Már az is elég lenne ha beleraknának egy összkerékhajtást. Mert ez a fronthajtás valljuk meg most már elment a falig ami technikailag egyáltalán megoldható de zsákutca. Ezt kár tagadni.
Ez az autó összkerékkel sokkal autózhatóbb lenne.
meglátjuk...
eleve 5 ajtós verzióból indulnak, ezt a platformot inkább érzem granturismo-nak, mint hardcore type-r-nek...
hosszabb tengelytáv, prémiumabb beltér, ez akár extra kg-ot is jelenthet...(oké tudom, fk2/fk8nál is volt ilyen aztán mégse...)
mintha inkább több luxus és kevesebb type-r vonal felé konvergálna a koncepció...
valami olyasmi mint az ek9 ---›ch1...?
mindkettő szerethető, de máshogy...
Nade ha visszanézed az FK2/FK8 lépést akkor ott is az volt hogy az FK2 höz képest nagyobb az autó, mégis ugyanakkora tömege van. Már az FK8-at is Accordoztuk méretben. Én nem gondolnám hogy szignifikánsan nagyobb lesz a tömeg max 50 kg és jónapot. De lehet annyi se.
igazából ez már nem ctr, hanem accord type-r méret lesz...
vélhetően a tömeg nő (?), így gondolom ez fog majd menetdinamikai kompromisszumokat is tartalmazni, ha a teljesítmény nem változik...
ergo fastest FWD car státusz is kérdőjeles...(simán lehet, hogy a limited edition lesz az utolsó ilyen...?)
design oldalról azt látom, hogy a másik irányba lengett ki az inga...
a korábbi agresszív (mondhatjuk emblematikus, v. visual benchmark) design lecserélik egy leszedáltabbra...
ez úgy tűnik innen, hogy a véglet másik oldala...
aztán majd meglátjuk...
Had this been a normal year, Honda already would have made an attempt to reclaim the front-drive Nürburgring record with the Type R Limited Edition. But this hasn't been a normal year. Sadly, both COVID-19-related issues and the arrival of winter in Germany's Eifel mountains have delayed its return. But Honda seems determined. "Stay tuned," said a company rep.
Természetesen nem csak az. De azért ne mond, h aki 1,5 éve 320-as euróért fizetett itthon ki egy CTR-t, annak nem volt milliós tétellel olcsóbb, mint aki most veszi 365-ös eurónál.
Hát akkor próbálok sorjában mindenkinek válaszolni egy bejegyzésbe, hogy ne kutyuljam össze az oldalt…
#181911- grego
Ha full LED-es lámpatestre gondolsz akkor nincs, és sajnos azt sem tudom ki tervezte, ha a LED-es DRL-re gondolsz akkor ahhoz nem volt közöm, de doksija megvan mert kollégámhoz tartozott.
A DRL, egy LED-es "guideline", ami kettő egyszerű hűtőbordára szerelt power LED-es panelből és egy különálló meghajtó panelből áll. Szerencsére itt a Honda a specifikációnál nem azt alkalmazta amit az európai gyártók zöme, (pl, BMW, Audi, Porsche, stb.) hogy a lámpatestbe integráltatja a meghajtó elektronikát, ezáltal szinte megduplázza a komplett amúgy sem szerelhető/olcsó lámpatest árát.
#181912 – teletxt
Nem kőbe vésve, de igen megvannak a koncepciók. A példaként felhozott hátsó lámpánál egyszerűen minden modell (kivéve kombi) megkapta Type-R lámpáit.
Amúgy amit említettél az az egyik oka a változtatásnak a sok közül: megy vagy nem megy az üzlet.
Azonban még kettő fontos ok van amit ki kell emelni:
- problémák miatt le kell cserélni, javítani, változtatni kell valamit,
- a következő szériának már egy letesztelt kiforrott technológia kell azaz ki kell élesbe ”próbálni” valamit.
ide illő példa: UFO-nál megjelent a guminyomás figyelés mégpedig az ABS jeladó jelének feldolgozásával nem pedig a kerékbe épített jeladós verzió... következő szériában már alap tartozék volt többek között törvényi előírások miatt, és mivel bevált nem kellett változtatni.
Kérdezted:„Az nem lehet hogy amiket felsoroltál, azok pl nem EU piacos modellekbe fognak kerülni?”
Nem. A régió specifikus termékeknél lehet tudni, mibe/hova kerül.
Pl. Merci GT Roadster belső tükörnél lévő kezelőmodul: HW oldalról 3 féle, SW oldalról 12, burkolattal ellátva fogalmam
sincs, rengeteg. Vagy Ford fő óracsoport: felszereltségnek megfelelően kell gyártani, tesztelni, programozni.
Szerintem nem árulok el titkot, hogy hardware oldalról nem jellemző, de software oldalról szinte folyamatos fejlesztés és mosósítás van akár havonta változtatnak ”valamiért” a megrendelők.
#181913 – grego
Egyéb célra nem felhasználható, de amiket felteszek azok ebben a formában máshol nem kerültek publikálásra, felbontásuk miatt infót nem lehet kinyerni belőle és a PS-t is használom az azonosítók leradírozására … szabadalommal védett dolgot nem teszek fel.
Amúgy ezek már szériában nincsenek gyártva, max valamikor valahol mit spare part.
#181916 – Tonx
Az elektronikával kapcsolatban megvan minden infó, alkatrész lista, kapcsolási rajz, verziófüggések, meghajtó panel programja, stb… a műanyag komplett lámpatestről semmim nincs.
Ha mint érdekesség kell valami infó írjál rám...