Had this been a normal year, Honda already would have made an attempt to reclaim the front-drive Nürburgring record with the Type R Limited Edition. But this hasn't been a normal year. Sadly, both COVID-19-related issues and the arrival of winter in Germany's Eifel mountains have delayed its return. But Honda seems determined. "Stay tuned," said a company rep.
Természetesen nem csak az. De azért ne mond, h aki 1,5 éve 320-as euróért fizetett itthon ki egy CTR-t, annak nem volt milliós tétellel olcsóbb, mint aki most veszi 365-ös eurónál.
Hát akkor próbálok sorjában mindenkinek válaszolni egy bejegyzésbe, hogy ne kutyuljam össze az oldalt…
#181911- grego
Ha full LED-es lámpatestre gondolsz akkor nincs, és sajnos azt sem tudom ki tervezte, ha a LED-es DRL-re gondolsz akkor ahhoz nem volt közöm, de doksija megvan mert kollégámhoz tartozott.
A DRL, egy LED-es "guideline", ami kettő egyszerű hűtőbordára szerelt power LED-es panelből és egy különálló meghajtó panelből áll. Szerencsére itt a Honda a specifikációnál nem azt alkalmazta amit az európai gyártók zöme, (pl, BMW, Audi, Porsche, stb.) hogy a lámpatestbe integráltatja a meghajtó elektronikát, ezáltal szinte megduplázza a komplett amúgy sem szerelhető/olcsó lámpatest árát.
#181912 – teletxt
Nem kőbe vésve, de igen megvannak a koncepciók. A példaként felhozott hátsó lámpánál egyszerűen minden modell (kivéve kombi) megkapta Type-R lámpáit.
Amúgy amit említettél az az egyik oka a változtatásnak a sok közül: megy vagy nem megy az üzlet.
Azonban még kettő fontos ok van amit ki kell emelni:
- problémák miatt le kell cserélni, javítani, változtatni kell valamit,
- a következő szériának már egy letesztelt kiforrott technológia kell azaz ki kell élesbe ”próbálni” valamit.
ide illő példa: UFO-nál megjelent a guminyomás figyelés mégpedig az ABS jeladó jelének feldolgozásával nem pedig a kerékbe épített jeladós verzió... következő szériában már alap tartozék volt többek között törvényi előírások miatt, és mivel bevált nem kellett változtatni.
Kérdezted:„Az nem lehet hogy amiket felsoroltál, azok pl nem EU piacos modellekbe fognak kerülni?”
Nem. A régió specifikus termékeknél lehet tudni, mibe/hova kerül.
Pl. Merci GT Roadster belső tükörnél lévő kezelőmodul: HW oldalról 3 féle, SW oldalról 12, burkolattal ellátva fogalmam
sincs, rengeteg. Vagy Ford fő óracsoport: felszereltségnek megfelelően kell gyártani, tesztelni, programozni.
Szerintem nem árulok el titkot, hogy hardware oldalról nem jellemző, de software oldalról szinte folyamatos fejlesztés és mosósítás van akár havonta változtatnak ”valamiért” a megrendelők.
#181913 – grego
Egyéb célra nem felhasználható, de amiket felteszek azok ebben a formában máshol nem kerültek publikálásra, felbontásuk miatt infót nem lehet kinyerni belőle és a PS-t is használom az azonosítók leradírozására … szabadalommal védett dolgot nem teszek fel.
Amúgy ezek már szériában nincsenek gyártva, max valamikor valahol mit spare part.
#181916 – Tonx
Az elektronikával kapcsolatban megvan minden infó, alkatrész lista, kapcsolási rajz, verziófüggések, meghajtó panel programja, stb… a műanyag komplett lámpatestről semmim nincs.
Ha mint érdekesség kell valami infó írjál rám...
De nemcsak fehérben létezik a GT
2020-as piros van, fekete is volt 1 hete még, strandkorlát kék is volt még 2 a Fugelnél. Egyik már itthon van Petiéknél, barátom vette meg....ne kérdezd mennyi volt a vége forintban....
Nem tudom, h hány sonic gray lehet idehaza, de még egyet sem láttam élőben eddig. Ma Baján viszont elgurult egy mellettem, meg is lepődtem, elég ritkaság.
Fugel fog kapni még sportline-t.
Pár GT még van itt ott, meg van ahol lehet rendelni 2021 júniusi gyártással
Ellenben Luxemburgban találtam 24 darab GT FK8-at. Igaz nem FL, de 39 ezer EUR-ért vannak- Újak, raktárról, beakciózva, teljes full külső belső carbon pack, és teljes interiror light pack.
Egy baj van hogy ebből 11 sonic grey, 1 polished metal és 12 meg sporty blue
nem feltétlen hülyeség kérdése...
hanem inkább design koncepcióé...
ha a belső véleményezésen meg a fókuszcsoportokon átment, akkor fekete lesz és kész...
így pl minden autóé egy színű lehetett, ami nagyban egyszerűsíti az gyártást...
mert pl. a fehér az csak inkább fehérhez passzol többnyire...(bár ez sem feltétlen igaz...pl. nsx-r, ek9)
sztem a fehéren is gyártástechológiai okokból van ott a csík...
így egyszerűbb volt gyártani...
nem nagyon van már új 2020 fl...
egész eu-ban csak pár sportline van 39-40e körül...
a gt-k pedig még ennél is kevesebb, az is inkább 43e euró körül...
Én próbáltam Swift sportot, jó kis kocsi, de nekem érzetre fapadosabb, mint a 8gen civic és az is nagy jóindulattal éri el a közepest.
Szóval a ctr-el semmilyen szinten nem összehasonlítható a Swift. A yarissal is csak méretileg. Ha egy low budget élménykocsi kell, akkor nem is kérdés a Swift, ha normális sport kisautó kell, akkor Yaris, ha család és néha csomagok is vannak akkor ctr.