HONDA fórum
2024. június 15. szombat, 06:52,  Jolán, Vid Legújabb regisztráltunk: MDRBcivic 0 



Téma neve:

Nyitotta: Barnus 2.2i 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 442 | 441 | 440 | 439 | 438 | 437 | 436 | 435 | 434 | 433 | 432 | 431 | 430 | 429 | 428 | 427 | 426 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:



A turbósítás


G2IC Turbo Guide v2.0 (EN) - Ha érdekelnek a turbók, itt kezdd!

TurboFast.com TurboCalc (EN) - Ingyenesen letölthető turbóválasztási segédlet sok hasznos funkcióval.

Not2Fast T.E.F. (EN) - Turbó Hatékonysági Térképek

HT Turbo Kit Install (EN) - Általános Turbó kit beszerelési útmutató.

Homemade Turbo (EN) - Olcsó(bb) turbósítás, technikai cikkek.

HT Crankcase Evacuation Topik (EN) - A megnövekedett forgattyúház nyomás problémájának kezelése.


Átépített turbós Hondák behangolása mérőpadon Pécsen, tschokker fórumtársnál
#22388 fonta +  2016. június 29. 11:30:42 re: #22387 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor valóban változhat a térfogat is, így a térfogatarányok is, azaz a kompresszióviszony is ;)
2016. június 29. 13:06:03: megválaszolva bejemves 0  által, → #22391 

#22387 Honda imádó +  2016. június 29. 10:56:00 re: #22386 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
[SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif] miért ne változna ha más profilos dugattyú kerül a motorba?
2016. június 29. 11:35:30: megválaszolva grego +  által, → #22389 
2016. június 29. 11:30:42: megválaszolva fonta +  által, → #22388 

#22386 grego +  2016. június 29. 06:02:48 re: #22384 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
A kompresszió viszony nem változik, a hengernyomás változik :)
2016. június 29. 10:56:00: megválaszolva Honda imádó +  által, → #22387 

#22385 civic4d 0  2016. június 28. 16:39:30 re: #22384 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
annyira nem alacsony!-megy szépen az autó! a CR8.7!

#22384 Honda imádó +  2016. június 28. 16:14:38 re: #22383 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
én már csak azért sem csinálnám vitara dugókkal, mert alap helyzetben amíg nem lesz turbó nyomásod nagyon alacsony lesz a kompresszió viszonyod [SMIL:/smile4.gif]
2016. június 29. 06:02:48: megválaszolva grego +  által, → #22386 
2016. június 28. 16:39:30: megválaszolva civic4d 0  által, → #22385 

#22383 civic4d 0  2016. június 28. 15:52:06 re: #22382 (simplex + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
igen drága móka.nem szeretném hogy még drágább legyen.- nincs itt olyan ember aki(vitara dugós) turbós motort épített ugy hogy motort is furatott?
2016. június 28. 16:14:38: megválaszolva Honda imádó +  által, → #22384 

#22382 simplex +  2016. június 28. 12:11:36 re: #22379 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A vitara dugónak más a hőtágulása mint egy kovácsolt dugónak, nem feltétlenül kell ugyanakkora powerhez 8 század oda. Viszont erősen függ a megcélzott teljesítménytől, és nem biztos, hogy interneten próbálnék utánajárni, ahhoz kicsit drága móka :)
2016. június 28. 15:52:06: megválaszolva civic4d 0  által, → #22383 

#22381 civic4d 0  2016. június 28. 10:08:12 re: #22380 (Peve + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha jol értelek akkor az adott dugattyú határozza meg az ill.hézagot?

