én az enyémben már 0km-es kora óta használok...
könnyebb ki/beszállni (!), nem izzadod össze az ülést, plusz combtámasz mellett az ülőlapot és a háttámlát is védi...
A civicnel 5ev/120.000km asszem a csereperiodus az 1.0T eseteben.
Tavaly valaki irt egy postot az angol fb csoportban, hogy ok mar tavaly 6 db 1.0 motort csereltek. Aztan egy ido mulva mar nem volt elerheto a poszt. Nem tudom mi igaz belole.
De idovel ugy is kiderul, mert azert eleg sok piacon forgalmaz a Honda 1.0T vel szerelt autot.
Igen, sűrűn kell leszedni a kartert. Mondjuk úgy 40-50e-ként. Ez 100e után jött elő. De mint írtam ez citroen. A többivel még nem találkoztunk. Vagyis 1.0-ás ford van pár darab, de azok még nem futottak ennyit.
A citrom egy olajnyomás hibakóddal jött be. A hella/Haynes adatbázis szerint ha ez a hiba előjön akkor ne is keresgéljünk az olajgomba környékén hanem rögtön szedjük le a kartert, mert az előszűrő eltömődött. Szóval igen sűrűn előfordul. De ettől függetlenül lehet hogy a Honda 1.0-ja nem lesz ilyen, de ami ezt a hibát előhozza azt ugyanúgy oldották meg, ahogy a ford 1.0-nál is.
Azért nem 1-2-t láttam már élőben. Gondolkodom ctr vásárláson, de a 10 gen csak akkor jöhetne, ha találok normális céget, aki átépíti emészthető kinézetűre, mert ez élőben is egy giccsparádé. Láttam már belőle olyat ami tetszik, úgyhogy nem lehetetlen küldetés, de árban azt meg már nem biztos hogy akarom.
A 9gen sokkal jobb forma szerintem és ha veszek, egyértelműen azt fogom előbb keresni.
Miattam aztán gucci is lehet, vagy szín arany, az nekem sosem lesz 'szép'.
Egy idegesítő zavaró műanyag darab, akkor is ha személyesen Keiichi Tsuchiya teszi fel a kocsimra.
De ilyen többször is előfordult?
Bár a citromból nem indulnék ki , annak idején a volt szomszédom 3 napos C3-asa 15 km-nél lett motorhibás, amit cserélni kellett.
Erre:
Ez épp egy citroen 3 hengeres motor, olajban futó vezérműszíjjal (ahogy a Hondáé is) gondolom látod a hibát.
A szíj üzemszerű kopása miatt a reszelék lekerült a karterba ahol az olajpumpa felszívta.
Az autó 6 éves volt kb 150e km-rel, a motorban 100e volt, 50e-nél már cserélték egyszer. A szűrőn egy filcszerű bevonat volt. Gondolom a Honda 1.0-ás motorjában is kopik a szíj.
Én is rájöttem hogy kellene egy 10gen, de szigorúan csak 1.5T, az 1.0-nál van egy olyan hiba amiről még nem tudunk de más típusoknál már sajnos előjött.
Én a hangjukkal nem tudok megbarátkozni. Na meg ahogy a fordulatot ejti...mintha soha nem akarna leesni. De már szinte az összes újabb autónak botrány a hangja.
Egyedül a gyári felni formája és az ET hányinger számomra. Még az annyira felsz.pott limitedé is bazári, de ezt könnyen orvosolni lehet.
Nekem a 10 gen a megjelenése óta tetszik. Top.... imádom.
Amikor beleültem egy ilyen gépbe, tudtam, hogy egy ilyen kocsim nekem majd 1x biztosan lesz.
A 9gen R-rel vagyok úgy, hogy mintha ráhajtották volna egy sodrófára, plusz még jól pics@n is rugták volna úgy slusszpoénnak... nem mondom, hogy nem kellene, de abban sem vagyok biztos, hogy meg tudnék barátkozni vele a vásárlás után.
Először ez az élőben vagy képeken látott különbség nálam az FK2-nél jött ki nagyon. Képeken nem nagyon tudtam megbarátkozni az autóval. De amikor mellette álltam végre először, akkor meg azt mindtam minden lépésnél, miközben körbejártam, hogy b*zmeg, ez valami k*rvajó és minden részletet úgy éreztem, hogy a helyén van. Meg hogy KELL.
Az FK8-nál már tudtam erről a különbségről, csak ott az általam sokat emlegetett hátsó lámpa/seggel nem tudtam megbarátkozni teljesen, de feketében és/vagy benne ülve NAGYON és minden további nélkül meg tudnék barátkozni vele.
Az utolsó mondatoddal (is) meg teljesen egyet tudok érteni, így "látatlanban" is.
ez egyfajta klasszikus sztereotípiává vált, mert az elején az "újságírók" egymás szájából vették ki a jelzőket...
(amit az emberek többsége át is vett mint egy "értelmezési" narratívát...mert élőben senki nem látott...)
a képeken (és videón) designban sok minden nem úgy működik mint valóságban...
élőben, ha ott állsz mellette, azért az esetek többségében eléggé kiadja...
(most nem erre a képen lévőre értem, hanem úgy általában...)
a forgalomban, főként az elején már-már zavaróan sok thumbs up-ot kaptam...
ez mára konszolidálódott, de azért még elég sokan megnézik...
(persze most mondhatod, hogy azért mert olyan amilyen...de alapvetően nem ezt látom...)
innen gondolom, hogy a design élőben az emberek többségének azért többé kevésbé működik...
(persze az más kérdés, hogy ki az aki venne is ilyet magának, mert a kettő nem függ feltétlenül össze...)
de ettől függetlenül műszakilag és technológiailag a csomag eléggé rendben van...
Ránézek erre a kocsira és nem mondom, hogy nem tenném bele a seggem, de mindig az jut eszembe, hogy ez a homasita edition. A kevesebb néha több, itt nagyon igaz, szerintem.