Hát nem. Egy ilyen mutassuk meg hogy mi merünk külsőleg egyedi autót csinálni. Sikerült, tetszik a népnek gyártsuk még pár évig de már nem kell semmi FL vagy frissítés aztán kukázzuk az egészet.
Klíma. R1234yf gázzal megy. És mivel van vagy 3 kiegyenlítőtartály, egyik lehet az aksi a másik a motor a harmadik meg a fűtés köre. És valahol akkor lennie kell egy hőcserélőnek is. Vagy kettőnek.
2022. december 9. 13:05:31: megválaszolva grego + által,
→ #306
úgy néz ki nem hőszivattyú van benne, ha hinni lehet ennek...
(bár valamelyik sajtó anyagban azt olvastam...)
"According to someone who contacted the Honda Reservations Team in this discussion a year ago, the Honda e does have a heat pump, so that is what I've assumed it had. I've not used the Honda's heating much yet (just once briefly, but it's not been all that cold here yet) so I've not been able to observe the effect of heating on the estimated range (which would indicate whether or not it has a heat pump). However, thanks to SwissChris who privately sent me an extract from some Honda e related technical document that he has access to, that confirms that it uses an electrical heater and not a heat pump. SwissChris asked me not to publish the document extract, but I think it should be ok to just publish the information below, which doesn't reveal any technical information other than what kind of heater the car has. (I hope that's okay!)
"
2022. december 9. 11:32:16: megválaszolva grego + által,
→ #304
ezek ma reggeli adatok...
az A trippet mindig kinullázom teljes feltöltésnél...
attól függően mennyire figyelek, a 170-180km hatótáv össze szokott jönni itt a városban...
Azt nem értem hogy ha megy a fűtés akkor miért nem hallani a hőszivattyú hangját? Full kuss van reggel, a kocsiban meg 22 fok és fújja a meleget. Akkor hallom amikor már megy az autó és állok valahol. Kellene egy epc róla vagy valami pontos leírás valahonnan.
2022. december 8. 16:25:11: megválaszolva grego + által,
→ #301
Nálunk asszony nem szeret fázni, a lányom még nyáron is ülésfűtést kér a fiam meg még -10fokban is izzad. Nehéz nekik jót tenni. Így megy a fűtés szinte állandóan. Nálunk most 21-23 között van a fogyasztás, de ez vegyes használat és néha 10-15 perc egyhelyben állás akkor is megy a fűtés.
én most is 170-180km-t el tudok vele menni...(5fokban, városban, egyedül)
de azért figyelni szoktam a fogyasztása...így kb. 16,5-18kwh közötti szokott lenni...
tölteni meg most is 190-200km-re tölti...
ülésfűtés 2esen + kormányfűtéssel...
fűtés meg alkalomszerűen ha kell, ha nem, akkor simán lekapcsolom...(de nem megy állandóan)
de nem nagykabátban vezetek...
2022. december 8. 15:12:46: megválaszolva Tonx + által,
→ #295
Nálunk is ennyi. Hiába indítom reggel a fűtést ha a töltő be van dugva, a fűtéshez szükséges áramot már a kocsi aksijáról veszi le. És nem is indítja újra a töltést pedig van hogy 2%-al is lejjebb megy az aksi kapacitása. Utána auto-n van a fűtés, 20 fokra beállítva és ennyit eszik. Mondjuk ugye mi 2-3-4 személlyel használjuk. És az is meglátszik a teljesítményen. Amúgy ha nincs fűtés akkor 175-180km hatótávot ír a kocsi teljesen feltöltve.
Nem nyúlhatok hozzá!asszony nem engedi,bár kedvem sincs.Az enyémben is olajat kell cserélni,de azt majd a gyárban megoldom .
Lehet bennem van a hiba,de ha szerelő lennék,én örülnék ha a munka időmet olajcsere fedné le,nem pedig millió más f@szolás.A könnyű melónál a "semmi meló" viszont tényleg jobb.Nem tudom ezeknél itt ,hogy megy.
Bár a veresi szerviz otthon is botrány volt egy hibakód olvasás miatt.odaszól,időpont,ember mondja ekkorra gyere.odamegyek és "mit keresel itt?" Hát b+ az a hobbim,hogy poénból benézek műhelyekbe... mit keresnék ott...Azt kellett volna mondanom,hogy egy fasz a telefonban azt mondta,hogy ekkor jöjjek! Amikor fizetésre kerültem akkor már másabb volt a hozzá állás.
komolyan.Szülők!ne neveljétek a gyerekeiteket királyként,király lányként,mert ha kétkezi munkát kell végeznie akkor döbben rá,hogy átbasztátok!