#22380 Peve +  2016. június 28. 08:24:48 re: #22379 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
emlékeim szerint a dugónak a specifikációjában le van írva az ideális illesztési hézag.
2016. június 28. 10:08:12: megválaszolva civic4d 0  által, → #22381 

#22379 civic4d 0  2016. június 28. 06:09:39 re: #22378 (Csabber + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Motoparts vitara dugó,1 bár a terv.8 század az ne kevés.a honda gyári illesztése 2 század körül van. turbónál nem tudpm hogy mi az ideális...
2016. június 28. 12:11:36: megválaszolva simplex +  által, → #22382 
2016. június 28. 08:24:48: megválaszolva Peve +  által, → #22380 

#22378 Csabber +  2016. június 27. 23:46:53 re: #22377 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pontos adatokkal nem tudok szolgálni, nekem gyári hüvelyes a blokk, Wiseco dugattyúkkal és úgy tudom a hőtágulás miatt nagyobb hézag kell, legalábbis nekem nagyobb van, talán 8század.

Fél báron ugye a gyári blokkal hajtottam, ott sem volt semmo gond.
Milyen a dugó és mekkora nyomás a terv?
2016. június 28. 06:09:39: megválaszolva civic4d 0  által, → #22379 

#22377 civic4d 0  2016. június 27. 20:29:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt
üdv. a turbossá épített motor henger-dugattyú illesztési hézaga eltér a szívóétol? -megfúrták a motort persze a dugattyút is kérték a fúráshoz ez rendben is volt de mivel ők nem látnokok és én nem jeleztem extra igényemet igy tették a dolgukat rendben meg is csináltá!
a motor összerakva -már járatom 1-2 hétan belül menne fel a turbó,progi mag ami kell még. -DE ELBIZONYTALANODTAM.

2016. június 27. 23:46:53: megválaszolva Csabber +  által, → #22378 

#22376 Gladiator +  2016. június 24. 21:30:04 re: #22375 (Csabber + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na ugye steam? mondtam én hogy nem fog benzint pazarolni alacsony rpm-nél :D
Ezt azért gondolt át a .48-as helyett

2016. június 24. 21:30: Szerkesztve Gladiator +  által, megtekintés

#22375 Csabber +  2016. június 24. 00:36:23 re: #22373 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem az rms t3/t4 turbóval .63 a/r meleg oldallal (mert ugye van .48-as oldallal is, az hamarabb tölt) 4 után éledt, 5 fölött már azért dolgozott rendslesen, vtec nyitás körül megvolt a 0.5. és ez 1.6 vti, akkor még gyári blokkos.
2016. június 24. 21:30:04: megválaszolva Gladiator +  által, → #22376 

#22374 Honda imádó +  2016. június 23. 18:38:14 re: #22373 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
Hát ezt én így biztos nem fogom tudni neked megmondani, max aki ilyen motoron ilyet használ, de konfig és konfig között is lehet eltérés!

#22373 -Törölt felhasználó- 2016. június 23. 17:18:30 re: #22372 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Rms t3/t4 turboval kapcsolatban azt nemtudod hogy a 0,5 baros nyomast kb milyen fordulaton érheti el ?
2016. június 24. 00:36:23: megválaszolva Csabber +  által, → #22375 
2016. június 23. 18:38:14: megválaszolva Honda imádó +  által, → #22374 

#22372 Honda imádó +  2016. június 21. 11:22:47 re: #22371 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát ez változó, h ki mit használ, én is használtam eneos 10w40-et, most motul 8100 xcess-t használok 5w40-et, valaki megveszi már ehhez a konfighoz is a chrono-t, de más márkák is vannak amik jó, eneosnak is vannak prémium olajai, mindenkép minőségibb olajat választanék márkán belül és olyat ami keményebb igénybevétel és hőmérséklet mellett is megtartja a tulajdonságait

olajcentrum.hu-n pl körül lehet nézni
2016. június 23. 17:18:30: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22373 

#22371 -Törölt felhasználó- 2016. június 21. 11:12:19 re: #22370 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
egy ilyen "kis" turbos motorhoz milyen olajat ajánlanál ?
jelenleg 10/40 eneos-t használok
2016. június 21. 11:22:47: megválaszolva Honda imádó +  által, → #22372 

#22370 Honda imádó +  2016. június 16. 14:56:16 re: #22369 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A 22361-es hsz-ben ott a cikk érdemes elolvasni [SMIL:/smile5.gif]
Mint írtam ha vegyes súrlódás van akkor meg tök mindegy milyen csapágyak vannak, mert előbb utóbb megkotlik acl is kenés híján. A fél bárt szerintem fogja bírni a gyári dugó.
2016. június 21. 11:12:19: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22371 

