Tegnap délután le akartam futtatni ezt az öndiagnosztikát, de nekem sehogy sem akart elindulni.
Itt a fórumon kerestem meg a leírását, de valamiért nekem nem működik. Mondjuk a leírásban az furcsa, hogy kikapcsolt gyújtásnál írja, a 3. pontban, hogy nyomjuk meg az üzemmódválasztó gombot. De ha nincs gyújtás, akkor nem aktív az egész, így hiába nyomom.
Mindenesetre próbáltam többféle módon is, de sehogy nem akarta...
Az a baj, túl sokat foglalkozok autókkal, annyi mindent látok, hogy én már csak abban bízom amit én csinálok magamnak...
(Tisztelet a kivételnek természetesen! )
Még régről rémlett, hogy hasonlót meséltél, meg is találtam a korábbi bejegyzésedet is.
Mindenképp meg akarom nézni mielőtt veszek hozzá valamit. Néztem videókat, a műszerfal alsó burkolat lebontása után egész jól hozzá lehet férni a hőmérséklet szabályzó motorhoz. Mivel az elég jó árban van, először leveszem, megnézem működik-e, meg a bowdennél, terelőlapoknál találok-e valamit esetleg.
Már csak az idővel leszek bajban, mivel amúgy is ritkán veszem elő az autót, hajlamos vagyok halogatni az ilyen melót...
Nekem a műszerfal alatt szétakadt a levegő terelő, szerencsére nem volt nagy munka megcsinálni.
A másik lehetőségként a belső hőmérséklet érzékelő hibát mondták.
Igen, ezt a kört havonta lefutjuk.
Lehet , hogy a 8 gen 2.4 automata meg a 7 gen 2.0 aut közt nincs akkora diffi, de a kézi 7 genek közt bőven érezhető. Aztán embere válogatja biztos, aki kihasználja a 2.4 teljesítményét, ő nem fogja szeretni, ha visszamegy 2.0-ra.
Igen, az sokat segítene, de leginkább azt a 26.000 km-est kellett volna megvenni, pár hozzászólással lejjebb, de úgy látom arról már lecsúsztam, mert már el is tűnt a hirdetés.
Kihasználva a szép hétvégi időjárást, kirándultunk egy nagyot mielőtt elteszem télre.
Igaz idén nagyon keveset ment, az 1000 km-t sem értem el...
Viszont egy dolgot most észrevettem, hogy reggel még hideg volt, a fűtéssel van egy kis gond. Tavaly télen sem használtam, így nem tűnt fel eddig. Fűtésnél csak a jobb oldalon fúj meleget, a bal oldala hideg marad.
Aki találkozott már ilyennel, merre keressem a hibát? A műszerfal alatt valami irányváltó, vagy működtető motor probléma lehet? Nyáron a klíma rendesen működött, befúvási irányok váltása is.
A hétvégén megy fel a mobile.de-re ott hamarabb talál gazdára. Szerencsére teljesen rozsdamentes az autó. Nagyon sokat volt foglalkozva vele, de már mást is kipróbálnék. Na majd meglátjuk.
Szerintem pont jó az ár. Szerintem meg fog jönni rá a vevő ennyiért - ha valóban ilyen szép, ahogyan képeken látszik. Csak hahun-n hirdeted? Szerintem tedd fel mobile.de-re is. Ott lényegesen nagyobb a vevő találati arány. És, ha megvan még, akkor tedd rá vissza a gyári légszűrőházat és szívócsatornát. Ezek gyári állapotban többet érnek és úgy lesz érdekes igazán a potenciális vevőnek. Aki ennyi pénzért 23 éves autót vesz, az a lehetőleg makulátlan gyári állapotot keresi.
2022. augusztus 5. 11:52:02: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #139339
Sziasztok! Enyém az ATR amiről itt szó van. Ebben sosem volt 300 ezer feletti km. Jelen pillanatban 251.000 van benne valós. Igen még 2015-ben Sponner tulajdona volt. Én Fekets Zolitól vettem nála volt hengerfejezve a motor. Én úgy tudom hogy ez sosem volt csapágyas. A 3.5 milliós árról meg annyit hogy akihez én hordom szerelni most került be kettő hasonló áron az egyik motor és váltó problémával, a másik meg tűzfalnál rohad illetve motorfelújításra vár mégis hasonló áron vették. Ha így nézem ennyiért még el is mehet. Meglátjuk ha nem megy el akkor élvezem tovább. Még annyit hozzáfűznék hogy ez az autó szerepel a Laptimingba.
De mintha már akkor is 300ekm fölött lett volna a km, vagy rosszul emlékszem.
Viszont arra talán jól emlékszek hogy ez is lecsapágyasodott, de megcsinálták, ettől még erősen mellé lőttek az árral.
Tisztelt Fórumtársak!
Valaki cserélt már 7 gen, Accord-on ködlámpa izzót? Elég levenni az alsó műanyag burkolatot vagy lökhárító le?
Illetve ha jól tudom H11-es izzó megy bele?
Előre is köszönöm!
Sógoromnak már 4 éve van az Accord, nekem is már több mint 1 éve, de tegnap volt az első olyan, hogy közösen utaztunk velük, így ez az első közös képük.
Na ez lesz az óra helyén, persze korabeli VFD (vákum fluoreszcens display), ugyanaz a szín, mint az eredeti, Japánból rendelve a kijelző... pár éve volt közel 20e huf... elviekben pont be fog férni. Ennyi hengerfejesség után már kell.
Ez még egy alap, át szeretném írni a programomat, hogy ventillátor kontroll visszajelzés is legyen.
szerk: közben kinyírtam a hőfokmérő szenzort a kapcsolásban, de jó lesz.
Ne fáradj, régiből ki tudom szedni!
Tényleg, nagyon örülök, hogy megy az autó. Gondolhatod, október végére kellett volna, hogy készen legyen. Most szombaton hoztam el. Kölcsön autó, egyebek.... pfff.