Az üzembe helyezést követő 10. év végéig, de legalább a 2024-ben érkező éves elszámolásig szaldós rendszerben maradhatnak, akik már telepítettek, vagy még 2024 előtt telepítenek háztartási méretű kiserőművet, tipikusan háztetőre szerelt napelemes rendszert. Amennyiben valaki egy korábban telepített rendszert bővített, akkor a bővítés dátumától ketyeg az óra.
Ja az akvárium appra vigyázzatok mert az app center megszűnt, és állítólag az AHA rádió is. Helyette nincs más, én sajnos akvárium mentesen kell éljek vagy majd 3 éves szervíznél felrakja a kereskedés.
lehet a balanszolásra tervezett több időt...
töltési görbét lenne érdekes látni, de az így kívülről nem elérhető...
max obd-n keresztül lehet valahogy kivarázsolni valami külső app-al...
nem tudom van-e ilyen...
illetve a honda HDS-ből látható-e valami belőle...
az SOH az érdekes lenne hogy alakul...
majd elmegyek grego-hoz egyszer megnézem mit lát a rencer...
2022. november 20. 12:42:27: megválaszolva Tonx + által,
→ #263
Viszont ami érdekes volt hogy tegnap 4%-ról 100%-ig elsőre 19 órát írt ki, majd szűk 14 óra múlva már tele volt. Nade ennyi gond legyen, elég ideje volt éjjel hogy feltöltse magát.
Nagyon nem szereti a hideget az E Ami távot nyáron 30kmnyi fogyasztással megcsináltam az most szűk 50 lett És a végén már nem nagyon akartam fűteni, de 5km maradt és 5%, fűtéssel együtt, majd mire töltőre raktam már csak 4% volt pedig nem is volt gyújtáson. Nade 19 óra múlva tele is lesz.
A jelenleg a világ ötödik legnagyobb autógyártó csoportjaként működő Stellantis ma bejelentette, hogy megvásárolja a mesterséges intelligencia és fejlett vezetéstámogató rendszerek fejlesztésével világhírűvé vált magyar vállalatot, az aiMotive-ot.
183 km távolság
238 km kezdeti hatótáv teljes töltés után
20 km maradék hatótáv érkezés után
---------------------------------------
A fűtés, a részben autópályás közlekedés (bár itt volt alkalmam vitorlázni egy teherautó mögött ~100-105km/h-val kb. 1 szűk órát), a domborzati viszonyok ~35 km-t vettek el a hatótávból.
Elég csak reggel a fűtést elindítani és már újra kell tervezni a napot Múlt héten csodálkoztam hogy 13,5 órát írt ki a teli töltésre és 11 óra után már tele volt.
A világon elsőként az Euro 7 emissziós előírásai kiterjednek a villanyautókra is. Természetesen nem a nemlétező kipufogógázok összetételét fogják mérni, azonban szabályozzák a fékekből és gumiabroncsokból származó károsanyag kibocsátást is. Számszerűen az autók fékjéből származó részecskére vonatkozóan 27%-os csökkenést várnak.
A hibrid és tisztán elektromos személyautók esetén azt írják elő, hogy 5 év és 100.000 km alatt az akku kapacitása nem csökkenhet az újkori állapot 80%-a alá, míg 8 év és 160.000 km alatt legalább 70%-osnak kell maradni az akku egészségi állapotának (SoH – State of Health).
2022. november 14. 14:39:16: megválaszolva grego + által,
→ #242
Mire rájöttem mit magyaráz, hogy mit kellett csinálni, hogy mi ne érjen bele hova........ De leesett, megvan.
Kis módosítás a felniben, bár nem a legszebb, de bőven jobb mintha az eredeti tőcsavarokat vágta volna meg. (mert ugye az lett volna a másik megoldás)
It's that time of the year here in Denmark. After running 18" wheels on 235/40 PS4s I'm back on the original wheels which I've put 205/45+225/45 Hankook Winter Icept RS3s on.
Also installed 20mm spacers front and 25mm rear. As expected a small modification to the rear face of the front wheels was needed to avoid the original studs touching.
2022. november 13. 21:24:20: megválaszolva Yakumo + által,
→ #240
itt annyira nincs hideg, (10 fok körül) és garázsban áll éjszaka...fűtés ha kell szokott menni, 22 körül...
mivel a megtehetőt az előző utakból kalkulálja 13-14 körül kell menni vele stabilan...
de főként pest, kis elővárossal...
pálya nincs benne...
2022. november 7. 18:11:55: megválaszolva Tonx + által,
→ #237