#22369 dani1121 +  2016. június 16. 13:20:52 re: #22363 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A dugattyú lett volna a fő kérdésem, mert a P2P dugattyúval 9,38:1 a kompresszióarány.
Ami szerintem teljesen rendben is lenne, a vitara dugattyúval számolva elég sovány a CR.
Lényegében egy olajnyomásmérő ha bevan kötve, az megmutatja mennyit tol az olajpumpa, ha megvan a kellő olajnyomás elvileg nem lehetne gond. Az ACL race csapágyaknak meg illene bírni az igénybevételt.
Szerintem az ideális turbó(akár egy hybrid, kisebb melegoldal, nagyobb hidegoldallal összehozható).
Szerintem 3ezer alatt gyári kompresszióérték mellett amikor alig tölt a turbó el lehet közlekedni takarékosan és normálisan, 3000-3500-tól kezdene éledezni a turbó és valahol 5000 körül betöltene.
A megírt programmal sem forgatnám 7500 fölé a motort, a d16 elég hosszú löketű, a hajtókarok és a főtengely eddig a fordulatszámig van tervezve. ezeken a kereteken belül bírnia kellene. (szerintem).
nézegettem gyári motoros turbós konfigokat külföldi oldalakon, low budget építéseket nézegettem.
Amit alább linkelek az konkrétan 0,6-tal van megfújva, nekem a 0,5 elég lenne bőven, garett t25-ös csiga van az autón. bár gondolom ők nem a tartósságra mentek amikor ezt a kocsit összerakták.
civic stock d16z6 t25
2016. június 16. 14:56:16: megválaszolva Honda imádó +  által, → #22370 


2016. június 16. 13:22: Szerkesztve dani1121 +  által, megtekintés

#22368 -Törölt felhasználó- 2016. június 15. 15:02:36 re: #22367 (Gladiator + )  ←  ‹›  0 | rejt
milyened van ? :)

#22367 Gladiator +  2016. június 15. 14:40:45 re: #22366 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
pl az enyimé? :D
2016. június 15. 15:02:36: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22368 

#22366 -Törölt felhasználó- 2016. június 15. 13:47:34 re: #22365 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez mind szép és jó , de melyek azok a turbok amik el is férnek és a t3 talpas leömlőhöz is jó ? na meg benzines pörgést is bírja
2016. június 15. 14:40:45: megválaszolva Gladiator +  által, → #22367 

#22365 Honda imádó +  2016. június 15. 13:26:55 re: #22364 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem inkább a teljesítmény igényedhez nézz turbót megfelelő talpal [SMIL:/smile5.gif]
2016. június 15. 13:47:34: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22366 

#22364 -Törölt felhasználó- 2016. június 15. 12:58:34    ‹›   →  ↑  -1 | rejt
A bringás példa lehet hogy szar volt , de van azért hozzá köze :D Honda imádó jobban leírta az egészet ;)


ui. Még mindig keresek klímabarát leömlőhöz turbot ! (0,5bar)
2016. június 15. 13:26:55: megválaszolva Honda imádó +  által, → #22365 

#22363 Honda imádó +  2016. június 15. 12:53:42 re: #22362 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem nem a dugattyú a leggyengébb láncszem egy d16 fél báros turbósítás esetén. Sajna ez lutri valakinek elfut sokáig valakinek megnyekken, hol a hajtórúd, hol a csapágyak, nyilván ennek több oka is lehet, mekkora nyomás milyen fordulaton, meddig forgatva, olajzás, milyen állapotú a pumpa stb
De hallottam, h valaki tuning ruddal hozott össze gyári dugót és D-s B-s esetén is és bírta az 1 báros nyomást [SMIL:/okoska.gif]
2016. június 16. 13:20:52: megválaszolva dani1121 +  által, → #22369 

