → #22296 

#22294 Gunnar +  2015. november 28. 18:01:10 re: #22292 (Gladiator + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ahol valós, pontos eredményt kapok. Személyzet érti a dolgt..
2015. november 28. 21:13:45: megválaszolva Gladiator +  által, → #22295 

#22293 Sprint-R +  2015. november 28. 10:27:13 re: #22287 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +2 | rejt
Azt hittem o mar nem programoz.

#22292 Gladiator +  2015. november 28. 09:49:55 re: #22291 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez attól függ hogy mit értesz érdemes alatt :)
2015. november 28. 18:01:10: megválaszolva Gunnar +  által, → #22294 

#22291 Gunnar +  2015. november 28. 04:57:32    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv! Kinél érdemes teljesítményt méretni? Dynonal csak januárban tudnának.
2015. november 28. 09:49:55: megválaszolva Gladiator +  által, → #22292 

#22289 Elmör +  2015. november 26. 14:21:27 re: #22288 (HondaRulez + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi Rulez!

:)

#22288 HondaRulez +  2015. november 25. 16:50:04 re: #22260 (Elmör + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A rugót leginkább a tengelyed határozza meg, nézd meg mi a tengelyed max szelepemelése, ha a kisebbikbe is belefér azt válaszd, külömben az erősebb rugó felesleges terhelést jelent a tengelynek, himbáknak, szelepfészeknek és méga hőterhelés is nagyobb..., am mind 2 rugó ki tudja szolgálni a 9K-t, de érdemes a tengelynek is utánna nézni mert azok sem mind szertetik a 9K-t, főleg nem turbós konfigon...
2015. november 26. 14:21:27: megválaszolva Elmör +  által, → #22289 

 << eleje | 441 | 440 | 439 | 438 | 437 | 436 | 435 | 434 | 433 | 432 | 431 | 430 | 429 | 428 | 427 | 426 | 425 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.61, 0.5, 0.4
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.062 mp, 9 query