Hibrid,hibrid.
A könyv szerint 10 000km az olajcsere periódus.A szerviz meg nem hajlandó kicserélni az olajat,mert,hogy "most voltunk a nyáron itt és a fedélzeti nem jelzi,hogy kell olajat cserélni!"
Akkor most melyikre halgassunk?A könyvre?Vagy a kocsira aki majd jelzi mikor igényli az olajcserét?
Azt végképp nem értem,miért fáj a szerelőknek,ha most kell olajat cserélniük,nem pedig mondjuk 3 hónap múlva?
Fussa olajcserére,másrészt az 5 éves szerviz csomagban ingyen van .
A német márkaszervizekkel nem nagyon van pozitív tapasztalatunk,de másoknak más márkákkal sem!
pl. ionoq havernak.Cseréltek csomagtartót amit fényeztek ablakot vágtak ki,be a másikba stb...erre az új ajtón "golyó ütötte lyuk" volt.Megint megreklamálta de ezt már csak bekókányolták,hegesztették.Mivel alu így vetemedett és azóta nyekereg a csomagtérajtó még idekint is egy csatorna fedélen!
A klíma is elpukkant neki,azt se akarták megjavítani garanciában de aztán rácsapott az asztalra.
A töltő csatlakozó biztosító motor helyett,az egész kábeles csatlakozót cserélték a kis villanymotor helyett.De megint szar neki,nem tud tölteni otthon.időpontot meg 2 hónapra adtak neki!
Ha már szervíz,villanyautóra nem kell költeni!
-kona inverter ha elfingja magát,gariban 1,5millió ft.Nem javítható,vissza küldik!
-ioniq/kona villanymotor csapágy nincs!Csak komplett villanymotort vehetsz,csapágyat nem.nem járatos méret!keskenyebb van,de azt ki kell hézagolni .
Kilyukadt kia motor,mint a speed zone-osok videójában. A sort még tudnám folytatni...
Összegezve az ismerősök,haveri kör alapján.Nem az aksi a kritikus keresztmetszet a villany,hibrid témakörben!
Ahogy elnézem a helyzetet,haver eléri kb 1,5 év múlva azt a futást amikor majd esztergálhatok neki hézagolót a motorjába.
Nagyon remélem,hogy a Hondánál nem ilyen linkek alkatrész terén,még ha a mester emberek hozzá állása akár a búbánatos f@szomé.
2022. december 7. 17:11:51: megválaszolva Tonx + által,
→ #290
Na az ív kijavítva. Komolyan mondom egy művész a srác, szinte a gyári állapotra bűvészkedte vissza. Viszont a fényező azt mondta a gyári javítófesték felejtős, gagyi, vagy két órát szarakodtak vele, holnap kevertet cuccot, aztán megcsinálják. Majd dobok fel arról is képet.
Nekem is csak azért kellene hogy a gyerekek a suli előtt menőzhessenek. Amúgy nem sok értelme van. Plusz most várom hogy a honda.hu válaszoljon hogy miért nem tudom regisztrálni az autót a myhondában és miért nem megy a wifi a kocsiban. A vodafone adott 1TB-ot ingyen ami egy időben meg is jelent a hotspotnál, de mostanában már nem. Aztán ki tudja hogy még esetleg hányszor kell újra telepíteni mindent.
Az üzembe helyezést követő 10. év végéig, de legalább a 2024-ben érkező éves elszámolásig szaldós rendszerben maradhatnak, akik már telepítettek, vagy még 2024 előtt telepítenek háztartási méretű kiserőművet, tipikusan háztetőre szerelt napelemes rendszert. Amennyiben valaki egy korábban telepített rendszert bővített, akkor a bővítés dátumától ketyeg az óra.
Ja az akvárium appra vigyázzatok mert az app center megszűnt, és állítólag az AHA rádió is. Helyette nincs más, én sajnos akvárium mentesen kell éljek vagy majd 3 éves szervíznél felrakja a kereskedés.
lehet a balanszolásra tervezett több időt...
töltési görbét lenne érdekes látni, de az így kívülről nem elérhető...
max obd-n keresztül lehet valahogy kivarázsolni valami külső app-al...
nem tudom van-e ilyen...
illetve a honda HDS-ből látható-e valami belőle...
az SOH az érdekes lenne hogy alakul...
majd elmegyek grego-hoz egyszer megnézem mit lát a rencer...
2022. november 20. 12:42:27: megválaszolva Tonx + által,
→ #263