#22362 dani1121 +  2016. június 15. 12:27:44 re: #22346 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kapcsolódnék a témához.
Nagyjából hasonló a helyzet nálam is.
D16z9 motor, fúrás, hengerfejfelújítás után, jelenleg 31ezer km-t futott a motor gond nélkül.
Nálam is ACL race csapágyak vannak.
NPR dugattyúkkal+gyűrűkkel. Csak nem p28 dugattyú hanem P2P (d16y8-ban van ilyen).
A gyári jó állapotú motor ahogy korábban olvastam 0,5 bar töltőnyomással tartósan megbízhatóan képes üzemelni.
A csapágyazás miatt nem aggódom az ACL-nek szerintem bírnia kell.
Amire kíváncsi lennék, hogy az NPR dugattyúk is tolerálják ha turbót kap a motor kis nyomással?
Minőségben mennyi különbség van egy gyári dugattyú illetve egy NPR között? Az NPR is bírja azt amit a gyári dugattyú, ha megvan fújva a motor?
2016. június 15. 12:53:42: megválaszolva Honda imádó +  által, → #22363 

#22361 Honda imádó +  2016. június 15. 12:11:50 re: #22353 (hrv2003 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
A válasz itt van! Ezek a gépjárművek alapból így vannak tervezve, nagy súlyokat mozgatnak, hosszú élettartamra tervezve és az olajzásuk is így van kitalálva, esetünkben (Hondások esetében) szívó motorokról beszélünk, köztudott, h szívó motorból nagyobb teljesítményt csak magasabb fordulatszámon tudunk elérni, mivel itt nagyobb a tömegáram és jobban fellehet tölteni a hengereket friss levegővel.
Ergó az olajzás is ehhez van méretezve, így ha alacsony fordulaton engedünk rá nagy nyomást, ahol még ehhez nem elég a csapágyak közötti olajfilm vastagsága erősen gyanús, h vegyes surlódás fog kialakulni, amiről tudjuk, h nem fasza [SMIL:/szetvert.gif]
Nyilván egy jól méretezett turbó D16 kombó esetén szerintem élhető egy 3500-tól épülő nyomás mondjuk 7500-as tiltásig elég fasza lehet, pláne ha az ember nem vitara dugót használ amivel az alap kompresszió viszonya leesik a béka segge alá így még a normál használati fordulatszám tartományban is gyári körüli marad az ótó [SMIL:/tancol/smilies.gif]

#22360 VizaTibi +  2016. június 15. 10:50:17 re: #22358 (Gladiator + )  ←  ‹›  0 | rejt
Azért lehet mégse olyan jó az ha 500 as fordulaton tölt, mert ott kb lófasz az olajnyomás és befinganak a csapágyak :D

#22359 fonta +  2016. június 15. 09:58:06 re: #22355 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Azt, hogy egy bringás (ember) hol erőlködik jobban, meg egy motor nem igazán látom összehasonlíthatónak...
Ezen elv szerint a lehető legmagasabbra kellene emelni a fordulatot, de nem úgy tűnik, hogy ez lenne a gyakorlat.

#22358 Gladiator +  2016. június 14. 11:25:52 re: #22354 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jah, 500-9000rpm-ig :)
Az mindenki álma, de sajna ilyen nincs.. még, max ha kompresszorral mixeled
2016. június 15. 10:50:17: megválaszolva VizaTibi +  által, → #22360 

#22357 -Törölt felhasználó- 2016. június 14. 10:21:18 re: #22354 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
igen csak az nem a gyári cuccokkal fogja kapni a nyomást :)


#22356 PelyV(T)i +  2016. június 14. 10:16:47 re: #22355 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
ez azért nem ilyen egyszerű....

