Sziasztok!
Van egy b16a2 delsolom, a problémám az lenne , hogy amikor megvettem a benne lévő akku eléggé savgőzös volt , ezért cseréltem egy újra, namár most az új akkunál is megjelentek ilyen savas kicsapódások a tetején, túltöltésre gyanakszom.... multival mérve 14,5V a töltés alapjáraton, terhelésre is visszaáll, a generátorom lehet a ludas ?
(Exide premium japan 45ah akku van benne)
Előre is köszönöm a válaszokat !
2017. december 4. 15:29:46: megválaszolva Tonx + által,
→ #75091
Tudnál esetleg adatokat írni ròla?Sokat segítene!
Hossz, meg N erő?
Nekem az ajtò felöli végén faudi fejes, a kasztninban meg egy kis lemez fülön keresztül dugni a teleszkòp menetét és egy anyával fixálni.Neked is ilyen?
Helló!
Valaki cserélt mostanában hátsó ajtó telót 2gen CRX en?
Amit találtam utángyártottat (starline) az nem jó! Rövid nagyon kb félig nyílik ki vele az ajtó.
Nekem egy Molitonos van benne, beszéltem ma velük, de ami cimke volt rajta már valami nagyon régi kód volt.
Ami nekem volt bent az 530mm és passz mekkora N
A starline 450 mm hosszú volt és 740 N
Amit a Molitonos mondott: 510mm és 400N volt.
A srác azt mondta hogy párat már csináltak, de nem hallottak róla panaszt.
Valakinek tapasztalat?
Sziasztok! Tud valaki valamit a BKW-589 rendszámú Honda CRX 1. gen. autóról? Csak kíváncsi vagyok, hogy mi lett vele? Hátha itt is fent van a fórumon. Éppen magamban nosztalgiáztam és nézegettem régi képeket...
2017. szeptember 30. 19:49:29: megválaszolva admin + által,
→ #75076
Törésre gondolsz a seggén?
Nem nagy titok, ha arra, mert a neten, híradóban is benne volt
Nekem vannak képek a javításról és kevés olyan profi munkát látni itthon (nyilván az átlag ember szintre gondolok)
ahogy meg lett az csinálva!
Nagyon jó kis kocsi az még mindig, remélem jó helyre került most fejből nem tudom ki vette meg.
A legutolsó a te választásod. Az első 5 szám a cikk száma olajszűrő az mindig 15410 vagy ilyesmi, aztán jön az autó kódja SR2 a tied, az SR3 az 5gen civic S6J meg valamelyik 7gen civicé. Aztán az utolsó számok az eredeti változat módosításai. Tehát kezdődik a 001-el majd jön a 002 aztán 003 stb. Legalább is 10 éve még így magyarázták.
2017. szeptember 21. 19:26:10: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #75068
Sziasztok, olyan problémával fordulok hozzátok, hogy tetőkédert szeretnék cserélni, viszont előre faceliftes kédert tennék, de összesen 5különböző gyáricikkszámon futó terméket is találtam, segítenétek eldönteni melyik lenne amit én keresek.
72320-sr2-003
72320-sr2-013
72320-sr2-023
72320-sr2-033
72320-sr2-043
2017. szeptember 21. 19:22:29: megválaszolva Tonx + által,
→ #75067
1000km abszolút óvatosság. 1000-2000km kicsit fel lehet engedni, de 3000km inkább és utána amikor már biztonsággal lehet haladni, én így csináltam és nem volt gond.
Kitartást hozzá! Nekem bárki is - bontós - ígérte, tuti jó lesz az EE8-hoz, egy sem stimmelt
Az enyém elszakadt! A Hungaroingen a 12-es kanyar előtti lassításkor. Olyan lassan jöttek meg ezek, hogy akkor visszaraktuk az eredetit, csak egy nagyobb átmérőjű csőbe "burkolva".
Az EE8-nak vastagabb a kitámasztó rúdja (lengőkart megtámasztó rúd), és a menet sem olyan hosszú a végén, sőt, ha jól emlékszem, a lapított végén a lyukak sem ott vanna, mint a nem EE8-én. (Én 2 éve az utolsó 3 db-ot vettem meg, ami a Honda hálózatban globálisan fellelhető volt, 1 Németországból, egy az USÁ-ból és egy Japánból jött)
Elsö-also lengökar méretileg megegyezik a EE8 és az ED9? A stabirud felfogatàsa màs, azt tudom.(pont az miatt érdekelne, mivel a Tanabe stabrudnak a felfogatàsa nem stimmel a gyàri kutyacsonthoz)
A màsik kérdésem az lenne, hogy a lengökart megtàmaszto rud, szintén egyezik e? ( arra a rudra gondolok, ami elöl van bekötve a keresztvasba a màsik vége meg a lengökarra van csavarozva)
Az után szeretnék érdeklődni hogy D16A6 és D16A9 motoros 2gen. CRX-nek a féknyergei egyformák-e, és hogy ugyanilyen motorkódos 4gen. Civicen is ugyanilyen fékek vannak? Köszönöm!
Eddig 4-szer légtelenítettem,sajnos eredmény nélkül.Az alapjárati motort még nem próbáltam,köszi a tippet! Egyébként járok vele nap mint nap,és azt tapasztaltam hogy csak bizonyos hőmérséklet tartományban jelentkezik a probléma.Ez kb 40-50 fok körül van.Amint eléri az üzemit,megszűnik a hiba.Illetve hidegen,amikor a szivató dolgozik,szintén hibátlan.Köszi mégegyszer!
Én végigcsináltam pár lehetőséget mire nagy nehezen lökött pár bubit meg peszit a hűtővíz, simán csak hengerfejes az autóm. . -alapjárati motor (szelep) kinek hogy tetszik, kipucolása ha még nem történt volna meg. Érdemes tenni egy próbát. Volt olyan alapjárat másik autón amit ez a művelet hozott helyre.
2017. július 3. 20:05:10: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #75041