#22355 -Törölt felhasználó- 2016. június 14. 10:07:55 re: #22353 (hrv2003 + )  ←  ‹›   →  ↑  -1 | rejt
csak gondolj bele , mész emelkedőn egy bringával , a lábad jelöli az autó fordulatát hogy mennyit tekered , ha kis fordulaton vagy nagyobb az erölködés mint ha pörgeted , így még ha turboval meg is fújatod a csapágyakra ható erő sokkal nagyobb mintha középtartományba segítene rá (ez nem azt jelenti hogy tiltáson sokkal jobb neki, hanem hogy középtartományban érzi jól magát , ha az autó nem erölködik a kopás is kisebb mértékű :)

ha hülyeségeket beszélek javítsatok ki , de sztem ez egyszerű fizika
2016. június 15. 09:58:06: megválaszolva fonta +  által, → #22359 
2016. június 14. 10:16:47: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #22356 


2016. június 14. 10:08: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#22354 PelyV(T)i +  2016. június 14. 10:01:20 re: #22352 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
És ha olyan a turbó hogy végig tudja azt a nyomást szolgáltatni?
2016. június 14. 11:25:52: megválaszolva Gladiator +  által, → #22358 
2016. június 14. 10:21:18: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22357 

#22353 hrv2003 +  2016. június 14. 09:41:25 re: #22352 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
kulonben miért nem jó a főtengelynek ??
Ezt nem kritikaként kérdezem hanem komoly őszinte kérdés..
Minden busz, kamion, diesel gépjarmu, sőőt mesélek benzines autok, még a civic type-r is alulra van optimalizálva hogy ne kelljen porrá forgatni, most meg itt a fórumon olvasom hogy mindenki rosszul csinálta idáig.. Érdekelne hogy miért ?
2016. június 15. 12:11:50: megválaszolva Honda imádó +  által, → #22361 
2016. június 14. 10:07:55: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22355 

#22352 -Törölt felhasználó- 2016. június 14. 08:38:10 re: #22350 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ha alacsonyan betölt akkor fentebb elfogyna, főtengelynek se jó ha kis fordulaton van terhelve
2016. június 14. 10:01:20: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #22354 
2016. június 14. 09:41:25: megválaszolva hrv2003 +  által, → #22353 

#22351 laci.h +  2016. június 13. 22:24:24 re: #22348 (fonta + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem hangzik jól. :(

#22350 PelyV(T)i +  2016. június 13. 09:42:19 re: #22346 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Miért hangsúlyoztad ki h 3-4 ezeről töltsön be? nem lenne jobb minél alacsonyabb fordulaton betöltene?
2016. június 14. 08:38:10: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22352 

#22349 ozoli +  2016. június 13. 09:38:54 re: #22339 (Elmör + )  ←  ‹›  +4 | rejt
Itt is hallanai :D



#22348 fonta +  2016. június 13. 09:25:52 re: #22347 (laci.h + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Réges régen Tchokker csinált ilyet, de már nem nagyon, és más se szívesen csinálta..nehéz lesz megoldani :(
2016. június 13. 22:24:25: megválaszolva laci.h +  által, → #22351 

#22347 laci.h +  2016. június 12. 15:31:24    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.

Ki foglalkozik OBD0 programozással?
2gen crx-ről lenne szó PM7 ecuval, cserélhető eprommal. Egy turbós motorhoz kellene felprogramozni.
2016. június 13. 09:25:53: megválaszolva fonta +  által, → #22348 

#22346 -Törölt felhasználó- 2016. május 25. 10:19:58    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Egy 5gen esi turbosítását szeretném véghezvinni.
A motorja teljesen felújított , új túlméretes npr dugószett ( alap kompos) , acl csapágyak, felújított hengerfej.
Ami terv: 0,5-baros nyomás-t szeretnék elérni , ami tudtommal még biztonságosan használható a "gyári" motorral.
Ami már megvan hozzá: öntöttvas klímabarát leömlő, sportszűrő, olajhűtő szett, olajnyomás-hőfok-turbonyomás mérő műszer.
Kinéztem hozzá egy coolert , a lényege az lenne hogy a levegőszűrőnél vinném mind a két csövét ezért lényeges az egyoldali csatlakozású cooler , a kérdésem az lenne ezzel kapcsolatban, hogy a mérete elég , vagy talán nagy lenne ehhez a nyomáshoz ? 550×180×65 méretű

A másik ami még kérdéses , hogy milyen turbot érdemes rá szerezni , ami 3-4 ezertől tölt be és bírja a fordulatot is. Ha netán lenne valakinek eladó , ami méretileg se batár , mert a klímát megszeretném mellette tartani akkor az nyugodtan írjon , vagy akinek ötlete is lenne. Ezenkívül még az olajzás is kérdéses, hogy mivel és hogyan oldjam meg , plusz persze a műszereknek is kellene csatlakozás , amit vettem olajhűtőt azon van két gombának csatlakozo, de érdemes egyáltalán feltenni a hűtőt? Olajszűrő alatti pogácsával csatlakozik.


Import tuningos tömítésszett lett annó véve , de se a kartelnál , se a szelepfedélnél , se pedig a hf tömítésnél nem tömít rendesen( minden nyomatékra van meghúzva, a hfnél mégis van egy vékony olajfilm réteg) , ezeket is lecserélném majd , tudnátok ajánlani , hogy milyet és kitől lenne érdemes beszerezni , ami nem csak heteket tömít ?
És ha már ezzel kapcsolatban lekerül a hf , akkor érdemes valamit alakítgatni rajta, vagy totál felesleges ?!

Előre is köszönöm a válaszokat !! [SMIL:/smile1.gif]



2016. június 15. 12:27:44: megválaszolva dani1121 +  által, → #22362 
2016. június 13. 09:42:19: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #22350 


2016. május 25. 10:21: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#22345 Chris0604 +  2016. május 6. 19:33:24 re: #22344 (Mikey 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
amelyik közelebb van a motorhoz.Katalizátor bent van?Ha nincs akkor meg mindegy.

#22344 Mikey 0  2016. május 6. 13:25:48    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok
Off verda, de tudna valaki segíteni, hogy két lambda szondás autóba ha szeretnék szélessávút kötni az hova megy?
2016. május 6. 19:33:24: megválaszolva Chris0604 +  által, → #22345 

#22343 Honda imádó +  2016. április 25. 10:27:26 re: #22340 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
HHC-nál is szerintem kapsz [SMIL:/smile5.gif]

#22342 vtechonda +  2016. április 22. 11:27:47    ‹›  0 | rejt
Ki volt ma a Honda RM Royal-nál egy Del Sol turboval? Nagyot lépett a gép, gratula a tulajnak! :)

#22341 Peve +  2016. április 22. 07:29:29 re: #22340 (civic4d 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
szerintem juhilacinál kapsz... importtuning.hu , kár mindenféle dologgal próbálkoni.

#22340 civic4d 0  2016. április 19. 15:44:40    ‹›   →  ↑  0 | rejt
üdv.turbohoz mapszenzort vadászok, voltam renault bontóba és találtam többfajtát.....pl. márka az bosch 0 281 002 709. és diesel-é
5 voltos 4 pines 3 bar-os(elvileg mér levegő hőfokot-nincs jelentősége)
vagy esetleg valaki tud valamit javasolni?
2016. április 25. 10:27:26: megválaszolva Honda imádó +  által, → #22343 
2016. április 22. 07:29:29: megválaszolva Peve +  által, → #22341 

#22339 Elmör +  2016. április 18. 21:46:07    ‹›   →  ↑  +1 | rejt

Hallani szépen ahogy betölt a turbicsek :D
Nem megy a videó betöltése, akkor link: turbo
2016. június 13. 09:38:54: megválaszolva ozoli +  által, → #22349 


2016. április 19. 06:05: Szerkesztve Peve +  által, megtekintés
2016. április 18. 21:50: Szerkesztve Elmör +  által, megtekintés
2016. április 18. 21:49: Szerkesztve Elmör +  által, megtekintés
2016. április 18. 21:47: Szerkesztve Elmör +  által, megtekintés
2016. április 18. 21:46: Szerkesztve Elmör +  által, megtekintés

 << eleje | 442 | 441 | 440 | 439 | 438 | 437 | 436 | 435 | 434 | 433 | 432 | 431 | 430 | 429 | 428 | 427 | 426 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.39, 0.37, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.046 mp, 9 query